abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219335997
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 18:51 schreef Digi2 het volgende:

[..]
De Aldi is een snel groeiende supermarktketen in de VS. Daar mogen de kassieren zitten en moet men zelf zijn boodschappen inpakken.

Amerikaner lieben Aldi! Besuch bei einer Aldi Neueröffnung in Florida, USA
Bekijk deze YouTube-video
Ja, en daar hebben ze ook een beperkt assortiment, net zoals hier. Je hebt daar geen lange gangpaden vol met vele honderden verschillende soorten chips en zo.
  donderdag 27 november 2025 @ 15:29:36 #127
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_219355898
quote:
Elon Musk: I'm Done I Cannot Fix America - Joe Rogan
debt intrest payments exceeds militairy budget now

[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 27-11-2025 18:36:17 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 27 november 2025 @ 21:09:07 #128
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_219358921
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 20:52 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ok boemer.
Wat TF is een boemer?
Een boomer die Handige Harry van B & A nadoet?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 27 november 2025 @ 21:22:18 #129
323876 michaelmoore
pi_219359026
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 20:28 schreef YoopY het volgende:
Hoe gaat AI icm robots de zorg uithanden nemen? Of echt simpele klusjes zoals tuinonderhoud.
Welke AI robot kan aardbeien plukken, hoe werkt archeologie met robots?
Waarschijnlijker is dat AI icm robots gewoon taken gaat opdragen aan mensen die dit wel kunnen.

Zeker, een deel van het werk kan worden overgenomen maar ik heb een hard hoofd dat alles gaat lukken.

My 2 cents.
ik zou wel een ROB naast mijn bed willen hebben die mij controleert tijdens de slaap

Had Rene Kars die gehad dan was er mogelijk snel ingegrepen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 27 november 2025 @ 21:30:50 #130
323876 michaelmoore
pi_219359089
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 20:28 schreef YoopY het volgende:
Hoe gaat AI icm robots de zorg uithanden nemen? Of echt simpele klusjes zoals tuinonderhoud.
Welke AI robot kan aardbeien plukken, hoe werkt archeologie met robots?
Waarschijnlijker is dat AI icm robots gewoon taken gaat opdragen aan mensen die dit wel kunnen.

Zeker, een deel van het werk kan worden overgenomen maar ik heb een hard hoofd dat alles gaat lukken.

My 2 cents.
ik zou wel een ROB naast mijn bed willen hebben die mij controleert tijdens de slaap

Had Rene Kars die gehad dan was er mogelijk snel ingegrepen
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 november 2025 20:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Voor het 'klootjesvolk' zal betaalde arbeid nodig zijn om in hun levensonderhoud te kunnen voorzien. Elon lult weer eens uit zijn nek.
of er volgt een gigantische deflatie voor werk gerelateerde kosten , en een mega inflatie op grondstoffen

zoals nu al gaande is
dus investeer in metalen, niet in uitzendbureaus

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 28-11-2025 01:17:26 ]
pi_219359723
Ik denk dat de complete hype, hoe tof ook, een gigantische zeepbel is. AGI is niet haalbaar en de sub intelligentere bots van nu en de nabije toekomst (20-40 jr) brengen niet wat is beloofd.

Succes met het terugverdienen van alles wat geïnvesteerd is.
O, nee sorry, dat vangen we natuurlijk allemaal gezamelijk op in de volgende crisis. :( :( :(
  zaterdag 29 november 2025 @ 08:53:16 #132
323876 michaelmoore
pi_219368803
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 23:38 schreef YoopY het volgende:
Ik denk dat de complete hype, hoe tof ook, een gigantische zeepbel is. AGI is niet haalbaar en de sub intelligentere bots van nu en de nabije toekomst (20-40 jr) brengen niet wat is beloofd.

Succes met het terugverdienen van alles wat geïnvesteerd is.
O, nee sorry, dat vangen we natuurlijk allemaal gezamelijk op in de volgende crisis. :( :( :(
Dat robots jou volledig kunnen en gaan vervangen en alles 24/7 zeker 1000% efficiënter kunnen doen dan jij zonder lunchpauze of vakantie dat geloof ik direct

Het is hetzelfde als in 1997 vertellen dat het hele internet onzin is

Maar dat de verdiensten zwaar kunnen tegenvallen in het begin dat is duidelijk
ik zie nog nergens een verdien model opdoemen

Dat robots in de zorg met hun knowhow en theoretische kennis nuttig gaan zijn, dat geloof ik direct , maar dat er grote verdiensten aan komen , nee
pi_219369378
Ik heb nou niet echt zin om een robot aan mijn bed te hebben in een ziekenhuis. Ik vind het nou niet echt prettig om geholpen te worden door een robot in een restaurant. Afrekenen bij een robot (zelfscankassa) vind ik wel ok, zolang er maar winkelbedienden rondlopen waar je dingen aan kan vragen of die mij kunnen adviseren (zoals in een kledingwinkel).

Er zullen altijd klussen blijven die alleen door mensen geklaard kunnen worden.
  zondag 30 november 2025 @ 14:20:12 #134
323876 michaelmoore
pi_219376995
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 10:51 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb nou niet echt zin om een robot aan mijn bed te hebben in een ziekenhuis.

Ik vind het nou niet echt prettig om geholpen te worden door een robot in een restaurant.
wat is het verschil tussen een robot en een kruiwagen als beiden van hetzelfde materiaal gemaakt zijn ?

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 01-12-2025 15:04:16 ]
  maandag 1 december 2025 @ 15:03:41 #135
323876 michaelmoore
pi_219387224

Alle politici vervangen door AI
we kiezen voortaan onze meest populaire AI

Groen Links , XR, snelweg plakkers en Schiphol krimpers eerst vervangen door AI en te werk stellen in een voedselbos

[ Bericht 22% gewijzigd door michaelmoore op 01-12-2025 17:50:46 ]
pi_219387337
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 10:51 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb nou niet echt zin om een robot aan mijn bed te hebben in een ziekenhuis. Ik vind het nou niet echt prettig om geholpen te worden door een robot in een restaurant. Afrekenen bij een robot (zelfscankassa) vind ik wel ok, zolang er maar winkelbedienden rondlopen waar je dingen aan kan vragen of die mij kunnen adviseren (zoals in een kledingwinkel).

Er zullen altijd klussen blijven die alleen door mensen geklaard kunnen worden.
De werkgevers lijken de onfortuinlijke werknemers geen greintje menselijke behandeling meer te gunnen, alsof elke vorm van warmte of erkenning uit hun beleid is weggesneden, integendeel, zij lijken er zelfs op uit te zijn dat werknemers, waar zij zich ook wenden of keren, overal slechts een kille en afstandelijke ontvangst krijgen, alsof de werkvloer niet langer een plaats van samenwerking en solidariteit mag zijn, maar enkel een koude arena van bevelen en gehoorzaamheid."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')