Ik krijg meestal een oude functie van 5 jaar geleden aangeboden. Waarom zou ik daar nog interesse in hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:35 schreef raptorix het volgende:
Als ze beginnen over uitdaging word ik pas echt link, ik zit 25 jaar in het vak, dan ga je me niet aanspreken als een kleuter die moet afzwemmen.
Een jonge blondine met een account dat gemaakt is in Nigeriaquote:Op maandag 24 november 2025 19:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Opvallend: soms van een jonge, vrouwelijke blondine recruiter. Die stuur ik dan een passend berichtje terug ...
Niet. Waarom zou ik?quote:
Idd, dan solliciteer ik wel rechtstreeks. Kost het bedrijf minder en mij ook en er zit geen ongeschoolde cocktailshaker tussen. Maar dan worden ze idd verontwaardigd, alsof je een soort lijfeigene bent in hun funneltjequote:Op dinsdag 25 november 2025 02:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ze schieten met hagel, in de hoop dat ze 1 keer raak schieten. Volgens mij is hun commissie 1 of 2 maandsalarissen van de aangenomen kandidaat. (Ze zijn ook als de dood dat je rechtstreeks contact met het bedrijf in kwestie hebt)
Waarom zou je eigenlijk?quote:Op maandag 24 november 2025 18:26 schreef embedguy het volgende:
Ik reageer gewoon niet. En als ik dan een herhaalbericht ontvang, dan reageer ik gewoon niet.
Dat laatste is juist het leuke en kan je niet genoeg doen. Waarom moet één of andere eikel ervan vreten als jij voor jezelf op zoek gaat naar een baan?quote:Op zondag 30 november 2025 16:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Idd, dan solliciteer ik wel rechtstreeks. Kost het bedrijf minder en mij ook en er zit geen ongeschoolde cocktailshaker tussen. Maar dan worden ze idd verontwaardigd, alsof je een soort lijfeigene bent in hun funneltje
quote:Op zondag 30 november 2025 16:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Idd, dan solliciteer ik wel rechtstreeks. Kost het bedrijf minder en mij ook en er zit geen ongeschoolde cocktailshaker tussen. Maar dan worden ze idd verontwaardigd, alsof je een soort lijfeigene bent in hun funneltje
Ik doe eigenlijk altijd wel rechtstreeks solliciteren. Via een tussenpartij vind ik altijd een grote red flag. Nooit echt hele goede ervaringen gehad.quote:Op zondag 30 november 2025 16:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Enige uitzondering die ik hierop genomen heb waren uitzendbureaus. Maar dan alleen en uitsluitend uit pure noodzaak. Niet omdat ik er wat mee op heb.quote:Op zondag 30 november 2025 16:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
[..]
Ik doe eigenlijk altijd wel rechtstreeks solliciteren. Via een tussenpartij vind ik altijd een grote red flag. Nooit echt hele goede ervaringen gehad.
Ik ook, dan houd je zelf regie over waar je cv terecht komt en wat wel en net pas.quote:Op zondag 30 november 2025 16:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
[..]
Ik doe eigenlijk altijd wel rechtstreeks solliciteren. Via een tussenpartij vind ik altijd een grote red flag. Nooit echt hele goede ervaringen gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |