Zo hebben ze altijd gehetenquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh heten kerstkransjes tegenwoordig zo?
Mooi om te zien dat de koekjesindustrie tegenwoordig ook een inclusiviteitsbeleid hanteert
Nee bedanktquote:
Had je al klaarstaan zeker deze pictogramquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zo hebben ze altijd gehetenKerstkransjes zijn geen logische naam voor deze koekjes.
[ afbeelding ]
Je eet toch altijd tantoe veel?quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:41 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhhhhhhik ga tantoe veel eten tot kerst
Gewoon woordje zoeken in Delpherquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had je al klaarstaan zeker deze pictogram
Je verdiende ook driekwart minder.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verschil in prijzen he vergeleken met nu
En toch kwamen mensen veel beter rond dan nuquote:
Mensen leefden ook een stuk simpeler en namen met minder genoegen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch kwamen mensen veel beter rond dan nu
Ik maakte van de week een pan bami, koste vroeger geen drol was nu 13 euro kwijtquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen leefden ook een stuk simpeler en namen met minder genoegen.
Wij gingen 1x per jaar uit eten, mc donalds bij hoge uitzondering en standaard eten was gekookte aardappelen macarconi nasi en dat soort dingen. Toetje was doordeweeks een bakje magere yoghurt met siroop of suiker en ontbijt was brinta elke dag. Obesitas bestond daarentegen amper.
Moet je kijken wat mensen tegenwoordig in die karren pleuren![]()
Oh ja en zeker in de jaren 80 leefden er aanzienlijk meer mensen nog onder de armoedegrens. Dus makkelijk rondkomen is ook relatief.
Had het er laatst over met mijn pa, mijn ouders werkten beiden en verdienden ongeveer 2000 gulden samen in 1981 met modale fulltime banen. Tegenwoordig zou je al snel samen op 6000 euro zitten per maand in euro's. Dat is bijna 13.000 gulden!quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maakte van de week een pan bami, koste vroeger geen drol was nu 13 euro kwijt
Maak je een pot macaroni zoals je inderdaad vroeger deed als je tegen het einde van de maand aan liep is ook heel door een pan soep pppfff
Maar goed ik ben een agv eter maak niet vaak pastas
Ik ben ook altijd verbaast wat er in die karren zitten hoor, vooral zo met de feestdagen
Die waren mierzoet, je had ze ook zonder suikerquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:11 schreef Elan het volgende:
Overigens had je vroeger ook echte suikerkransjes van fondant kent iemand die nog??
[ afbeelding ]
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat een verschil in prijzen he vergeleken met nu
Dikke pakken sneeuw. dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter.
Goedkope suikerkransjes
Geen Marokkanen
Koude winters
Ja pure suiker inderdaadquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waren mierzoet, je had ze ook zonder suiker
Roomborstplaat vond ik lekkerder
Sinaasappelvullingquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:01 schreef Rozevla het volgende:
Net chocolade kerstkransen gekocht met van die sinaasappel vulling.
400 gram 5 euro
Hou je bek dicht alsof jij met je hamkaas bek ooit dit geproefd hebt lelijke palingkopquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinaasappelvullinggadverdamme man
Hamkaas bekquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou je bek dicht alsof jij met je hamkaas bek ooit dit geproefd hebt lelijke palingkop
Heb liever gewoon een echte sinaasappelquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou je bek dicht alsof jij met je hamkaas bek ooit dit geproefd hebt lelijke palingkop
Als ik deze verpakking zie moet ik al bijna kotsen, één van de weinige koeken die serieus het predicaat goor verdient.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinaasappelvullinggadverdamme man
Haten op Pim'squote:Op zaterdag 22 november 2025 20:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als ik deze verpakking zie moet ik al bijna kotsen, één van de weinige koeken die serieus het predicaat goor verdient.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het zijn cakejes.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als ik deze verpakking zie moet ik al bijna kotsen, één van de weinige koeken die serieus het predicaat goor verdient.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
fondant zonder suiker? Hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waren mierzoet, je had ze ook zonder suiker
Roomborstplaat vond ik lekkerder
Met een extra laagje suiker eroverheen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
fondant zonder suiker? Hoe werkt dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |