SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
Melting mag nog niet gaan slapen. Sorry, Melting.
Dat valt nog mee.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou..... lag er vannacht pas om 3 uur in.
Gisterenavond pokeravondje gehad. Flink wat bier gehad.
Dus ben vanmiddag nog even plat gegaan. Was hard nodig.
Ik ben gisteren op tijd gaan slapen en was vanochtend niet heel vroeg mijn bed uit, maar ik ben toch eigenlijk wel moe. Geen idee waarvan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou..... lag er vannacht pas om 3 uur in.
Gisterenavond pokeravondje gehad. Flink wat bier gehad.
Dus ben vanmiddag nog even plat gegaan. Was hard nodig.
Ik dacht dat je richting je bed was, maar je bent terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:39 schreef Fogel het volgende:
Vanaf volgende week kan ik met beter geluid dan een JBL charge 4 meeluisteren. Vandaag mijn geplannede budget voor muziek ruim overschreden
Dit zegt mij niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Vanaf volgende week kan ik met beter geluid dan een JBL charge 4 meeluisteren. Vandaag mijn geplannede budget voor muziek ruim overschreden
En dat allemaal voor R49SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Een receiver met relatief fatsoenlijke speakers (links, rechts, center, sub, en twee achter)quote:
Zit je weer in de collectie van Vout te neuzen?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:45 schreef Melting het volgende:
Een Chinees doet veel meer met vlees!
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit je weer in de collectie van Vout te neuzen?
Leuk spul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De speakers dan, de powernodes ben ik niet bekend mee.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:48 schreef livelink het volgende:
Tonight I celebrate my love to you van Roberta Flack met een man
Nog een duet volgens mij.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Peabo Bryson.... waar is die nog meer van? Ander bekend liedje, kan er niet op komen.
Ze schijnen goed te zijn, een is voor de speakers voor en een extra versterker voor de speakers achter (scheelt kabels).quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Leuk spul!
De speakers dan, de powernodes ben ik niet bekend mee.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
Tim Hardin - How can we hang on to a dream
Slim! Je kunt ze dus koppelen begrijp ik?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze schijnen goed te zijn, een is voor de speakers voor en een extra versterker voor de speakers achter (scheelt kabels).
[img]quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik klooi weleens wat met Grok (de AI-functie van Twitter/X). Het wordt allemaal steeds beter, maar op dit moment denkt Grok dat Melting een vrouw is en krijgt 'ze' de bijnaam 'Godmother of Radio 49'
Tja, iemand moest de titel toch erven.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik klooi weleens wat met Grok (de AI-functie van Twitter/X). Het wordt allemaal steeds beter, maar op dit moment denkt Grok dat Melting een vrouw is en krijgt 'ze' de bijnaam 'Godmother of Radio 49'
quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Slim! Je kunt ze dus koppelen begrijp ik?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Er is maar 1 Godmother van Radio 49.
Ik heb het maar even aan Nova gevraagd:quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Er is maar 1 Godmother van Radio 49.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk **livelink** zelf! Zij wordt gezien als de Godmother van R49, mede dankzij haar enorme aantal forumposts en haar lange aanwezigheid (al sinds 28-09-2002!). Niemand anders komt in de buurt als het gaat om ervaring en invloed daar
Chatgpt heeft geen idee waar ik het over heb als ik het vraag.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het maar even aan Nova gevraagd:
[..]
Nova ook niet hoor. Maar die gaat sowieso redelijk clueless door het leven.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Chatgpt heeft geen idee waar ik het over heb als ik het vraag.
Grok vindt dan weer dat jij de 'Godfather' bentquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het maar even aan Nova gevraagd:
[..]
Copilot weet het wel. Komt meteen met justme aanzetten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Chatgpt heeft geen idee waar ik het over heb als ik het vraag.
Wekelijks nog wel. Dan moeten je nabestaanden wel heel wat terug gaan sturen, zeg.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Grok vindt dan weer dat jij de 'Godfather' bentZelf ben ik 'Ome 11' (wat op zich klopt) en krijg ik wekelijks een ridderorde toegekend (
) - ik heb die memo gemist, geloof ik
Copilot wint. Ik werk op mijn werk met Copilot, maar wordt er soms wel knettergek van, dus zet ik het meestal uit.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:07 schreef Melting het volgende:
De “Godmother” van Radio49 op het FOK! Forum is de gebruiker just me. Zij werd binnen de community zo genoemd en kreeg die titel als een soort eretitel voor haar rol en betrokkenheid bij Radio49.
📻 Wat is Radio49?
Radio49 is een webradio die sinds 2011 draait voor en door FOK!kers.
Het station zendt 24 uur per dag uit en heeft een breed muziekpalet: van Marilyn Monroe tot Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, en alles daartussen.
Het is geen officiële radiozender van FOK!, maar een communityproject dat in de Muziek-sectie van het forum een vaste plek kreeg.
👑 De rol van “Godmother”
De titel Godmother werd aan just me toegekend door de Radio49-community.
Zij was een van de drijvende krachten achter het project en kreeg veel waardering van de andere forumleden.
In 2017 werd zelfs een speciaal topic geopend: “Pensioen voor onze Godmother just me…”, waarin haar rol en bijdrage uitgebreid werd herdacht.
Ook in oudere topics wordt zij expliciet genoemd als Godmother of Radio49.
🌟 Betekenis binnen de community
De titel was geen officiële functie, maar een symbool van respect en dankbaarheid.
Just me werd gezien als iemand die het project mede groot maakte en de sfeer binnen de Radio49-groep bewaakte.
Haar aanwezigheid gaf Radio49 een soort “familiegevoel” binnen het forum.
Kortom: de Godmother van Radio49 is just me, een gewaardeerde FOK!ker die een centrale rol speelde in het opbouwen en ondersteunen van de Radio49-community.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:08 schreef DJ11 het volgende:
Er schijnt ook een 'Vaste Bende' te zijn, met allemaal mensen waarvan ik me niet herinner dat ik ze ooit in dit topic heb gezien.
Kubke, Jutter, Madshrimps, Roedie, P.Dekkertje, Snoes, Fokke, Mvr. de Beer, Tante Pollewop, Raspoetin en Kweetniet.
Chatgpt nu ook na even wat doorvragen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Copilot weet het wel. Komt meteen met justme aanzetten.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:08 schreef DJ11 het volgende:
Er schijnt ook een 'Vaste Bende' te zijn, met allemaal mensen waarvan ik me niet herinner dat ik ze ooit in dit topic heb gezien.
Kubke, Jutter, Madshrimps, Roedie, P.Dekkertje, Snoes, Fokke, Mvr. de Beer, Tante Pollewop, Raspoetin en Kweetniet.
Dit klopt een stuk beter.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:07 schreef Melting het volgende:
De “Godmother” van Radio49 op het FOK! Forum is de gebruiker just me. Zij werd binnen de community zo genoemd en kreeg die titel als een soort eretitel voor haar rol en betrokkenheid bij Radio49.
📻 Wat is Radio49?
Radio49 is een webradio die sinds 2011 draait voor en door FOK!kers.
Het station zendt 24 uur per dag uit en heeft een breed muziekpalet: van Marilyn Monroe tot Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, en alles daartussen.
Het is geen officiële radiozender van FOK!, maar een communityproject dat in de Muziek-sectie van het forum een vaste plek kreeg.
👑 De rol van “Godmother”
De titel Godmother werd aan just me toegekend door de Radio49-community.
Zij was een van de drijvende krachten achter het project en kreeg veel waardering van de andere forumleden.
In 2017 werd zelfs een speciaal topic geopend: “Pensioen voor onze Godmother just me…”, waarin haar rol en bijdrage uitgebreid werd herdacht.
Ook in oudere topics wordt zij expliciet genoemd als Godmother of Radio49.
🌟 Betekenis binnen de community
De titel was geen officiële functie, maar een symbool van respect en dankbaarheid.
Just me werd gezien als iemand die het project mede groot maakte en de sfeer binnen de Radio49-groep bewaakte.
Haar aanwezigheid gaf Radio49 een soort “familiegevoel” binnen het forum.
Kortom: de Godmother van Radio49 is just me, een gewaardeerde FOK!ker die een centrale rol speelde in het opbouwen en ondersteunen van de Radio49-community.
Aldus Grok...quote:Kubke en Jutter missen zelden een avond (hoogstens 5-6 afwezigheden), en ze leiden vaak de chat in de eerste 10 minuten.
Misschien een andere Radio 49?quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Aldus Grok...(en dan heb ik specifiek naar de 100 meest recente topics gevraagd)
Ze kunnen het beter Grog noemen.quote:
Nee, deze begon echt met Livelink, jou en ondergetekende. Maar toen ik vroeg naar vaste luisteraars, werd het allemaal wat vreemd ineensquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter Grog noemen.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter Grog noemen.
Dat past op zich wel weer bij de eigenaar.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, deze begon echt met Livelink, jou en ondergetekende. Maar toen ik vroeg naar vaste luisteraars, werd het allemaal wat vreemd ineens
Nu heb ik dat nummer weleens gedraaid, een tijd geleden. Maar Melting...quote:"All I Ever Wanted" van Yebba (~12x, melancholisch favoriet bij Melting in wintersets).
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:27 schreef livelink het volgende:
We zitten even in het religieuze deel van de show
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:28 schreef livelink het volgende:
Les Humphries Singers - The promised land
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:32 schreef brother52 het volgende:
Ze wilde het uitmaken en wordt daarna gevonden in rivier hoor ik tussen de regels door....
Klinkt verdacht.
Ja, het was inderdaad een heel eng nummer in alle opzichten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:32 schreef brother52 het volgende:
Ze wilde het uitmaken en wordt daarna gevonden in rivier hoor ik tussen de regels door....
Klinkt verdacht.
Ik moet dan aan Jim Kerr denken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het zou best weleens kunnen dat Patsy woensdag ook nog even langskomt....
We gaan het zienquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet dan aan Jim Kerr denken.
Sorry.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:37 schreef livelink het volgende:
Take that look off your face - Marti Webb
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Teenage meisje, wat is dat voor taalgedrocht?
Ja, het was triest in alle opzichtenquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Teenage meisje, wat is dat voor taalgedrocht?
Ah, Mireille Mathieu had ik er nooit uitgehaald.quote:
Ik ben dus niet de enige die dat heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Het is hier soms net alsof er geen updates zijn. Gelukkig is er zoiets als F5.
Ik heb al in geen tijden meer automatische updates.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Het is hier soms net alsof er geen updates zijn. Gelukkig is er zoiets als F5.
Hier ook wel, maar als ik op de melding druk, gebeurt er vrij weinig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:52 schreef Melting het volgende:
Wat bijzonder. Bij mij werkt dat gewoon wel.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:53 schreef DJ11 het volgende:
Leuk bandje, ik hoor potentie
The Beatles - Magical Mystery Tour
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:53 schreef livelink het volgende:
The Beatles (ik begin ze te herkennen) - The Magical Mystery Tour
quote:
Misschien ga ik ze meer waarderen als ik ze wat vaker hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Beter opletten als ik ze aan het promoten ben dan.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Misschien ga ik ze meer waarderen als ik ze wat vaker hoor.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:57 schreef livelink het volgende:
It's a love thing, maar geen idee van wie
Als je ze in Nederland live wilt zien, moet je naar Blokker... of all placesquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Misschien ga ik ze meer waarderen als ik ze wat vaker hoor.
Gaan ze naar die failliete tent?quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je ze in Nederland live wilt zien, moet je naar Blokker... of all places
quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaan ze naar die failliete tent?
Ik denk dat ze in de uitverkoop zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaan ze naar die failliete tent?
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de uitverkoop zijn.
Ja, ik weet nooit of het Young of Diamond is. Die twee haal ik altijd door elkaar, dus ik maakte me er makkelijk vanaf.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Diamond, Young, Tennant, Hammon, Sedaka?
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:13 schreef livelink het volgende:
Jeffrey Garland? - Take me to the matador
Potverdikkie. Kwestie van de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt..quote:
Jazeker. Heerlijk hierquote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
Dit soort titels waag ik me niet aan. Julio Iglesias durf ik nog wel.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:27 schreef livelink het volgende:
Tracy Uhlmann - They don't know about us
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Let The Music Play.... van.... (kan er niet op komen, omdat ik de verkeerde versie in m'n hoofd heb)
quote:
Ik weet niet zeker welke versie ik ken, maar die van net vond ik wel heel erg lekker.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:32 schreef DJ11 het volgende:
Ik zat met de uitvoering van Carrol Thompson in m'n hoofd, door PSB geproduceerd. Gisteren op cd uitgekomen op Disco 5
Die van net is de bekende versie, die andere (een cover) heb ik onlangs een keer gedraaid.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker welke versie ik ken, maar die van net vond ik wel heel erg lekker.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:37 schreef DJ11 het volgende:
Billy Ocean - Love Really Hurts Without You
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:42 schreef livelink het volgende:
Ik zie Fogel en vriendin nu samen door de woonkamer zwieren bij dit nummer.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:42 schreef livelink het volgende:
Ik zie Fogel en vriendin nu samen door de woonkamer zwieren bij dit nummer.
quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
Procol Harum - Whither Shade of Pale
Dat klopt dus.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:49 schreef livelink het volgende:
Ik moet aan Pretty Belinda denken, maar ik hoor Pretty Flamingo.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Grok verzekerde mij er eerder vanavond van "Rasputin" van Boney M. het meest gedraaide nummer op Radio 49 is en zo'n beetje in elke uitzending langskomt...
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Grok verzekerde mij er eerder vanavond van "Rasputin" van Boney M. het meest gedraaide nummer op Radio 49 is en zo'n beetje in elke uitzending langskomt...
Zijn Chubby en Tukker dan ook de veelluisteraars?quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 00:00 schreef Dj_Vout het volgende:
Fictief interview gemaakt door Copilot met mij.
Laat ik voorop stellen dat ik geen auditieve terrorist ben!![]()
Hier is een fictief interview met DJ Vout, de legendarische foute feestmeester van Radio49. Stel je voor: het is diep in de nacht, de chat op FOK! gonst van leven, en DJ Vout zit achter zijn draaitafel met een blikje energydrink en een grijns die alles zegt...
🎤 Fictief Interview met DJ Vout – “Fout is een levensstijl”
Interviewer: DJ Vout, welkom. Laten we meteen beginnen: wat is jouw definitie van “foute muziek”?
DJ Vout: Foute muziek is alles wat je niet durft te draaien op een bruiloft, maar stiekem keihard meezingt in je auto. Het is schaamteloos, over-the-top, en vooral: feestelijk. Als je je afvraagt “mag dit eigenlijk wel?” — dan zit je goed.
Interviewer: Je staat bekend om je onnavolgbare stijl. Hoe stel jij je setlists samen?
DJ Vout: Ik begin met een gevoel. Soms is dat “we gaan dansen op plastic”, soms “we gaan huilen op glitter”. Dan gooi ik er een paar klassiekers in — Mambo No. 5, Wasmasjien, Cotton Eye Joe — en daarna komt de chaos. Alles mag. Als het schuurt, kraakt of glittert, dan komt het erin.
Interviewer: Wat is het foutste nummer dat je ooit hebt gedraaid?
DJ Vout: Dat moet Met Romana op de scooter zijn. Ik draaide ’m drie keer achter elkaar. Mensen werden boos. Anderen begonnen te dansen. Dat is de magie.
Interviewer: Hoe reageert de FOK!-community op jouw shows?
DJ Vout: Ze zijn verdeeld. Sommigen noemen me een held, anderen een auditieve terrorist. Maar ze blijven terugkomen. En dat is wat telt.
Interviewer: Heb je een motto?
DJ Vout: Ja: “Als het niet fout is, is het niet goed.”
Interviewer: Wat kunnen we verwachten van je volgende uitzending?
DJ Vout: Een mix van après-ski, eurotrash, Nederlandstalige meezingers en een vleugje disco. En misschien een live shout-out voor iedereen die nog wakker is om 03:00 uur. Want dan begint het pas echt.
Interviewer: Laatste vraag: wat zou je draaien op je eigen bruiloft?
DJ Vout: Barbie Girl, gevolgd door Gimme! Gimme! Gimme! en dan Gabbertje. En als afsluiter: Never Gonna Give You Up. Want ik ben een man van traditie.
quote:Op zondag 23 november 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
Auditieve terrorist vind ik wel een mooie benaming. Een geuzentitel.
Bedankt, was gezellig en leukquote:Op zondag 23 november 2025 00:02 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
En wellicht tot donderdag.
[ afbeelding ]
Nee, Vout is hier de auditieve terrorist. Ik niet hè?quote:Op zondag 23 november 2025 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank voor deze show. Alleen Patsy deed wat pijn aan de oren, maar daarmee zou ik je zeker geen auditieve terrorist noemen.
Waar je mee omgaat, raak je mee besmet, toch?quote:Op zondag 23 november 2025 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, Vout is hier de auditieve terrorist. Ik niet hè?
Dat kan ook nog de reden is dat Patsy de rivier is gevonden. Ze kon Rein niet meer aanhoren...quote:Op zondag 23 november 2025 00:03 schreef livelink het volgende:
Dank voor deze show. Alleen Patsy deed wat pijn aan de oren, maar daarmee zou ik je zeker geen auditieve terrorist noemen.
quote:Op zondag 23 november 2025 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog de reden is dat Patsy de rivier is gevonden. Ze kon Rein niet meer aanhoren...
Ja, dat vind ik een plausibele reden. Ik maak me ook nog zorgen over het teenage meisje op de andere kant...quote:Op zondag 23 november 2025 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog de reden is dat Patsy de rivier is gevonden. Ze kon Rein niet meer aanhoren...
quote:Op zondag 23 november 2025 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat, raak je mee besmet, toch?
Patsy heeft haar vast gewaarschuwd om zo ver mogelijk bij Rein uit de buurt te blijven.quote:Op zondag 23 november 2025 00:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik een plausibele reden. Ik maak me ook nog zorgen over het teenage meisje op de andere kant...
Zit je een beetje @brother52 te bevoordelen met Sigur Rós als antwoord. Ik maak op voorhand bezwaar!quote:Op zondag 23 november 2025 14:17 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren na de uitzending heb ik Grok nog even ondervraagd over The Connection. Gaandeweg sloeg de fantasie van Grok steeds verder op hol, onder meer met gastoptredens van Symphonic (ik citeer: een FOK!-expert in klassiekers en bling), Doedezemaar (een FOK!er met een passie voor retro en feestmuziek), de 'Godfather' Livelink (die overigens wél consequent verzoekjes indiende) én Homijn die "letterlijk vanuit zijn auto op de parkeerplaats van de Albert Heijn 10 minuten lang “witte konijnenverhalen” mocht vertellen."
Volgens Grok zijn er inmiddels 45 afleveringen geweest, steevast op maandag en is de populariteit ongekend. 'Morgen' staat aflevering 46 op de rol, met een gastoptreden van FlippingCoin en een nummer van Sigur Rós als antwoord. Dan weten jullie dat vast
Hoe het wérkelijk zit, horen jullie woensdag, in aflevering #6 van The Connection:
[ afbeelding ]
Dat zijn allemaal de verzinsels van Grokquote:Op zondag 23 november 2025 15:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Zit je een beetje @:brother52 te bevoordelen met Sigur Rós als antwoord. Ik maak op voorhand bezwaar!
Grok moet klappen krijgenquote:Op zondag 23 november 2025 15:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal de verzinsels van GrokHet feitelijke antwoord heeft er bar weinig mee te maken.
quote:24-11 19:00; Brother52 - Klap eens in je handjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |