Die titel gaat naar Herbertquote:Op zondag 23 november 2025 10:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Connelly is sowieso een parodie op een F1-steward.
Alle actie gemist.quote:
Die is al een tijdje geen steward meerquote:
Zelfde als bij Ferrari in Maleisië 1999, Daar waren de bardgeboads illegaal, totdat ze ze op een andere manier hadden gemeten en toen waren ze ineens wel legaal.... In de goede oude tijd van Ferrari International Assistancequote:Op zondag 23 november 2025 10:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En McLaren zal verweer kunnen en willen aandragen.
Ik geloof dat deze discussie vorig jaar ook al is gevoerd, maar stewards zouden in de slotraces van een seizoen ook niet meer uit hetzelfde land mogen komen als titelkandidaten. Bij voetbal doen we dat ook niet.quote:
Postu- oh wacht.quote:Op zondag 23 november 2025 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is al een tijdje geen steward meer![]()
Dus dat kan niet
we zijn aan het wachten op de schriftelijke bevestiging nuquote:Op zondag 23 november 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze race had schriftelijk afgedaan kunnen worden.
Volgende keer mail ik wel.quote:Op zondag 23 november 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze race had schriftelijk afgedaan kunnen worden.
Nee, want dan is de sport dood.quote:Op zondag 23 november 2025 10:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze zullen Norris wel weer sparen net zoals Brazilië vorig jaar met dat startincident.
Ja, via load balance meters... dus ik denk dat McLaren al wel wist wat er aan zat te komen.... Vraag me dan wel af waarom Piastri zo hard bleef doorrijden, Papaya rules?quote:Op zondag 23 november 2025 10:31 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een beetje lopen chatGtpen maar volgens mij kan een team de plankslijtage mogelijk indirect uitlezen via andere sensoren, dus wellicht dat hij daarom rustiger aan deed.
Ik las het net.quote:Op zondag 23 november 2025 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zijn aan het wachten op de schriftelijke bevestiging nu
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 november 2025 10:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze zullen Norris wel weer sparen net zoals Brazilië vorig jaar met dat startincident.
Dat klopt, ze kunnen het alleen niet exact monitoren en ze waren dus te laat.quote:Op zondag 23 november 2025 10:31 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een beetje lopen chatGtpen maar volgens mij kan een team de plankslijtage mogelijk indirect uitlezen via andere sensoren, dus wellicht dat hij daarom rustiger aan deed.
Brazilië 2007 all over again.quote:Op zondag 23 november 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Abu Dhabi 2021 all over again.
Nee, dat kan niet.quote:Op zondag 23 november 2025 10:34 schreef fietsie het volgende:
Is er niet een conflicterende regel in de Amerikaanse raceklasses, waar mcLaren ook in deelneemt ?
Dat men het kan gooien op 'georganiseerd onder regels van in de VS gebaseerde... " ?
Nee.quote:Op zondag 23 november 2025 10:34 schreef fietsie het volgende:
Is er niet een conflicterende regel in de Amerikaanse raceklasses, waar mcLaren ook in deelneemt ?
Dat men het kan gooien op 'georganiseerd onder regels van in de VS gebaseerde... " ?
Onzinquote:Op zondag 23 november 2025 10:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat je dus eigenlijk gewoon mag starten in een straatauto, als 'ie maar voldoet aan de NASCAR-eisen ofzo? Neuh.quote:Op zondag 23 november 2025 10:34 schreef fietsie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |