Oh briljant!quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Flauwekul, Ozosnel weet waar de pakjes liggen en wilt daar naar toe lopen.
Dit is heel slim bedacht!quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Flauwekul, Ozosnel weet waar de pakjes liggen en wilt daar naar toe lopen.
Sint is inderdaad weinig te zien. Het merendeel gaat over die pieten en de puzzelstukjes.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:35 schreef vencodark het volgende:
Wij kijken niet strak elke avond maar ik heb het idee dat ik de Sint zelf opvallend weinig zie dit jaar in de afleveringen die ik wel meepak.
Zou het Stephan laatste jaar zijn als Sint?
Dat was zeker een leuke serie. Daar kreeg je echt een kijkje bij de Sint thuis, met interessante vragen die wat bijdroegen aan de Sinterklaasmythos. Plus Bart Peeters er in, dat helpt ook. Ook al was het als kind een beetje verwarrend dat Sint opeens een "dure hoed" droeg, gezien de Vlaamse Sint zo'n mijter met goede accenten heeft.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:36 schreef VKV het volgende:
Ik vind er echt niks aan dat Sint zo weinig te zien is. Daarom vond ik vroeger de Belgische serie Dag Sinterklaas ook zoveel leuker.
Hij is wel zo verstandig om een dokter erbij te halen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:29 schreef Hupje het volgende:
Sint had vandaag ook weinig opbeurends te zeggen.
Al was die Sint wel altijd een beetje streng. Maar die afleveringen staan echt op mijn netvlies nog gebrand.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:36 schreef VKV het volgende:
Ik vind er echt niks aan dat Sint zo weinig te zien is. Daarom vond ik vroeger de Belgische serie Dag Sinterklaas ook zoveel leuker.
En bij het weggaan; 'Dag hoor'quote:Op maandag 24 november 2025 19:03 schreef TLC het volgende:
Sinterklaas ; 'Ozosnel is een lui paard'
Dierenarts ; 'U ziet toch ook wel dat dit een witte schimmel is, een luipaard is geel met zwarte vlekken'
![]()
![]()
Geweldige televisie was datquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al was die Sint wel altijd een beetje streng. Maar die afleveringen staan echt op mijn netvlies nog gebrand.
Jaar na jaar gekeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |