Supporters van een club waar Weghorst onder contract staat/stond ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Clubs waar Guus Til onder contract staat/stond zijn sowieso niet serieus te nemen.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gelukkig vier ik Thanksgiving.
Ik heb een grotere mening over mensen die Thanksgiving vieren dan over de kansloze discussie welke verdediger beter is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin gevraagd of we vrijdag Thanksgiving konden vieren, zodat ik donderdag Feyenoord-Celtic kon kijken
Stomme sukkel dat ik ben
@Scrummie en ik hebben een relatie met een Amerikaanse (gelukkig niet dezelfde)quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een grotere mening over mensen die Thanksgiving vieren dan over de kansloze discussie welke verdediger beter is.
Dat zou niet zo leuk zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie en ik hebben een relatie met een Amerikaanse (gelukkig niet dezelfde)
@Vis1980 overigens ook nog. Wij van het Feyenoord-topic trekken dat hele land leeg.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou niet zo leuk zijn inderdaad.
Ik weet niet wie jij allemaal trekt en wil het ook liever niet weten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:vis1980 overigens ook nog. Wij van het Feyenoord-topic trekken dat hele land leeg.
Jammer dat de meeste Feyenoord-spelers die we uit Amerika trekken er niet zo veel van kunnen.
Is dat een reden om genocide te vieren?quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie en ik hebben een relatie met een Amerikaanse (gelukkig niet dezelfde)
Denk niet dat een postorderbruid recht heeft op een uitkering.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij allemaal trekt en wil het ook liever niet weten.
Als je geforceerd grappig wilt zijn, maak dan een leuke grap.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk niet dat een postorderbruid recht heeft op een uitkering.
Als het om PSVers ging zeker.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dat een reden om genocide te vieren?
Als ik altijd grappig was had ik geen uitkering.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je geforceerd grappig wilt zijn, maak dan een leuke grap.
Ik ben getrouwd met een Brabantse maar vier geen carnaval, dus ik vind dit een matige reden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk blijft ze dan wel uit dit topicquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben getrouwd met een Brabantse
Na mijn gefrustreerde gedrag afgelopen zondag is de kans dat ze zich ooit wil wagen aan Feyenoord weer een stuk kleiner geworden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk blijft ze dan wel uit dit topic
Klopt, en hoewel ze niets heeft met Australië, gaan we toch opvallend vaak down under.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:vis1980 overigens ook nog. Wij van het Feyenoord-topic trekken dat hele land leeg.
Jammer dat de meeste Feyenoord-spelers die we uit Amerika trekken er niet zo veel van kunnen.
Ik verwacht geen winst en daarmee feitelijk uitschakeling, want Ueda is te matig om te scoren in Europese potten en de rest ook best kutquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat nu over Feyenoord - Celtic.
Wat verwacht jij maat
Kuyt ziet dat hij met ADO Den Haag een beetje in hetzelfde schuitje zit als Klopp. "Als Jürgen en ikzelf blijven vasthouden aan onze visie, dan komt de omslag vanzelf", zegt hij in De Telegraaf.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Van Persie wisselt appjes uit met Slot: 'Allebei in fase waarin het niet meezit'
Van Persie: "Ik kreeg een heel mooi bericht van Arne een paar dagen geleden. Toen heb ik - vond ik zelf - ook een mooi bericht teruggestuurd. We hebben veel waardering voor elkaars werk. We zitten allebei in een fase waarin het niet meezit, want ook Liverpool speelt in heel veel fases van wedstrijden hartstikke goed. Toch verliezen ze best vaak de afgelopen periode. We hebben in grote lijnen een beetje hetzelfde probleem."
https://nos.nl/artikel/25(...)arin-het-niet-meezit
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:
Van Persie wisselt appjes uit met Slot: 'Allebei in fase waarin het niet meezit'
Van Persie: "Ik kreeg een heel mooi bericht van Arne een paar dagen geleden. Toen heb ik - vond ik zelf - ook een mooi bericht teruggestuurd. We hebben veel waardering voor elkaars werk. We zitten allebei in een fase waarin het niet meezit, want ook Liverpool speelt in heel veel fases van wedstrijden hartstikke goed. Toch verliezen ze best vaak de afgelopen periode. We hebben in grote lijnen een beetje hetzelfde probleem."
https://nos.nl/artikel/25(...)arin-het-niet-meezit
Oke dan.quote:Toen heb ik - vond ik zelf - ook een mooi bericht teruggestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |