Succession!quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:38 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben na een pauze van twee jaar weer HBO Max. Meteen White Lotus bingenNog goede series bijgekomen die we gemist hebben en echt moeten kijken?
Oh, dan beginnen met Succession inderdaad, ik had berwachtbdat je die wel gezien zou hebben. Dat is één van de groten. Euphoria Is ook echt bijzonder.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Staat genoteerd
[..]
The Last of Us hebben we inderdaad het eerste seizoen van gezien dus dat is een goedeDe anderen ken ik niet, ga ik checken. En hoezo er tegen kunnen? Klinkt als horror?
[..]
Wow bedankt voor de lijstEven dikgedrukt wat ik al gezien heb. House of Dragons twijfel ik nog over. Ik was into GoT (alle boeken gelezen) maar toen de serie af begon te wijken van de boekenreeks ben ik afgehaakt. Is het de moeite?
Euphoria is mijn man lyrisch over dus die staat ook zeker op mijn persoonlijke kijklijst
The White Lotus kijken we nu, ik denk dat we dan inderdaad met Succession gaan beginnen. Ik weet dat mijn vader dat ook een toffe serie vond dus die moeten we ook echt eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:20 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
HotD is redelijk trouw aan het bronmateriaal. S1 is echt heel erg de moeite waard, S2 heeft diverse aardige momenten maar is soms wat langdradig.
In januari begint trouwens ook de nieuwe serie: A Knight Of The Seven Kingdoms.
Ik zou beginnen met Succession, daarna White Lotus, HotD en TLOU S2.
Ok dat klinkt wel coolquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat eigenlijk nergens over
Edit: wel echt een aanrader, begint wat vermoeiend maar wordt steeds uitzinniger.
Ok dan bewaren we die nog even. Misschien lees ik eerst het boek wel, doe ik liever dan andersomquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hmm klopt inderdaad.
[..]
[..]
Over HotD: Ja, zeker de moeite waard, maar als je toch nog genoeg andere series te kijken hebt kan je HotD rustig laten liggen tot seizoen 3 uitkomt. Want zonder te spoilen: einde seizoen 2 voelde niet-af.
quote:
Ja gek genoeg nooit gezien, terwijl ik er zeker van gehoord heb. Soms kijk je pas iets heel laat. Dat hadden we met The Wire en ook Soprano's. En nu dus met Succession. Misschien is het een HBO dingquote:Op zondag 7 december 2025 00:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Oh, dan beginnen met Succession inderdaad, ik had berwachtbdat je die wel gezien zou hebben. Dat is één van de groten. Euphoria Is ook echt bijzonder.
Misschien is Barry iets voor je? Ik vond 'm briljant.quote:Op maandag 8 december 2025 09:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb met black friday ook gebruik gemaakt van de deal voor 1 jaar. Dus nog ook wat langer de tijd voor HBO max. Kan ik eindelijk The Wire in zijn geheel kijken. Verder seizoen 3 van The White Lotus en Task op mijn lijst gezet. Succession al gekeken. Dus op zoek naar nog meer tips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Euphoria is goeeed.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ben begonnen met de eerste twee afleveringen van Euphoria. Jeetje dat hakt er wel even in hoorGoede serie!
Ik zag het ja! Goed moment om in te stappenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Euphoria is goeeed.Na 100 jaar wachten komt in april eindelijk seizoen 3 dus je begint op een goed moment!
Die is geweldig.quote:Op maandag 15 december 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh misschien leuk om dit weekend eens te kijken.
Als je van oorlog houdt, Generation Kill. Fantastische serie over de waanzin van de Irak oorlog.quote:Op maandag 8 december 2025 09:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb met black friday ook gebruik gemaakt van de deal voor 1 jaar. Dus nog ook wat langer de tijd voor HBO max. Kan ik eindelijk The Wire in zijn geheel kijken. Verder seizoen 3 van The White Lotus en Task op mijn lijst gezet. Succession al gekeken. Dus op zoek naar nog meer tips.
Ja eigenlijk alles wat hier gezegd wordtquote:Op maandag 15 december 2025 23:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als je van oorlog houdt, Generation Kill. Fantastische serie over de waanzin van de Irak oorlog.
In het misdaad/maffia genre Boardwalk Empire. Speelt zich af in de jaren 20 tijdens de drooglegging. Gebaseerd op echte gebeurtenissen en bekende maffiosi. Met Steve Buscemi in de hoofdrol.
Tot slot The Deuce van David Simon, de maker van The Wire. Een serie over het New York van de jaren 70, toen Manhattan nog een tippelzone was. Gaat over prostitutie, drugs en misdaad.
Tnx. Klinkt goed. Aan mijn lijst toegevoegd.quote:Op maandag 15 december 2025 23:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als je van oorlog houdt, Generation Kill. Fantastische serie over de waanzin van de Irak oorlog.
In het misdaad/maffia genre Boardwalk Empire. Speelt zich af in de jaren 20 tijdens de drooglegging. Gebaseerd op echte gebeurtenissen en bekende maffiosi. Met Steve Buscemi in de hoofdrol.
Tot slot The Deuce van David Simon, de maker van The Wire. Een serie over het New York van de jaren 70, toen Manhattan nog een tippelzone was. Gaat over prostitutie, drugs en misdaad.
The Deuce is echt geweldigquote:Op maandag 15 december 2025 23:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
quote:
Ja, HBO doet niet meer aan binge. Alles is wekelijks. Dus volgens mij tot minimaal maart/april.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |