Leuk bekkie maar daar zijn er duizenden van.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DRdMkMADR2M/
Vanwege mensen die onschuldige mensen doodrijden d.m.v. een aanslag. Maar jij wilt heel graag voorbij gaan aan het feit dat soms een fan van Wilders is. Dat past natuurlijk niet in het plaatjequote:Op woensdag 26 november 2025 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je gaat gewoon voorbij aan het hele feit waarom dit nodig is.
En toch weigeren de Westerse leiders wapens uit te delen, zodat gewone mensen zich kunnen verdedigen tegen zwervende agressieve groepen.quote:
Het zijn niet de voertuigen die vijandig zijn…quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:30 schreef Aether het volgende:
In Engeland noemen ze het "hostile vehicle mitigation".
https://www.geenstijl.nl/(...)-mitigation-bollards
[ x ]
He-le-maal van god los, nog steeds niet durven te benoemen wat het probleem is hier.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:30 schreef Aether het volgende:
In Engeland noemen ze het "hostile vehicle mitigation".
https://www.geenstijl.nl/(...)-mitigation-bollards
[ x ]
quote:Op woensdag 26 november 2025 17:12 schreef Buitendam het volgende:
Wat voor straf heeft die Wildersfan nou eigenlijk gekregen die vorig jaar op die kerstmarkt was ingereden?
Nou, zeg het eens. Wat heb je allemaal meegemaakt vandaag in de trein rond Amsterdam?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zat vandaag weer in de trein rond Amsterdam. Je wilt niet weten wat je allemaal meemaakt. Daar was 10 jaar geleden echt geen sprake van in deze mate.
Niet zo raar.quote:Op zondag 21 december 2025 12:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens Ant Middleton gaat er in 2027 in het VK iets gebeuren.
Volgens Arnold Karskens in 2016 ook.quote:Op zondag 21 december 2025 12:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens Ant Middleton gaat er in 2027 in het VK iets gebeuren.
Ik weet het niet. Denkt dat het heel langzaam gaat (de eerder genoemde 'salami tactiek' of 'kokende kikker die niet uit de pan springt')quote:Op zondag 21 december 2025 12:09 schreef Cockwhale het volgende:
Er komt wel een dag dat er weer een burgeroorlog raast, als dit zo door blijft gaan. De eerste tekenen zijn er al.
Die jonge, energieke moslimgezinnen kunnen hier prima geboren zijn inmiddels. Dan is het land feitelijk ook van hen.quote:Op zondag 21 december 2025 12:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik woon nu twintig jaar in het centrum van een middelgrote stad en heb het flink zien veranderen. Je ziet nu vooral oudere Nederlanders met rollators op straat en jonge, energieke moslimgezinnen met veel kinderen die al zo'n houding hebben dat het land van hen is.
En die gaan we nog verliezen ook nog.quote:Op zondag 21 december 2025 12:09 schreef Cockwhale het volgende:
Er komt wel een dag dat er weer een burgeroorlog raast, als dit zo door blijft gaan. De eerste tekenen zijn er al.
Mooi, laten we Indonesie terugpakken dan.quote:Op zondag 21 december 2025 13:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die jonge, energieke moslimgezinnen kunnen hier prima geboren zijn inmiddels. Dan is het land feitelijk ook van hen.
Wat een goede vergelijking. Echt 1 op 1 hetzelfdequote:Op zondag 21 december 2025 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mooi, laten we Indonesie terugpakken dan.
Wat er gebeurt is dat er eerst speldeprikken worden uitgedeeld in de vorm van 7 oktober acties. Dat zag je vorig weekend in Autralie ook. En dat moet je regelmatig blijven doen om de lokale ongelovigen zo te conditioneren en te laten zien wie er aan de macht is; zelfs als je nog in de minderheid bent. Dat is zeg maar de voorbereidende fase voor de uiteindelijke take over.quote:Op zondag 21 december 2025 12:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik weet het niet. Denkt dat het heel langzaam gaat (de eerder genoemde 'salami tactiek' of 'kokende kikker die niet uit de pan springt')
En dat er dan zo'n moment komt dat je beseft dat we al verloren hebben.
Ik zou dat niet zomaar wegwuiven, die man heeft een indrukwekkende militaire achtergrond en wordt mogelijk de volgende burgemeester van Londen. Het is niet iemand die zomaar ongefundeerde praatjes de wereld in slingert.quote:Op zondag 21 december 2025 12:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens Arnold Karskens in 2016 ook.
Ja het is weer allemaal onze schuld.quote:Op zondag 21 december 2025 13:14 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja eeuwen aan kneiterrechts imperialisme en kolonialisme en decennia aan rechtse migratie en inmenging hebben een heel vervelende wereld opgeleverd waar we ook in Europa de vruchten van plukken.
Maar het is natuurlijk de schuld van Groen Links, de partij die nooit geregeerd heeft.
De islam is kneiterrechts imperialisme en kolonialisme. Al die zogenaamde 'vluchtelingen' zijn jongemannen op gevechtsleeftijd die Europa komen koloniseren.quote:Op zondag 21 december 2025 13:14 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja eeuwen aan kneiterrechts imperialisme en kolonialisme en decennia aan rechtse migratie en inmenging hebben een heel vervelende wereld opgeleverd waar we ook in Europa de vruchten van plukken.
Maar het is natuurlijk de schuld van Groen Links, de partij die nooit geregeerd heeft.
Ik zat vanmorgen nog even aan hem te denken. Ant Middleton is een echte leider en ik heb hem met veel plezier bekeken in zijn - SAS: Who Dares Wins - series.quote:Op zondag 21 december 2025 13:24 schreef Hathor het volgende:
Ik zou dat niet zomaar wegwuiven, die man heeft een indrukwekkende militaire achtergrond en wordt mogelijk de volgende burgemeester van Londen. Het is niet iemand die zomaar ongefundeerde praatjes de wereld in slingert.
Ik wist helemaal niet dat Karskens in de race was voor burgemeester van Londen? Bijzonder nieuws.quote:Op zondag 21 december 2025 13:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zomaar wegwuiven, die man heeft een indrukwekkende militaire achtergrond en wordt mogelijk de volgende burgemeester van Londen. Het is niet iemand die zomaar ongefundeerde praatjes de wereld in slingert.
Zolang ze een dubbele nationaliteit hebben, kun je bij misdrijven er prima eentje intrekken.quote:Op zondag 21 december 2025 13:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die jonge, energieke moslimgezinnen kunnen hier prima geboren zijn inmiddels. Dan is het land feitelijk ook van hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |