abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2025 @ 13:32:49 #126
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219550432
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 13:24 schreef Hathor het volgende:
Ik zou dat niet zomaar wegwuiven, die man heeft een indrukwekkende militaire achtergrond en wordt mogelijk de volgende burgemeester van Londen. Het is niet iemand die zomaar ongefundeerde praatjes de wereld in slingert.
Ik zat vanmorgen nog even aan hem te denken. Ant Middleton is een echte leider en ik heb hem met veel plezier bekeken in zijn - SAS: Who Dares Wins - series.

Hij heeft zich inderdaad al geprofileerd als Mayor van Londen en duidelijk gemaakt hoe de wind gaat waaien als hij in office is. En veel Britten zien dat wel zitten natuurijk als zo iemand het roer overneemt.

Maar het zou ook zomaar kunnen gebeuren dat dit een psychologisch springplankje is voor wat er nog gaat komen.

En eigenlijk hoort dit meer in het UK topic thuis, maar Ant Middleton is natuurlijk ook geschikt om de hele UK tijdelijk over te nemen als de UK straks valt of gaat vallen. Hij kan tzt het leger aansturen, heeft hart voor zijn land en heeft een no nonsense aanpak als het gaat om het huidige geweldsklimaat wat momenteel in de UK, maar eigenlijk overal in Europa wordt genormaliseerd; zie ook de betonblokken uit dit topic.
pi_219550472
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 13:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zou dat niet zomaar wegwuiven, die man heeft een indrukwekkende militaire achtergrond en wordt mogelijk de volgende burgemeester van Londen. Het is niet iemand die zomaar ongefundeerde praatjes de wereld in slingert.
Ik wist helemaal niet dat Karskens in de race was voor burgemeester van Londen? Bijzonder nieuws.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219550543
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 13:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Die jonge, energieke moslimgezinnen kunnen hier prima geboren zijn inmiddels. Dan is het land feitelijk ook van hen.
Zolang ze een dubbele nationaliteit hebben, kun je bij misdrijven er prima eentje intrekken.
Ongeacht religie.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 13:45:23 #129
485843 crew  Jippie
pi_219550552
Veegslotje, tot laters :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')