Snap ik. Ik heb zelf laatst een aanbod gekregen waarbij ik minder zou verdienen, dan wanneer ik direct via GemeenteBanen.nl op de vacature zou reageren. Haha!quote:Op maandag 24 november 2025 12:27 schreef okzbow het volgende:
recruiters, headhunters, executive search... het is allemaal van bedenkelijk allooi.
Ze pretenderen allemaal om jouw belang voorop te stellen, maar in de realiteit gaat het om keihard geld verdienen no matter what. Ik kan je genoeg smakelijke verhalen vertellen van mijn ervaringen met dit tuig....
Opvallend: soms van een jonge, vrouwelijke blondine recruiter. Die stuur ik dan een passend berichtje terug ...quote:
Beetje, in de stijl van Marc Overmars, zeg maar?quote:Op maandag 24 november 2025 19:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Opvallend: soms van een jonge, vrouwelijke blondine recruiter. Die stuur ik dan een passend berichtje terug ...
En hoeveel dates heb je er al aan over gehouden?quote:Op maandag 24 november 2025 19:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Opvallend: soms van een jonge, vrouwelijke blondine recruiter. Die stuur ik dan een passend berichtje terug ...
Nou nee, meer een manier om te betalen ....quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:35 schreef obligataire het volgende:
[..]
Beetje, in de stijl van Marc Overmars, zeg maar?
Geen, ben al > 25 jaar voorzien...quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:47 schreef Basp1 het volgende:
En hoeveel dates heb je er al aan over gehouden?
Even kijken of ze HBO Toerisme gedaan hebben en een stage in Aruba.quote:Op maandag 24 november 2025 19:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat HBO Toerisme niets voorstelde, tot ik in de reisindustrie ging werken, en pas inzag hoe complex vakantiereizen in elkaar zitten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even kijken of ze HBO Toerisme gedaan hebben en een stage in Aruba.
Misschien dat ze daarom de overstap naar HR maken dan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat HBO Toerisme niets voorstelde, tot ik in de reisindustrie ging werken, en pas inzag hoe complex vakantiereizen in elkaar zitten.
HR, daar heb ik doorgaans niet zo een hoge pet van op.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom de overstap naar HR maken dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |