Wat een lariekoek jongenquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:18 schreef Since2003 het volgende:
[..]
munitie voorraad en de halve militaire voorraad er door heen, productiecapaciteit op 0, dat van Rusland op volle toeren. Maar hé jongens, we zijn er nog. En die verwarming kan ook wel iets omlaag.
Gaat helemaal goedkomen denk ik
Zet je ze voor een voldongen feit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar waren de Soviets wel iets welwillender dan de Russen nu. Niet dat ze daar ook een keuze in hadden trouwens.
Dat is de taal die zij verstaan maar wij niet spreken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zet je ze voor een voldongen feit.
Hijs je bij de grens de NAVO vlag. Hebben ze een keuze.
Volgens mij bedoel je: Poetins 28-puntenplan, waarvan een aantal van die puntjes door Trump erin gefietst zijn om geld aan andermans ellende te kunnen verdienen zonder zelf een (financieel) risico te lopen.quote:
Inmiddels is het al een 19 punten plan. Of nog minder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je: Poetins 28-puntenplan, waarvan een aantal van die puntjes door Trump erin gefietst zijn om geld aan andermans ellende te kunnen verdienen zonder zelf een (financieel) risico te lopen.
Ben jij nu gedraaid in je meningquote:Op dinsdag 25 november 2025 12:45 schreef Elan het volgende:
Kunnen we niet gewoon tegen die Amerikanen zeg Fuck you met jullie debiele plan, of zijn we er als Europees continent nog lang niet klaar voor om de verdediging van onszelf en Ukraine op ons te nemen?
Inhoudelijk niet maar ik vind deze 'deal' door nota bene De Amerikanen (the land of the free and the home of the brave) geïnitieerd echt te bizar voor woorden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ben jij nu gedraaid in je mening/
Leasecontract afgelopen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elan zijn vrouw is er vandoor gegaan met zijn geld?
quote:
Wie stelt bewijst.quote:
Oekraïne is het dat ons niet waard.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:04 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Misschien wel dé manier om deze oorlog aan te pakken. Oekraïne als NAVO-grondgebied, dus weg russen. Maar ook weer een groot risico.
Als de groene mannetjes op zijn ga je naar de grijzequote:Op dinsdag 25 november 2025 12:15 schreef oheng het volgende:
[..]
Misschien, maar je ziet dat rusland heel veel moeite diet om onrust te stoken, in Gaugazië dit keer. Soms organiseert rusland demonstraties met maar liefst 20 bejaarden.
Had ik je na dat referendum ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oekraïne is het dat ons niet waard.
Nog steeds denken dat dat referendum echt over Oekraïne ging en niet een door GS georganiseerde populariteitspoll over Rutte was.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:20 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Had ik je na dat referendum ook wel kunnen vertellen
Je vergeet het fvd en hun voorliefde voor rossiyaquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat dat referendum echt over Oekraïne ging en niet een door GS georganiseerde populariteitspoll over Rutte was.
,mooi he die complotdenkersquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog steeds denken dat dat referendum echt over Oekraïne ging en niet een door GS georganiseerde populariteitspoll over Rutte was.
Naja, de opzet van dat referendum was eigenlijk "Hoe kunnen we het Rutte zo moeilijk mogelijk maken als hij bij de EU moet gaan vergaderen over Oekraïne". Maar dat wil men (bewust?) nog steeds niet snappen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je vergeet het fvd en hun voorliefde voor rossiya
Je zag aan de aanvallen op Kiev vannacht weer hoe begaan Rusland is met het einde van dit conflict.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:27 schreef Elan het volgende:
Geloven jullie dat er een verdrag komt en een einde aan het conflict? Mijn idee is dat Poetin daar helemaal niet op uit is onder geen enkele voorwaarde en hij simpelweg pas stopt als hij heel Oekraïne heeft onderworpen aan zijn waanzin.
Niet op korte termijn, denk ik.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:27 schreef Elan het volgende:
Geloven jullie dat er een verdrag komt en een einde aan het conflict? Mijn idee is dat Poetin daar helemaal niet op uit is onder geen enkele voorwaarde en hij simpelweg pas stopt als hij heel Oekraïne heeft onderworpen aan zijn waanzin.
Dat is zo, en het leefde voor geen meter. Maar het fvd zat er ook met hun dikke vingers tussen en dat is geen verrassing vanwege hun banden met Rusland.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Naja, de opzet van dat referendum was eigenlijk "Hoe kunnen we het Rutte zo moeilijk mogelijk maken als hij bij de EU moet gaan vergaderen over Oekraïne". Maar dat wil men (bewust?) nog steeds niet snappen.
Dat klopt want dat was zijn initiële doelstelling ookquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:27 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |