Toen had je al die experts van het internet die daar een verband tussen gingen leggen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In Nederland hebben we overigens een militair die uit de praktijk alles weet over het opofferen van je eigen kinderen. Dat is Peter van Uhm, de voormalige Commandant der Strijdkrachten. Zijn zoon Dennis was ook militair en werd op missie gestuurd naar Afghanistan.
Op 17 april 2008 werd Peter van Uhm bevorderd van Commandant Landstrijdkrachten tot Commandant der Strijdkrachten.
Op 18 april 2008 kwam zijn zoon Dennis van Uhm in Afghanistan om het leven door een aanslag met een bermbom.
Hij wil voor God spelen door ook zijn zoon te sturen naar de wereld om het slecht te genezen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:27 schreef VEM2012 het volgende:
Dit soort idioten moeten echt hun grote muil leren te houden. Je kinderen opofferen voor een oorlog die totaal niet de onze is.
Als hij zonodig zijn kinderen dood wil hebben dan heb ik medelijden met zijn kinderen en raad ik die eikel vooral aan om zelf de vleesmolen in te duiken. De wereld zal er weinig aan missen.
Probleem is dat Zelensky een Jood is.quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als ze slim zijn framen ze een oorlog tegen Rusland als een jihadistisch imperatief.
Nou succes. De kids van nu zijn anders dan de kids van vroeger. Die laten zich niet zomaar sturen. Hoop ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:11 schreef Aether het volgende:
Opkomstplicht krijgsmacht 'NIET UITGESLOTEN'
Kabinet hoopt dat opkomstplicht leger niet nodig is, 'maar sluit het niet uit'
https://www.geenstijl.nl/(...)cht-niet-uitgesloten
Pak een wapen op, nu, ik dwing je.quote:Op maandag 24 november 2025 12:36 schreef Since2003 het volgende:
De gene die mij dwingt een wapen op te pakken wordt er mee neergeschoten.
Ik hoor de deurbel nog niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:52 schreef Prego het volgende:
[..]
Pak een wapen op, nu, ik dwing je.
Met je stoere praat
quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:09 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)nderen-op-te-offeren
Het zou me niet verbazen als de opkomstplicht hier ook weer ingevoerd gaat worden.
https://nos.nl/teletekst/105quote:Mogelijk opkomstplicht defensie
Staatssecretaris Boswijk van Defensie hoopt dat het niet nodig is om Nederlandse jongeren verplicht op te roepen voor het leger.Maar hij kan dat niet garanderen,zei hij gisteren tijdens een debat in de Tweede Kamer.
Onder meer GroenLinks-PvdA,SP en Denk zeiden dat ze heel bezorgd zijn over het kabinetsplan voor een zogenoemde 'selectieve opkomstplicht'.Daarbij wordt niet iedereen opgeroepen,maar wordt een bepaalde groep uitgekozen.
Het kabinet wil dat doen,als het niet lukt om defensie in vier jaar uit te breiden naar 122.000 mensen.Nu zijn het ongeveer 80.000 mensen,samen met burgers en reservisten.
Ik ben op zich wel bereid, maar ik gebruik drugs dus @AchJa wil me niet hebben. Nou, graag of niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:01 schreef alternatif het volgende:
We kunnen toch asielzoekers opofferen?
Dus mensen met inzetbare vaardigheden. Maar in tegenstelling tot wat onze grote leider Rutte altijd riep over de dokters en ingenieurs, blijken de meeste gelukzoekers niets te kunnen, en niets te willen.quote:Daarbij wordt niet iedereen opgeroepen,maar wordt een bepaalde groep uitgekozen.
Ik denk dat een boel mensen vergeten dat dit niet Rusland vs Oekraine is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:29 schreef raptorix het volgende:
Waarom zou Rusland in godsnaam Europa aanvallen, daar hebben ze helemaal geen business case voor, ze hebben geld zat als ze geen oorlog voeren, en gezien hun huidige millitaire status maken ze ook geen schijn van kans, alleen als je al kijkt naar het aantal moderne vliegtuigen hebben we met de navo iets van 30 keer meer.
Persoonlijk ben ik wel voor een dienstplicht weer, lijkt me wel goed voor de huidige jeugd.quote:
Ja en dus? Je zou ook kunnen zeggen dat als we volle steun hadden gegeven ze de Russen er allang uitgegooid hadden.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:22 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik denk dat een boel mensen vergeten dat dit niet Rusland vs Oekraine is.
Zonder de steun van Europa en de VS was Oekraine al lang veroverd.
Die zijn al eens met de staart tussen de benen en de broek vol stront gevlucht. Zulke lafaards gaan echt niet nu opeens wel willen vechten.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:01 schreef alternatif het volgende:
We kunnen toch asielzoekers opofferen?
Na de eerste standrechtelijke executie draaien er een hoop bij verwacht ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nou succes. De kids van nu zijn anders dan de kids van vroeger. Die laten zich niet zomaar sturen. Hoop ik.
Succes met het blussen van dat brandje.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Na de eerste standrechtelijke executie draaien er een hoop bij verwacht ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |