abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219324664
LOTR O+
Misschien deze mini vakantie een dagje marathon doen. En/of boeken herlezen.

Tevens ben ik na het zwemmen pas goed wakker en las de TT O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219324673
Ik heb geen sneeuw :(
Nog wel zon maar het schijnt te gaan regenen :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 23 november 2025 @ 11:57:09 #33
63722 z80
I fink you freaky
pi_219324693
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb geen sneeuw :(
Nog wel zon maar het schijnt te gaan regenen :(
Regen? Smijt een radarsite aan. :( Geen grote fietsronde dus. Dan maar op tijd sportschool en saunahok.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219325299
Nou, inmiddels zijn alle thuiswedstrijden afgelast, is van alle uitwedstrijden bekend of ze wel of niet doorgaan, zijn alle tegenstanders / teams / fluiters / bardiensten / onze eigen invaller ingelicht, en heb ik iedereen verteld wanneer de inhaalwedstrijden zijn en gevraagd te laten weten als ze met te weinig zijn die datum.

Na 5 uur continu mail/systeem/apps checken en bellen en appen en proberen geen mensen te vergeten ben ik nu wel moe :z dus ik duik onder dekentje op de bank met onderweg naar liefde O+

Hoofd gaat gelukkig vooralsnog redelijk goed, al typte ik eerst wel dat ik onder de bank op een dekentje ging duiken. Dat kan ook, maar toch wel iets minder comfortabel denk ik :D
pi_219325335
Zo, net een uur buiten geweest. 7509 stapjes inmiddels. Het is koud en de wind is smerig. Nou last van m'n voet #dagjeouder. Wel een zak oliebollen gescoord :Y

Misschien vanmiddag nog even een rondje, ben nog niet tevreden en het is nog vroeg.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219325365
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 08:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Grondgebonden woning. ^O^
Blij dat hij niet ook nog VVE dingen hoeft te leren uitzoeken.

Hij had z'n was aan mij meegegeven, want hij heeft nog geen wasmachine en "was er niet aan toegekomen" om in het oude huis nog even een wasje te doen.

Handdoeken waren crunchy dus hebben eerst een nacht oxi gedaan. Had de kleur van thee :') witte handdoeken :') manmanman.

Vandaag gaan we nog een halve dag helpen. Iig planken aan de muur maken -- broertje had gister geen geschikte schroeven, dus nu nemen we schroeven van mij mee. Wie had dat gedacht, ik heb beter klusmateriaal dan broertje "de techneut" hahahahhahahahaha _O-
TELE. JE ENABLET DEZE JONGEN! HOU DAAR MEE OP!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219325414
Zin in wat te eten maar Elin ligt zo lekker te slapen op schoot. En omdat ze weer niet zo best is koester ik dit moment met een rammelende maag
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2025 @ 13:15:20 #38
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219325422
Inmiddels weer bij ma. Maar dit keer voor Telstar - Utrecht :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219325542
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
De world building was nogal matig.
Dat vind ik dan weer ronduit gek, daar is juist afaik iedereen heel lovend over.
quote:
De obsessie van de schrijver met naakte vrouwen die elkaar pijn doen en straffen vind ik tamelijk absurd
FTFY :D
Don't mind that much :7
;)
quote:
Maar het hielp ook echt niet dat de narrators zo slecht waren. En daarbij ook een enorm slechte productie. Het werd gelukkig allebei beter maar de eerste 8-10 boeken was echt waardeloos. Accenten die inconsistent waren, namen die steeds anders werden uitgesproken, klemtonen die zorgen dat dingen anders overkomen, etc.
Ja ik vind ze dus ook niet zo top en al helemaal de inconsistentie is niet te harden. En dat ook nog terwijl in elk boek superduidelijk staat aangegeven hoe namen zouden moeten worden uitgesproken.
Niet dat dat hielp, de vriendin waar ik ze in eerste instantie van leende sprak de helft van de namen anders uit dan ik. MAAR WEL ALTIJD HETZELFDE!
quote:
Het ergste was nog wel dat er heel vaak geen pauze tussen alinea's. De nattarors denderen op die manier door van een karakter aan de ene kant van het continent naar een ander in dezelfde ademteug. Zeer verwarrend en ergerlijk.
:D Me nooit opgevallen. Zou het schelen als je het verhaal praktisch uit je hoofd kent voor je het gaat luisteren?

quote:
Tevens, LOTR O+
Ik had daarvan net zo gehoopt het fantastisch te vinden als jij andersom.
We zijn maar zielig :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219325599
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, net een uur buiten geweest. 7509 stapjes inmiddels. Het is koud en de wind is smerig. Nou last van m'n voet #dagjeouder. Wel een zak oliebollen gescoord :Y

Misschien vanmiddag nog even een rondje, ben nog niet tevreden en het is nog vroeg.
Ik keek naar buiten en dacht, doeiii buiten 👋 en net klaar met een dubbele sessie NiB💪
Nu beginnen in mn nieuwe boek van RemcogoT _O_ *O*
pi_219325615
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar het hielp ook echt niet dat de narrators zo slecht waren. En daarbij ook een enorm slechte productie. Het werd gelukkig allebei beter maar de eerste 8-10 boeken was echt waardeloos.
Ik zou halverwege boek drie uiterlijk de boel wel in de kachel geflikkerd hebben eigenlijk.
pi_219325624
quote:
11s.gif Op zondag 23 november 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik zou halverwege boek drie uiterlijk de boel wel in de kachel geflikkerd hebben eigenlijk.
Jammer van haar telefoon wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219325635
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 13:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Nou, inmiddels zijn alle thuiswedstrijden afgelast, is van alle uitwedstrijden bekend of ze wel of niet doorgaan, zijn alle tegenstanders / teams / fluiters / bardiensten / onze eigen invaller ingelicht, en heb ik iedereen verteld wanneer de inhaalwedstrijden zijn en gevraagd te laten weten als ze met te weinig zijn die datum.

Na 5 uur continu mail/systeem/apps checken en bellen en appen en proberen geen mensen te vergeten ben ik nu wel moe :z dus ik duik onder dekentje op de bank met onderweg naar liefde O+

Hoofd gaat gelukkig vooralsnog redelijk goed, al typte ik eerst wel dat ik onder de bank op een dekentje ging duiken. Dat kan ook, maar toch wel iets minder comfortabel denk ik :D
Wow wat een werk om iedereen te bereiken dan he!
Vroegah deed ik dat wel voor honkbal voor de kinderen, we hadden binnen het team wel een telefoonring, maar idd alle tegenstanders en andere disciplines ook berichten :%

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 23-11-2025 13:49:56 ]
pi_219325661
LOTR, zoonQ liep heel lang rond met DE ring om zijn nek :D O+
Tot hij die verving door een groot kruis :{
pi_219325692
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 13:40 schreef Blues het volgende:
En toen mocht denk ik die godslasterlijke troep niet meer?
  Moderator zondag 23 november 2025 @ 13:43:16 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219325721
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 13:40 schreef Blues het volgende:
Beide zijn vervelend om constant referenties naar en gesprekken over van te horen overigens ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219325800
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 13:41 schreef Vanyel het volgende:

En toen mocht denk ik die godslasterlijke troep niet meer?
Het kruis is gebleven en zijn geloof alleen maar groter, dieper, allesomvattender geworden.
pi_219325807
Het sneeuw regent nu.
Niks wit te zien -O-

Bakken en samenvatting F1 terugkijken. Krant lezen.
pi_219325891
Oh ja, bakken!
Als picnic geweest is over een uurtje, ga ik proefbakken: kaasbroodjes.
pi_219325919
Ook bakken, de frambozen koekjes van @Leintjeuh voor de teamleider die volgende week voor een wereldreis vertrekt en maar hints blijft geven :D

[ Bericht 17% gewijzigd door Kaatje1 op 23-11-2025 14:06:17 ]
pi_219325944
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 07:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik werk alleen maar voor mezelf, Annex.
Omdat ik ‘baas’ heb begrepen als ‘werkgever’.
Het is dus opdrachtgever.

#whatsinaname 😎
pi_219325972
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook bakken, de frambozen koekjes van @:leintjuh voor de teamleider die volgende week voor een wereldreis vertrekt en maar hints blijft geven :D
Reizen is geen pretje. Zeker vliegen niet.
Op het journaal net - MnX kijkt - gestrande reizigers hier en daar vanwege Eindhoven.
NichtjeX vindt het ook wel spannend worden op Curaįao.
Kennis is net vertrokken voor een week familiebezoek daar.
Ook het vliegverkeer daar is ontregeld. Meneer trump zoekt confrontatie met Venezuela. Olie :R

En dat hullie er maar niet achter zéggen te komen, te weten waar die drones gelanceerd worden?!?!
pi_219326082
Zo, nog een rondje voordat het straks gaat sneeuwen of regenen. 10.315 stapjes en ik vind het mooi geweest. Eerst even een dutje op de bank. Daarna glühweintje denk ik.
pi_219326089
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 14:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Reizen is geen pretje. Zeker vliegen niet.
Op het journaal net - MnX kijkt - gestrande reizigers hier en daar vanwege Eindhoven.
NichtjeX vindt het ook wel spannend worden op Curaįao.
Kennis is net vertrokken voor een week familiebezoek daar.
Ook het vliegverkeer daar is ontregeld. Meneer trump zoekt confrontatie met Venezuela. Olie :R

En dat hullie er maar niet achter zéggen te komen, te weten waar die drones gelanceerd worden?!?!
Zij gaat de andere kant op, verre oosten en australie/tasmanie en afhankelijk van tijd en verdere opleiding nieuw Zeeland
pi_219326142
Het picnic wagentje is een Sinterklaasje in de app.
<O) :D
pi_219326154
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 14:35 schreef Blues het volgende:
Het picnic wagentje is een Sinterklaasje in de app.
<O) :D
Oh ja die krijg ik ook nog vanavond.
pi_219326158
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2025 13:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat vind ik dan weer ronduit gek, daar is juist afaik iedereen heel lovend over.
[..]
FTFY :D
Don't mind that much :7
;)
[..]
Ja ik vind ze dus ook niet zo top en al helemaal de inconsistentie is niet te harden. En dat ook nog terwijl in elk boek superduidelijk staat aangegeven hoe namen zouden moeten worden uitgesproken.
Niet dat dat hielp, de vriendin waar ik ze in eerste instantie van leende sprak de helft van de namen anders uit dan ik. MAAR WEL ALTIJD HETZELFDE!
[..]
:D Me nooit opgevallen. Zou het schelen als je het verhaal praktisch uit je hoofd kent voor je het gaat luisteren?
[..]
Ik had daarvan net zo gehoopt het fantastisch te vinden als jij andersom.
We zijn maar zielig :'(
Even geen zin in multiquote. Maar die world building vond ik dus matig ja. Ik had zo graag meer geleerd over de verschillende landen, de politiek, de verschillen tussen inwoners. Dat had het verhaal echt ten goede gekomen.

Het duurde ook een aantal boeken voor ik doorhad dat die tot slaaf gemaakte vrouwen met magische halsband hetzelfde worden genoemd als inwoners van een van de landen. Praktisch :Y

Zielig are us :Y ;(

quote:
11s.gif Op zondag 23 november 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja maar dan weet ik dus helemaal nooit zeker of het iets voor me is. Daar ben ik te eigenwijs voor.
Spoilers!
pi_219326181
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja maar dan weet ik dus helemaal nooit zeker of het iets voor me is. Daar ben ik te eigenwijs voor.
_O-

Het idee is dat het by then wel ongeveer duidelijk zou moeten zijn dat het niks is voor je :+ Ik leg het maar even uit :Y
pi_219326218
quote:
10s.gif Op zondag 23 november 2025 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
_O-

Het idee is dat het by then wel ongeveer duidelijk zou moeten zijn dat het niks is voor je :+ Ik leg het maar even uit :Y
Maar het is niet 100% niets voor me. Er is alleen zo veel aan te verbeteren. Dat is toch niet hetzelfde :+

Trouwens, ik dacht laatst aan je. Ik hoorde van iemand die voor de lol alle straten in haar woonplaats ging bewandelen. Dat lijkt me nou een leuk project voor jou. Met een topic voor mij natuurlijk 8-)
Spoilers!
  Moderator zondag 23 november 2025 @ 14:47:05 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219326241
Aan de alleenstaanden zonder PV wat is jullie jaarverbruik qua stroom??
Ik betaalde eerst ¤140 per maand (geen idee voor welk jaarverbruik, maar als ik op de website van nvb een contract van 4000kWh/jaar wil afsluiten kom ik op ¤134) - ik heb vanmiddag een tweejarig contract afgesloten voor 2450kWh afgesloten voor ¤86/maand bruto (krijg nog een bonus sigaar-uit-eigen-doos na 18 maanden). 2450kWh staat opgegeven voor 2 personen maar krijg liever terug dan dat ik bij moet lappen.

Voor gas stap ik ook over, maar heb m'n klantennummer niet 1-2-3 paraat. Even kijken of ik die in D op een papier heb staan (als het goed is wel)
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')