Ben jij dit? Klein en grote mond?quote:
Die leven op grote voet en moeten dure schoenen kopen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb grote voeten. En jullie weten allemaal wat ze zeggen over mensen met grote voeten...
zeg het maarquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb grote voeten. En jullie weten allemaal wat ze zeggen over mensen met grote voeten...
Mijn man en zonen ook, dat past bij hun lengte en postuur. Voor de rest geef/weet ik geen nadere details.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn die zonen knap?quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn man en zonen ook, dat past bij hun lengte en postuur. Voor de rest geef/weet ik geen nadere details.
Die hebben lange tenenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ja nou enquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoezo? De oudste woont al samen met zijn vriendin en de jongste heeft net verkering.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Aberkullie heeft klapperende eierstokken.
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En pluizig zacht ook nog eens.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:04 schreef Hathor het volgende:
Dit is hier misschien niet op zijn plaats, maar is er iets te doen aan die adds in de rechter benedenhoek? Die overlappen de reacties op je post en maakt het een beetje irritant om met een simpele klik de reacties te lezen zonder dat je ongewild zo'n add opent.
Ik begrijp dat Fok! die adds nodig heeft, maar deze zit wel op een hele vervelende plek.
quote:Op woensdag 26 november 2025 13:40 schreef Danny het volgende:
doorgegeven aan de adboer.
topic gaat dicht. ben gekanker hier meer dan zat. en mijn zoon mag je erbuiten laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |