2400 per jaar aan kleding lijkt me ook zwaar onnodig natuurlijk.quote:Op zondag 23 november 2025 17:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik geef mijn 14 jarige zoon meestal zo een 200 euro per maand voor kleding
Ach, hij loopt graag in Stone Island enzoquote:Op zondag 23 november 2025 17:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
2400 per jaar aan kleding lijkt me ook zwaar onnodig natuurlijk.
Hoef toch ook niet? Maar per jaar 10~ kledingstukken zou prima moeten zijn. Zeker jassen zijn erg duur tegenwoordig, vooral als je ze duurzaam wil kopenquote:Op zondag 23 november 2025 17:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je hoeft toch ook niet elke maand een nieuwe spijkerbroek? Er is al zoveel kleding in omloop, maak het probleem niet erger.
Neen, wel een neefje die geen kleedgeld ontvangt.quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beter kinderen faken dan kanker faken.
[..]
Maar als je nou mocht kiezen wat TS wél echt heeft?quote:Op zondag 23 november 2025 17:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is vragen naar de bekende wegquote:Op zondag 23 november 2025 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als je nou mocht kiezen wat TS wél echt heeft?
Ik weet het niet hoor. Kinderen hebben lijkt me ook echt kut.quote:Op zondag 23 november 2025 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als je nou mocht kiezen wat TS wél echt heeft?
Je gunt niemand kanker, maar aan de andere kant is het óók heel slecht nieuws als dit geval zich voort zou plantenquote:Op zondag 23 november 2025 18:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat is vragen naar de bekende weg
Je gunt die ziekte niemand, maar ergens zou het wel prettig zijn om iemand te laten inzien dat waar hij grappig mee denkt te zijn, dat hij dat eens echt kan voelen
De drang om een ander met een andere mening nooit gelijk te geven.quote:
[..]
[..]
Wat valt er wat jou betreft onder duurzaam dan? Want volgens mij is tweedehands best duurzaam en dan is het toch echt een stuk goedkoper.quote:Op zondag 23 november 2025 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoef toch ook niet? Maar per jaar 10~ kledingstukken zou prima moeten zijn. Zeker jassen zijn erg duur tegenwoordig, vooral als je ze duurzaam wil kopen
Wat koop je nog voor 100 euro per kwartaal?quote:Op zondag 23 november 2025 17:37 schreef GerryDV het volgende:
Ik zou eerder per kwartaal ofzo doen, en dan ¤100 ofzo.
10 kledingstukken per jaar voor een kind in de groei is wel een bijzondere inschatting.quote:Op zondag 23 november 2025 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoef toch ook niet? Maar per jaar 10~ kledingstukken zou prima moeten zijn. Zeker jassen zijn erg duur tegenwoordig, vooral als je ze duurzaam wil kopen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:27 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
10 kledingstukken per jaar voor een kind in de groei is wel een bijzondere inschatting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |