Ik zag het ja! Goed moment om in te stappenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Euphoria is goeeed.Na 100 jaar wachten komt in april eindelijk seizoen 3 dus je begint op een goed moment!
Die is geweldig.quote:Op maandag 15 december 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh misschien leuk om dit weekend eens te kijken.
Als je van oorlog houdt, Generation Kill. Fantastische serie over de waanzin van de Irak oorlog.quote:Op maandag 8 december 2025 09:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb met black friday ook gebruik gemaakt van de deal voor 1 jaar. Dus nog ook wat langer de tijd voor HBO max. Kan ik eindelijk The Wire in zijn geheel kijken. Verder seizoen 3 van The White Lotus en Task op mijn lijst gezet. Succession al gekeken. Dus op zoek naar nog meer tips.
Ja eigenlijk alles wat hier gezegd wordtquote:Op maandag 15 december 2025 23:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als je van oorlog houdt, Generation Kill. Fantastische serie over de waanzin van de Irak oorlog.
In het misdaad/maffia genre Boardwalk Empire. Speelt zich af in de jaren 20 tijdens de drooglegging. Gebaseerd op echte gebeurtenissen en bekende maffiosi. Met Steve Buscemi in de hoofdrol.
Tot slot The Deuce van David Simon, de maker van The Wire. Een serie over het New York van de jaren 70, toen Manhattan nog een tippelzone was. Gaat over prostitutie, drugs en misdaad.
Tnx. Klinkt goed. Aan mijn lijst toegevoegd.quote:Op maandag 15 december 2025 23:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als je van oorlog houdt, Generation Kill. Fantastische serie over de waanzin van de Irak oorlog.
In het misdaad/maffia genre Boardwalk Empire. Speelt zich af in de jaren 20 tijdens de drooglegging. Gebaseerd op echte gebeurtenissen en bekende maffiosi. Met Steve Buscemi in de hoofdrol.
Tot slot The Deuce van David Simon, de maker van The Wire. Een serie over het New York van de jaren 70, toen Manhattan nog een tippelzone was. Gaat over prostitutie, drugs en misdaad.
The Deuce is echt geweldigquote:Op maandag 15 december 2025 23:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
quote:
Ja, HBO doet niet meer aan binge. Alles is wekelijks. Dus volgens mij tot minimaal maart/april.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |