En ik rijd in een limousine , ipv een Audi station 🤣😂quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb even de kenmerken van een villa opgezocht. Blijk ik er ook in te wonen. Nooit geweten. Vanaf nu ga ik dus niet naar huis maar naar de villa😊
Een vermoeden uitspreken zeker, logisch, maar DBM schrijft alsof de diėtist haar de diagnose alvast heeft gegeven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Mensen met autisme hebben meer dan eens issues met eten. Geur, smaakbeleving, structuur, overeten, vergeten te eten.
Een diėtist kan daar toch best iets van herkennen?
Zoals altijd... t is t weer net nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind die stamppot bij Debbie er niet echt smakelijk uit zien 🫣
Wat een melodramatisch, sentimenteel gedoe weer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:54 schreef JaNeeDan het volgende:
MB wil ook graag weer ooh’s, aah’s en hartjes. En veren in d’r kont, heel veel veren.
Ik blijf desondanks dat gatver gevoel houden 😉. In bad gaan blijft voor mij toch "weken in je eigen vuil" en samen in bad is extra gatver. Gewoon elke ochtend of avond even één voor één onder de douche, inzepen, afspoelen en klaar is Kees.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:04 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgens mij gaan ze bij AM normaal op zondag en woensdag in bad.
Standaard verhaal inmiddels.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:57 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Wat een melodramatisch, sentimenteel gedoe weer.
Met haar Google kan ze alleen diagnoses zoeken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:02 schreef Lalaland79 het volgende:
En Debbie dr Google werkt ook weer niet. Ze wil weten waar je spullen om een brood te bakken kunt kopen.
Net zoals hier al eerder was voorspeld 🥳. Je zou bijna een oudejaarslot kopen met die voorspellende gedachten😃
Misschien schooit ze om een samenwerking? Ze zal wel weer een hoop troep bestellenquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:02 schreef Lalaland79 het volgende:
En Debbie dr Google werkt ook weer niet. Ze wil weten waar je spullen om een brood te bakken kunt kopen.
Net zoals hier al eerder was voorspeld 🥳. Je zou bijna een oudejaarslot kopen met die voorspellende gedachten😃
Humble braggingquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:57 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Wat een melodramatisch, sentimenteel gedoe weer.
Ik zie Judith er voor aan dit gewoon tegen die ouders te zeggen wanneer ze hun kinderen op komen halen 😅quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith geeft aan dat ze een bepaalde combi van vriendjes niet meer gaat doen voor een speelafspraakje. Prima als je dat denkt, maar gooi het niet online 🫣 lullig als die ouders dat lezen
2 kinderen te spelen doe ik niet aan. Grote kans dat het 2 tegen 1 wordt en dan is er ruzie en gedoe.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith geeft aan dat ze een bepaalde combi van vriendjes niet meer gaat doen voor een speelafspraakje. Prima als je dat denkt, maar gooi het niet online 🫣 lullig als die ouders dat lezen
Ja precies dit. Ik laat mij gemakkelijk allerlei onzin aansmeren door die influencers. Maar ik klik nooit op de linkjes en gebruik de kortingscodes niet. Beetje gek als ik hier bekritiseer wat ze doen en dan er vervolgens zelf ook gebruik van ga maken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:26 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik probeer daarom altijd naar een gewone korting te zoeken, niet gekoppeld aan een influencer. Het merk of de winkel kan blijkbaar korting geven, dus dan ook aan mij maar wel zonder dat ik daarmee mensen rijk maak die totaal niets aan de maatschappij toevoegen met hun baan als influencer.
Diėtiste kan dan zeggen "vertoont kenmerken van"quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Mensen met autisme hebben meer dan eens issues met eten. Geur, smaakbeleving, structuur, overeten, vergeten te eten.
Een diėtist kan daar toch best iets van herkennen?
Ze kunnen het voorstellen als er sprake is van een eetstoornis bijvoorbeeld. Betekent niet dat het kind daadwerkelijk de diagnose heeft maar dat het een optie kan zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:30 schreef Moedervan4kids het volgende:
Een diėtiste die zegt dat je kind autisme heeft?
Volgens mij gaat een diėtist over eten, maar wie weet leef ik onder een steen hoor.
Maar aan Bob ligt het zeker nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ja… door haarzelf.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:16 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Neem toch aan de AM gediagnosticeerd is?
Serieus?😂 Ik denk ook dat ik adhd heb.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja… door haarzelf.
Volgens mij is alleen 1 van de jongens officieel gediagnosticeerd. Daarna was AM de allesweter
Heel erg maximaal weer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:54 schreef JaNeeDan het volgende:
MB wil ook graag weer ooh’s, aah’s en hartjes. En veren in d’r kont, heel veel veren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |