abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219344962
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 22:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
In het filmpje van de badjassen vind ik het lijken alsof MB iets aan haar ogen oid heeft gedaan. Ik heb het wel eens eerder gedacht. Maar het zouden ook slechte wimpers kunnen zijn.
Volgens mij is het een filter die haar ogen groter maakt.
pi_219345038
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 22:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
2 kinderen te spelen doe ik niet aan. Grote kans dat het 2 tegen 1 wordt en dan is er ruzie en gedoe.
Groepjes van 3 werken maar zelden
pi_219345055
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie Judith er voor aan dit gewoon tegen die ouders te zeggen wanneer ze hun kinderen op komen halen 😅
Uiteraard ligt het dan niet aan Bob. Bob laat regelmatig ongemanierd gedrag zien, die zou ik zelf ook niet snel uitnodigen
pi_219345091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 23:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Groepjes van 3 werken maar zelden
Ik deed het juist soms bewust, gewoon om het ze te leren.
En ging altijd verrassend goed.
pi_219345098
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 22:58 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Volgens mij is het een filter die haar ogen groter maakt.
Ze laat altijd wel haar wimpers verlengen/ vullen.
Misschien omdat ze zo afgevallen is dat de ogen groter lijken?
pi_219345131
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:57 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Wat een melodramatisch, sentimenteel gedoe weer.
Tsja, aan de andere kant zegt ze nu eerlijk dat het haar ook allemaal moeilijk valt, dat je niet alles mooier kunt maken dan het is
Toen ze dat eerder wel deed werd ze daar ook op afgerekend.
Ik kan mij het gevoel dat ze zich schuldig voelt wel voorstellen, je had het je kinderen graag anders gegund.
Ga er maar aan staan, met 4 kids in huis .
Als ze jankfilmpjes laat zien is het ook niet goed, dat doet een andere fluflu wel.
Ik vind persoonlijk dat ze echt haar best voor haar kinderen en er het beste van probeert te maken.
Dat ze daarbij op de dagen dat ze de kinderen niet heeft wat meer aan zichzelf denkt, tsja.
Ik weet niet wat ik zou doen als ik in haar schoenen stond.
Kniezen thuis op de bank veranderd ook niets aanneem situatie.
Maar goed dit is mijn mening, ik hoop dat ik die mag geven .
En als iemand er anders over denkt is dat ook prima.
pi_219345200
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2025 10:16 schreef proud_mami het volgende:
Aha … Juul is dus één van AM’s experts. Zie haar laatste stories over het vlaggensysteem en grensoverschrijdend gedrag, dat leert Juul dus o.a. op haar opleiding. Maar dat voorbeeld wat AM dan weer kiest 🤦🏼♀ echt hoor, die vrouw snapt er echt niks van.
Ze gaf ook geen direct antwoord op de vraag van Tim Hofman wie die experts waren. Ik dacht de uitgetreden non en degene die eens een boek over psychologie las. Maar Julia een expert. Laat me niet lachen. En pedagogisch wonder Rens de andere zeker?
pi_219345210
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 23:55 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ze gaf ook geen direct antwoord op de vraag van Tim Hofman wie die experts waren. Ik dacht de uitgetreden non en degene die eens een boek over psychologie las. Maar Julia een expert. Laat me niet lachen. En pedagogisch wonder Rens de andere zeker?
Ja joh die non en die Marina vd Wal zal ze wel bedoelen. Toen ze ooit met Marina in gesprek kwam was dat de aanleiding om haar ouders te verwijten dat ze een onveilige jeugd had gehad.
Maar omdat dat experts zonder papieren zijn kon ze die niet noemen denk
pi_219345224
MB onze maximale woordkunstenares:
- Precies nergens
- Beeldige glitterlaag
- Niet bloedmooi kunnen maken
- Proberen glans te geven

🤮

Tot zover, tot volgende week bij de nieuwste jubel post over zichzelf uhhh correctie over de klaver.
pi_219345266
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind die stamppot bij Debbie er niet echt smakelijk uit zien 🫣
Ze heeft vast het recept van Maarrrrrten gekregen. Koning Kwak.
pi_219345269
Iemand vraagt onder de klaagpost van Sanneke over de nieuwe website voor een woning ‘even een andere vraag: hoe bevalt de bakfiets? Al veel gefietst? Een aanrader?

Die durft. 😂
pi_219345410
quote:

[..]
Wat voor een opleiding doet Julia?
pi_219345421
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 05:18 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wat voor een opleiding doet Julia?
Iets van verzorgende/iets in de zorg. Maar ze wil(de) bij de politie, maar de eerste keer afgewezen voor de opleiding, als ik me goed herinner.
pi_219345423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 01:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Iemand vraagt onder de klaagpost van Sanneke over de nieuwe website voor een woning ‘even een andere vraag: hoe bevalt de bakfiets? Al veel gefietst? Een aanrader?

Die durft. 😂
Ze plaatste een link van een kinderwagen en schreef daarbij dat ie zo fijn opklapbaar was en dat ie in de bakfiets paste 🙄 .
pi_219345424
quote:

[..]
Hij heeft het een keer of 3 gevraagd dan gaf ze een nietszeggend antwoord. Ik kan me voorstellen dat Tim haar dan niet uit laat praten, maar opnieuw/doorvraagt.
pi_219345451
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 05:21 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ze plaatste een link van een kinderwagen en schreef daarbij dat ie zo fijn opklapbaar was en dat ie in de bakfiets paste 🙄 .
De loopband staat ook nog in de kamer/half onder een tafel met allerlei zooi er op. Tassen, kleding.

Tot zover haar ambitie om gezonder te gaan leven/meer te bewegen?
pi_219345455
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 05:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hij heeft het een keer of 3 gevraagd dan gaf ze een nietszeggend antwoord. Ik kan me voorstellen dat Tim haar dan niet uit laat praten, maar opnieuw/doorvraagt.
Ik heb me er nog niet kunnen toe zetten om naar die podcast te kijken. Ook heb ik nog maar twee weken om naar dat tweede boek te luisteren (gratis proefabonnement Storytel) en het eerste boek staat nog 99% ongelezen in mijn bibliotheek app. Ik heb er de kracht niet voor om te horen wat voor tegenstrijdigheden ze te zeggen heeft; die 1000 en 1 stories op een dag scroll ik door en het is me allemaal globaal wel duidelijk.
pi_219345469
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 05:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De loopband staat ook nog in de kamer/half onder een tafel met allerlei zooi er op. Tassen, kleding.

Tot zover haar ambitie om gezonder te gaan leven/meer te bewegen?
Een blind paard kan daar inderdaad geen schade doen. Wat een chaotische zooi leven zij in. Dion is, net als Maarten, mentaal gewoon uitgecheckt en compleet onder de duim van een mondige vrouw met een sterke mening/opvatting.

Sanneke is een jankerd, ik ken haar niet anders op Instagram. Ze wilt van alles, ze krijgt van alles en nóg weet ze ergens iets te vinden waar ze ontevreden over is. Ze ziet andere influencers hebben/krijgen wat zij ook wil maar ze is nog te lui om voor de duvel te dansen. Door hier en daar toch aanzienlijke bedragen te hebben binnengeharkt door "tikkie's" heeft ze kunnen proeven aan hoe makkelijk het is om geld in te zamelen maar dat kan ook maar tot zover gaan.
pi_219345477
https://www.instagram.com(...)MXRycm5lZjZlb2JiZA==

Hier krijg ik dus kippenvel van!
pi_219345505
quote:
Tja, inderdaad waar het allemaal om draait in dit ene filmpje; doodeng. En de influencers die hun kinderen "anoniem" plaatsen, willen blijkbaar niet snappen dat zij, in hun aanwezigheid, alsnog kunnen worden herkend. Ik zie dit bijvoorbeeld ook bij het zoontje van André Hazes; het kind wordt continue als content gebruikt, afgebeeld met een levensgrote emoji op z'n gezicht wat ie voor de rest van z'n leven online terug kan vinden en ieder in het dagelijkse leven weet wie hij is. Lijkt mij persoonlijk een complete mindfuck.
pi_219345540
Lotte Balijns leeft in een andere wereld. 0 draagkracht of weerbaarheid.
Heel veel tekst, geen duidelijke boodschap.
Heb t eerder gezegd; als heel insta klapt en zij moet weer aan het werk dan overleeft ze dat niet.
Ik vind haar echt maximaal vervelend en een mega zeur.
  Moderator / Colorchick woensdag 26 november 2025 @ 06:57:53 #297
382129 crew  Donna
pi_219345561
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:53 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Een vermoeden uitspreken zeker, logisch, maar DBM schrijft alsof de diëtist haar de diagnose alvast heeft gegeven.
Ja, maar die schrijft nou eenmaal zo. _O-
  Moderator / Colorchick woensdag 26 november 2025 @ 06:59:21 #298
382129 crew  Donna
pi_219345562
Als je te vaak een one night stand hebt verlies je je energetische waardigheid. Aldus Ellen zonder Koen.
De oplossing?
Yoni steam.

Ik kom niet meer bij. Uitroken dat gat! _O- _O-

Ja ik weet natuurlijk dat stomen en roken niet hetzelfde is.
pi_219345566
Ah daar is de lofzang op mevrouw Bollen deel 324. Inclusief de welbekende superlatieven. De verbinding is natuurlijk beter dan ooit met de kindjes.
Meid je hebt er gewoon een puinhoop van gemaakt en je mag van geluk spreken dat je kindjes het zo goed oppakken. ( want die missen ineens een deel van de ouders, broers, moeten alsnog opdraven in campagnes, hebben geen veilig leven zonder camera en worden zelfs nu voor het sentiment ingezet.
Als het al zo soepel gaat als mevrouw doet voorkomen.
pi_219345622
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 07:02 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Ah daar is de lofzang op mevrouw Bollen deel 324. Inclusief de welbekende superlatieven. De verbinding is natuurlijk beter dan ooit met de kindjes.
Meid je hebt er gewoon een puinhoop van gemaakt en je mag van geluk spreken dat je kindjes het zo goed oppakken. ( want die missen ineens een deel van de ouders, broers, moeten alsnog opdraven in campagnes, hebben geen veilig leven zonder camera en worden zelfs nu voor het sentiment ingezet.
Als het al zo soepel gaat als mevrouw doet voorkomen.
Zooooveel schuldgevoel naar de kinderen. Maar ze toch blijven inzetten. Ongelooflijk.

Maar wat doet ze het knap he? Allemaal hartjes voor haar -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')