abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219344433
Ik vind die stamppot bij Debbie er niet echt smakelijk uit zien 🫣
pi_219344476
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 20:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb even de kenmerken van een villa opgezocht. Blijk ik er ook in te wonen. Nooit geweten. Vanaf nu ga ik dus niet naar huis maar naar de villa😊
En ik rijd in een limousine , ipv een Audi station 🤣😂
pi_219344499
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:33 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarom kan dat niet? Mensen met autisme hebben meer dan eens issues met eten. Geur, smaakbeleving, structuur, overeten, vergeten te eten.
Een diėtist kan daar toch best iets van herkennen?
Een vermoeden uitspreken zeker, logisch, maar DBM schrijft alsof de diėtist haar de diagnose alvast heeft gegeven.
pi_219344505
MB wil ook graag weer ooh’s, aah’s en hartjes. En veren in d’r kont, heel veel veren.
pi_219344510
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik vind die stamppot bij Debbie er niet echt smakelijk uit zien 🫣
Zoals altijd... t is t weer net niet
pi_219344529
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:54 schreef JaNeeDan het volgende:
MB wil ook graag weer ooh’s, aah’s en hartjes. En veren in d’r kont, heel veel veren.
Wat een melodramatisch, sentimenteel gedoe weer.
pi_219344571
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:04 schreef Missinglink24 het volgende:
Volgens mij gaan ze bij AM normaal op zondag en woensdag in bad.
Ik blijf desondanks dat gatver gevoel houden 😉. In bad gaan blijft voor mij toch "weken in je eigen vuil" en samen in bad is extra gatver. Gewoon elke ochtend of avond even één voor één onder de douche, inzepen, afspoelen en klaar is Kees.
pi_219344572
En Debbie dr Google werkt ook weer niet. Ze wil weten waar je spullen om een brood te bakken kunt kopen.
Net zoals hier al eerder was voorspeld 🥳. Je zou bijna een oudejaarslot kopen met die voorspellende gedachten😃
pi_219344606
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:57 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Standaard verhaal inmiddels.
pi_219344613
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 22:02 schreef Lalaland79 het volgende:
En Debbie dr Google werkt ook weer niet. Ze wil weten waar je spullen om een brood te bakken kunt kopen.
Net zoals hier al eerder was voorspeld 🥳. Je zou bijna een oudejaarslot kopen met die voorspellende gedachten😃
Met haar Google kan ze alleen diagnoses zoeken.
pi_219344620
Judith geeft aan dat ze een bepaalde combi van vriendjes niet meer gaat doen voor een speelafspraakje. Prima als je dat denkt, maar gooi het niet online 🫣 lullig als die ouders dat lezen
pi_219344634
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 22:02 schreef Lalaland79 het volgende:
Misschien schooit ze om een samenwerking? Ze zal wel weer een hoop troep bestellen
pi_219344672
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:57 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Humble bragging
pi_219344680
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 22:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith geeft aan dat ze een bepaalde combi van vriendjes niet meer gaat doen voor een speelafspraakje. Prima als je dat denkt, maar gooi het niet online 🫣 lullig als die ouders dat lezen
Ik zie Judith er voor aan dit gewoon tegen die ouders te zeggen wanneer ze hun kinderen op komen halen 😅
pi_219344694
quote:
2 kinderen te spelen doe ik niet aan. Grote kans dat het 2 tegen 1 wordt en dan is er ruzie en gedoe.
pi_219344737
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 22:16 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Humble bragging
Maximaal.
pi_219344783
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 16:26 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik probeer daarom altijd naar een gewone korting te zoeken, niet gekoppeld aan een influencer. Het merk of de winkel kan blijkbaar korting geven, dus dan ook aan mij maar wel zonder dat ik daarmee mensen rijk maak die totaal niets aan de maatschappij toevoegen met hun baan als influencer.
Ja precies dit. Ik laat mij gemakkelijk allerlei onzin aansmeren door die influencers. Maar ik klik nooit op de linkjes en gebruik de kortingscodes niet. Beetje gek als ik hier bekritiseer wat ze doen en dan er vervolgens zelf ook gebruik van ga maken.
pi_219344809
😂🤣 o die Debbie.. heeft een kwakje meel in een potje en trekt direct de bankrekening leeg voor haar zojuist ontdekte nieuwe bak hobby 🤣😂🤦‍♂️ want dit kan echt niet van temu.... nee van temu liggen al dozen vol hobbies op zolder 😂🤣 dat die vent nooit zijn rug recht trekt snapt toch niemand.. wat een soap zijn deze mensen 🤣😂 gelijk ook nieuwe oven! Moeders word bakkert! Wat nou als ze een dag te moe is om voor kwakkie te zorgen net als met haar overige kinderen? Gaat Roy het dan verzorgen? (Weet van mensen uit mijn omgeving dat zo een kweeksel best wat werk is en het ineens kan mislukken)
pi_219344823
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:33 schreef Donna het volgende:

[..]
Waarom kan dat niet? Mensen met autisme hebben meer dan eens issues met eten. Geur, smaakbeleving, structuur, overeten, vergeten te eten.
Een diėtist kan daar toch best iets van herkennen?
Diėtiste kan dan zeggen "vertoont kenmerken van"
Maar niet "dit eetgedrag? Dat is autisme". Kan me ook niet voorstellen dat een diėtist dit letterlijk zo zegt.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_219344832
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:30 schreef Moedervan4kids het volgende:
Een diėtiste die zegt dat je kind autisme heeft?
Volgens mij gaat een diėtist over eten, maar wie weet leef ik onder een steen hoor.
Ze kunnen het voorstellen als er sprake is van een eetstoornis bijvoorbeeld. Betekent niet dat het kind daadwerkelijk de diagnose heeft maar dat het een optie kan zijn.
In DBM haar ogen betekent dat meteen dat het zo is.
pi_219344842
quote:
Maar aan Bob ligt het zeker niet
pi_219344849
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:16 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Neem toch aan de AM gediagnosticeerd is?
Ja… door haarzelf.
Volgens mij is alleen 1 van de jongens officieel gediagnosticeerd. Daarna was AM de allesweter
pi_219344867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 22:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja… door haarzelf.
Volgens mij is alleen 1 van de jongens officieel gediagnosticeerd. Daarna was AM de allesweter
Serieus?😂 Ik denk ook dat ik adhd heb.
Maar dat hoor ik over drie weken pas. Maar ben ik nu adhder tot tegendeel is bewezen?

Mijn oren flapperen. Maar vond sommige dingen al gekkig. Want bij s of s zie je ook duidelijke kenmerken maar die maakt ze vaak "belachelijk", of van "ze moet het maar leren". Maar ik denk dan dat je toch beter handvaten kunt geven.

Want adhd wil zelden werken dat je zo hard op je bek gaat, dus dan doe je het niet meer.
pi_219344892
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 21:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Heel erg maximaal weer.

Ook hoe ze de kinderen online plaatst trouwens. Privacy ho maar. In bed, in bad, met vriendje.

Als het allemaal zo geweldig en echt is hoef je het niet de hele tijd te laten zien.

Er zitten in haar posts deze week ook flink wat sneren, de poly breakup gaat denk ik niet helemaal gladjes.
pi_219344903
In het filmpje van de badjassen vind ik het lijken alsof MB iets aan haar ogen oid heeft gedaan. Ik heb het wel eens eerder gedacht. Maar het zouden ook slechte wimpers kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')