Sinaasappelvullingquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:01 schreef Rozevla het volgende:
Net chocolade kerstkransen gekocht met van die sinaasappel vulling.
400 gram 5 euro
Hou je bek dicht alsof jij met je hamkaas bek ooit dit geproefd hebt lelijke palingkopquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinaasappelvullinggadverdamme man
Hamkaas bekquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou je bek dicht alsof jij met je hamkaas bek ooit dit geproefd hebt lelijke palingkop
Heb liever gewoon een echte sinaasappelquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:16 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hou je bek dicht alsof jij met je hamkaas bek ooit dit geproefd hebt lelijke palingkop
Als ik deze verpakking zie moet ik al bijna kotsen, één van de weinige koeken die serieus het predicaat goor verdient.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinaasappelvullinggadverdamme man
Haten op Pim'squote:Op zaterdag 22 november 2025 20:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als ik deze verpakking zie moet ik al bijna kotsen, één van de weinige koeken die serieus het predicaat goor verdient.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het zijn cakejes.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als ik deze verpakking zie moet ik al bijna kotsen, één van de weinige koeken die serieus het predicaat goor verdient.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
fondant zonder suiker? Hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die waren mierzoet, je had ze ook zonder suiker
Roomborstplaat vond ik lekkerder
Met een extra laagje suiker eroverheen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
fondant zonder suiker? Hoe werkt dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |