Jawelquote:Op zondag 23 november 2025 10:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja fuck wanneer was dat dan? Ik dacht leclerc, maar twijfel nu aan mijzelf.
Er was toch onlangs een jaar dat na de zomerstop Ferrari ineens alles won uit het niks met een straatlengte voorsprong en dat ze dachten dat dat te maken had met het voor de gek houden van de flowmeter van benzinetoevoer door er stroomkabels langsaf te leggen en dat daardoor de flowmeter niet aangaf als er een bracht was en dat ze vervolgens op een akkoordje met die FIA gooide dat er niks naar buiten kwam en ook geen boete volgde en dat ze vervolgens direct de race erna terugviel??
Was dat niet met leclerc?
Nou, ben benieuwd.quote:Op zondag 23 november 2025 10:13 schreef Tarado het volgende:
McLaren meldt al dat ze alleen met een statement komen en de media niet meer te woord staan. Nou dan weten we wel hoe laat het is… @:arjanschouten
Nee hoorquote:Op zondag 23 november 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog even lekker geslapen. Heb ik in de tussentijd nog wat gemist?
Stewards wachten tot jij wakker bent geworden.quote:Op zondag 23 november 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
To the moon voor aandelen in F5-knoppen.quote:Op zondag 23 november 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, vooral veel poles, maar niet veel overwinningen.quote:Op zondag 23 november 2025 10:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Er was toch onlangs een jaar dat na de zomerstop Ferrari ineens alles won uit het niks met een straatlengte voorsprong en dat ze dachten dat dat te maken had met het voor de gek houden van de flowmeter van benzinetoevoer door er stroomkabels langsaf te leggen en dat daardoor de flowmeter niet aangaf als er een bracht was en dat ze vervolgens op een akkoordje met die FIA gooide dat er niks naar buiten kwam en ook geen boete volgde en dat ze vervolgens direct de race erna terugviel??
quote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stewards wachten tot jij wakker bent geworden.
had dat eerder gezegd, dan was ik gaan douchenquote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stewards wachten tot jij wakker bent geworden.
Ik word ook net wakker en zie deze hele shitshow, lol.quote:Op zondag 23 november 2025 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja en nee. Interpretatie van de regels is er wel.quote:
Kan nog.quote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd, dan was ik gaan douchen
Hij pakte dat jaar 7 pole positions. Niet op rij, maar wel veel. Daarvan won hij er maar twee, Vettel eentje.quote:Op zondag 23 november 2025 10:12 schreef vosss het volgende:
[..]
zal zo wel moetenquote:
Ik zei je dat het wel even zou durenquote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd, dan was ik gaan douchen
Stinkie stinkie.quote:
Dan laat mijn geheugen ne in de steek. Dat gooi ik dan maar op mijn herseninfarct.quote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, vooral veel poles, maar niet veel overwinningen.
Och ik neem ook genoegen met Oscar en Max op 2quote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef Droopie het volgende:
Dit is toch geweldig, het halve seizoen was ik voor Piastri. Maar na zo'n seizoen hoop ik wel op een epische comeback van Max.
Heb je dat ook gehad?quote:Op zondag 23 november 2025 10:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan laat mijn geheugen ne in de steek. Dat gooi ik dan maar op mijn herseninfarct.
ja en daar gaat het hier over, dus die plank is dikker dan 9mm of hij is dat niet. Conclusie, straf.quote:Op zondag 23 november 2025 10:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en nee. Interpretatie van de regels is er wel.
Nou is dat voor benzine en de plank NIET het geval want die regels zijn al uitgemolken.
nee dat nog niet, maar straks bowlenquote:
F1-regels zijn al jaren een shitshow omdat ze zelf geen idee meer hebben wat ze hebben bedacht.quote:Op zondag 23 november 2025 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik word ook net wakker en zie deze hele shitshow, lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |