abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218111162
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 21:48 schreef Japepk het volgende:

[..]
Maar het wordt wel nu zon beetje geschreven en opgenomen
Het wordt nu (deels) geschreven, maar opnemen gebeurd echt pas veel later. Oktober pas. Tenminste, dat was hier het geval vorig jaar.
pi_218111184
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:10 schreef Writersright het volgende:
Volgens mij was het ook in de zomer. Oktober lijkt me ook veel te laat. Dan heb je geen speling en minder ruimte voor post-productie
Nee joh, het is maar een programma van een paar minuten. Stelt amper wat voor in de post-productie. Daarbij kan het ook niet te warm en zonnig zijn, dat past niet half november/begin december.

Paar jaar geleden was dat wel een leuke "blunder", ze hadden van alles opgenomen waarbij Rachel een best dikke jas aan moest tegen de kou. Bij de intocht was het echter prachtig weer met een hoge temperatuur en volle zon. Moest Rachel in haar dikke jas op de boot _O-

En het jaar met die boeken/verkleedkist was het ook ackward omdat het op TV regende dat het goot bij de intocht terwijl ze alles gefilmd hadden met droog weer. Hoor Dieuwertje nog droog opmerken dat het aan de andere kant van het water prachtig weer was :D
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:34:34 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218113313
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 02:34 schreef Japepk het volgende:

[..]
Echt? Ik dacht altijd aan het eind van de zomer, aangezien je altijd groenen bomen etcetera ziet. Dacht dat de bekendmaking van de stad ook te maken had, omdat dat anders toch zou uitlekken met opnames.
Het is nu begin van de zomer, over 3 maanden is het eind van de zomer.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')