Is dat normaal om iedere 2 weken een filter te vervangen? Ik ververs gewoon vaker het water en doe dan langer met de filtersquote:In een verpakking van 8 filters: een verpakking gaat ongeveer 3 maanden mee als het filter elke 2 weken wordt vervangen
Stofjes, beestjes, haren, voedselresten, kan ik me zo voorstellen.quote:
Natuurlijk wel, Alle rotzooi er uit die er in valt (stof, haren enzo) anders raakt je pomp verstopt, maar iedere 2 weken is bullshitquote:
Ja dat is het dus. Ze willen dat je dat denkt zodat ze je filters kunnen aansmeren. Nooit problemen gehad!quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Stofjes, beestjes, haren, voedselresten, kan ik me zo voorstellen.
Alhoewel mijn poes liever buiten uit een plasje dronk dan uit haar waterbakje. Daar dreef toch ook weleens het een en ander in.
Het leek haar niet te deren. Ze heeft er 20 mee mogen worden.
Sommige katten drinken gewoon liever stromend water. Maar zo'n waterpomp loopt zonder filtratie binnen de kortste keren vast door haren en bacteriegroei.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja dat is het dus. Ze willen dat je dat denkt zodat ze je filters kunnen aansmeren. Nooit problemen gehad!
Echt hèquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:54 schreef mvdejong het volgende:
Ik heb 5 katten.
Ze drinken vers water als er niets anders te vinden is.
De favorieten in de keuken zijn omgespoelde borden waar nog wat etensrestjes in zitten. Daarnaast staat er, in de zon, een grote bloemenvaas die ik hoogstens eens per jaar omspoel, en waar dus ruimschoots alg in zit; vooral favoriet bij de katten die de moeite niet willen nemen om op het aanrecht te staan.
In het portiek van mijn berging staan twee schalen met water, die ik ook maar eens in de paar maanden schoonmaak, en waar als bladeren en andere zaken in zitten.
En dan nog zag ik onlangs mijn kleine meisje drinken uit een plas midden op de weg, waar het regenboog-effect van olie in zichtbaar was.
Veel succes om je katten smakeloos water aan te bieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |