abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219352120
quote:
Leuk bekkie maar daar zijn er duizenden van.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219352235
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 22:20 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je gaat gewoon voorbij aan het hele feit waarom dit nodig is.
Vanwege mensen die onschuldige mensen doodrijden d.m.v. een aanslag. Maar jij wilt heel graag voorbij gaan aan het feit dat soms een fan van Wilders is. Dat past natuurlijk niet in het plaatje :)
Dit, dus.
pi_219377330
Ondertussen in Brussel:
twitter
pi_219382668
Daar is de eerste moslimterreur alweer. Marokkaan steekt om zich heen op een kerstmarkt in Weimar.

https://www.bild.de/regio(...)fb39e9b1296b9ef985eb
pi_219382942
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 15:13 schreef RotatoR het volgende:
Ondertussen in Brussel:
[ x ]
En toch weigeren de Westerse leiders wapens uit te delen, zodat gewone mensen zich kunnen verdedigen tegen zwervende agressieve groepen.
Daarmee laten zij burgers willens en wetens blootstaan aan angst en onzekerheid, terwijl zij zelf achter muren en legers verscholen zitten.
Het contrast tussen de machtigen en de weerlozen wordt zo pijnlijk zichtbaar, en voedt een groeiend gevoel van verraad en wantrouwen.
pi_219544577
In Engeland noemen ze het "hostile vehicle mitigation".

https://www.geenstijl.nl/(...)-mitigation-bollards
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 20 december 2025 @ 19:43:47 #107
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_219545108
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:30 schreef Aether het volgende:

[ x ]
Het zijn niet de voertuigen die vijandig zijn…
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_219546125
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 18:30 schreef Aether het volgende:

[ x ]
He-le-maal van god los, nog steeds niet durven te benoemen wat het probleem is hier.
pi_219548372
Hoe idiot crazy down playing er uit ziet;

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 17:12 schreef Buitendam het volgende:
Wat voor straf heeft die Wildersfan nou eigenlijk gekregen die vorig jaar op die kerstmarkt was ingereden?
_O-
pi_219548656
Ochja. Ik merk er in Düsseldorf niets van. Driekwart van de bezoekers is Nederlander.
De drukte is gigantisch. Mensen houden zich niet bezig met een eventuele aanslag.

[ Bericht 69% gewijzigd door spectrumanalyser op 21-12-2025 07:43:59 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219548977
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 22:14 schreef Tengano het volgende:

[..]

Zat vandaag weer in de trein rond Amsterdam. Je wilt niet weten wat je allemaal meemaakt. Daar was 10 jaar geleden echt geen sprake van in deze mate.
Nou, zeg het eens. Wat heb je allemaal meegemaakt vandaag in de trein rond Amsterdam?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219549019
Maar ze zijn wel goed voor de diversiteit en inclusiviteit in Europa.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 21 december 2025 @ 12:15:37 #113
168739 Red_85
'echt wel'
pi_219549881
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Volgens Ant Middleton gaat er in 2027 in het VK iets gebeuren.
Niet zo raar.

De 2 tier police en bijbehorend overheidsbeleid zorgt daar wel voor. Daar ligt de sleutel ook
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219549942
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Volgens Ant Middleton gaat er in 2027 in het VK iets gebeuren.
Volgens Arnold Karskens in 2016 ook.
pi_219549965
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 15:13 schreef RotatoR het volgende:
Ondertussen in Brussel:
[ x ]
Walgelijk. :r :r :r

Edit. Ow verhip dit is al een oude post. :@
pi_219550038
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 12:09 schreef Cockwhale het volgende:
Er komt wel een dag dat er weer een burgeroorlog raast, als dit zo door blijft gaan. De eerste tekenen zijn er al.
Ik weet het niet. Denkt dat het heel langzaam gaat (de eerder genoemde 'salami tactiek' of 'kokende kikker die niet uit de pan springt')

En dat er dan zo'n moment komt dat je beseft dat we al verloren hebben.

En ik wil niet doemdenken, maar soms voelt het al zo. Ik woon nu twintig jaar in het centrum van een middelgrote stad en heb het flink zien veranderen. Je ziet nu vooral oudere Nederlanders met rollators op straat en jonge, energieke moslimgezinnen met veel kinderen die al zo'n houding hebben dat het land van hen is.

Best een macabere gedachte, dat er al zoveel mensen in Nederland wonen die ons eigenlijk niet moeten. Afwijzend en zelfs vijandig tegenover ons staan.

Ik heb ooit een documentaire gezien waar ze geluidsopnamen gemaakt in Islamitische scholen lieten horen. Daar werd ik niet bepaald vrolijk van.

Kan er maar een klein stukje van terugvinden, maar de strekking lijkt me duidelijk

Bekijk deze YouTube-video

Bijbehorend artikel:

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)tische-moskeescholen

"Doden met een zwaard

Tijdens de lessen en uit de boeken leren kinderen welke groepen en soorten mensen 'vijanden' of 'ongelovigen' zijn, en gaat het over de doodstraf die onder anderen overspeligen, homoseksuelen, afvalligen of zogeheten 'tovenaars' verdienen. Kinderen krijgen hierbij invuloefeningen en multiple choice vragen. Ze moeten bijvoorbeeld kiezen welke straf de juiste is: a. zweepslagen, b. stenigen, c. doden met een zwaard."

:N
pi_219550211
quote:
15s.gif Op zondag 21 december 2025 12:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik woon nu twintig jaar in het centrum van een middelgrote stad en heb het flink zien veranderen. Je ziet nu vooral oudere Nederlanders met rollators op straat en jonge, energieke moslimgezinnen met veel kinderen die al zo'n houding hebben dat het land van hen is.
Die jonge, energieke moslimgezinnen kunnen hier prima geboren zijn inmiddels. Dan is het land feitelijk ook van hen.
  zondag 21 december 2025 @ 13:08:44 #118
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219550247
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 12:09 schreef Cockwhale het volgende:
Er komt wel een dag dat er weer een burgeroorlog raast, als dit zo door blijft gaan. De eerste tekenen zijn er al.
En die gaan we nog verliezen ook nog.
pi_219550269
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 13:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Die jonge, energieke moslimgezinnen kunnen hier prima geboren zijn inmiddels. Dan is het land feitelijk ook van hen.
Mooi, laten we Indonesie terugpakken dan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 21 december 2025 @ 13:14:10 #120
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219550276
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Mooi, laten we Indonesie terugpakken dan.
Wat een goede vergelijking. Echt 1 op 1 hetzelfde :)
Dit, dus.
  zondag 21 december 2025 @ 13:14:26 #121
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219550277
Tja eeuwen aan kneiterrechts imperialisme en kolonialisme en decennia aan rechtse migratie en inmenging hebben een heel vervelende wereld opgeleverd waar we ook in Europa de vruchten van plukken.

Maar het is natuurlijk de schuld van Groen Links, de partij die nooit geregeerd heeft.
  zondag 21 december 2025 @ 13:21:16 #122
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219550320
quote:
15s.gif Op zondag 21 december 2025 12:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik weet het niet. Denkt dat het heel langzaam gaat (de eerder genoemde 'salami tactiek' of 'kokende kikker die niet uit de pan springt')

En dat er dan zo'n moment komt dat je beseft dat we al verloren hebben.
Wat er gebeurt is dat er eerst speldeprikken worden uitgedeeld in de vorm van 7 oktober acties. Dat zag je vorig weekend in Autralie ook. En dat moet je regelmatig blijven doen om de lokale ongelovigen zo te conditioneren en te laten zien wie er aan de macht is; zelfs als je nog in de minderheid bent. Dat is zeg maar de voorbereidende fase voor de uiteindelijke take over.

Maar het klopt in die zin wel, het is een gefaseerde geweldadige verschuiving/overnname waarin in deze tussenfase een grote component psychologische/intimiderende/manipulatieve terreur wordt toepast. Die Palestine protesten zijn daar bijvoorbeeld een goed voorbeeld van. Het is het actief mobiliseren van tegenstellingen die ze nodig hebben om die strijd/global intifada steeds meer te intensiveren met nieuwe 7 oktober acties tot gevolg; en dat dan weer gaan vieren zodat je duidelijk maakt dat je op de goeie route bent.
pi_219550344
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Volgens Arnold Karskens in 2016 ook.
Ik zou dat niet zomaar wegwuiven, die man heeft een indrukwekkende militaire achtergrond en wordt mogelijk de volgende burgemeester van Londen. Het is niet iemand die zomaar ongefundeerde praatjes de wereld in slingert.
  zondag 21 december 2025 @ 13:24:35 #124
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219550345
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 13:14 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja eeuwen aan kneiterrechts imperialisme en kolonialisme en decennia aan rechtse migratie en inmenging hebben een heel vervelende wereld opgeleverd waar we ook in Europa de vruchten van plukken.

Maar het is natuurlijk de schuld van Groen Links, de partij die nooit geregeerd heeft.
Ja het is weer allemaal onze schuld. :O

De jaren '00 willen hun grijsgedraaide plaat terug.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219550364
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 13:14 schreef mcmlxiv het volgende:

De islam is kneiterrechts imperialisme en kolonialisme. Al die zogenaamde 'vluchtelingen' zijn jongemannen op gevechtsleeftijd die Europa komen koloniseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')