Het is echt ongekend. En dat kan hier allemaal.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:38 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Je weet dat je nu gewoon de rassenleer van de Nazi's neerpleurt?
Dat zou ik niet terecht vinden. Ik zou er ook tegen zijn ze helemaal het vel over de oren te trekken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland gaat geen cent betalen.
Ja, maar dat ga ik niet voor je doen. Tel gewoon alle troepen, materieel, budget, economie, demogratie van de NAVO-landen excl. USA op en vergelijk dat met Rusland. Dan zie je dat de NAVO een ordegrootte groter is.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dat ook enigszins kwantitatief te maken? Wat je zegt betekent dat de hardware, intelligence, munitie die nu geleverd wordt door USA een-op-een vervangen kan worden door EU partners. Als dat kan, dan kan dat. Maar dan roept dat wel de vraag op waarom dat nu al niet wordt ingezet.
Evenwichtig punt, maar rus is op dit moment al zo failliet als een ui.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:48 schreef LXIV het volgende:
Ik zou er ook tegen zijn ze helemaal het vel over de oren te trekken.
Als ze weer olie mogen exporteren is er een hele steady cashflow. Daar kan Oekraine dan een deel van krijgen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Evenwichtig punt, maar rus is op dit moment al zo failliet als een ui.
Dat Rusland zo in is voor deze deal is alleen maar aanleiding om Oekraïne nog veel harder te steunen. Een Poetin die op het punt stond in 3 dagen een land in te nemen zou deze deal nooit overwegen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Evenwichtig punt, maar rus is op dit moment al zo failliet als een ui.
Zelfs dat is niet een gegeven, als ik de posts op sociale media lees.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat Rusland zo in is voor deze deal is alleen maar aanleiding om Oekraïne nog veel harder te steunen.
'Sorry we martelen je landgenoot aan de andere kant van de grens maar hier heb je een kuub gas om te verkopen.'quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze weer olie mogen exporteren is er een hele steady cashflow. Daar kan Oekraine dan een deel van krijgen.
Intel?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Oekraine de Russen al drie jaar voor 98% tegenhoudt, dan kan Oekraine met hulp van Duitsland, Frankrijk, UK, Scandinavische landen, Baltische staten, Benelux, Spanje, Portugal, Italie, Turkije en nog een paar andere landen die ik vergeten ben dat zeker.
Mondjesmaat, ze kunnen ook niet te eager zijn nu. En wie weet kan je nog meer binnenhalen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet een gegeven, als ik de posts op sociale media lees.
Nou nou wat een emotiesquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'Sorry we martelen je landgenoot aan de andere kant van de grens maar hier heb je een kuub gas om te verkopen.'
En dat wordt dan gepresenteerd als 'anders vallen er nog meer slachtoffers '
Vergeten dat Rusland, democratisch gevestigd soeverein Oekraïne binnenviel ?quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat zag ik gisteren op TV ook weer bij zon talkshow, er wordt steeds herhaalt hoe oneerlijk Rusland, en ook de VS is, dat het niet fair is hoe het gaat. Ik vind dat van kinderlijk niveau.
Je kunt niet oorlog voeren en ineens roepen: STOP dit is oneerlijk en niet fair.
Nee de Amerikanen proberen hun beste deal, de Russen ook en de EU ook. Dat gaat allemaal niet fair, of volgens regels, of wat dan ook.
Wees eens veel objectiever aan hoe het er voor staat. De realiteit moet verteld worden.
Als je als EU wilt winnen moet je gewoon boots on the ground (en Air) zetten en er vol in gaan, niet van de zijlijn gaan zitten janken.
.
Die gast scheldt en schreeuw er lustig op los. Maar de moderatie vindt dat prima.quote:
Het is de lijn hier van alle bots(jij inclusief), vrij zakelijke constatering. Dat er altijd laf gedoken wordt als het wordt benoemd kan ik niks aan doen.quote:
Daarop loopt de US vooruit, maar ook Frankrijk en de UK hebben prima satellieten en verdere mogelijkheden. Het is niet zo dat wat de VS inbrengt niks voorstelt natuurlijk. Maar tov Rusland heeft de rest van de NAVO ook heus wel wat in de pap te brokkelen!quote:
Ik constateer alleen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die gast scheldt en schreeuw er lustig op los. Maar de moderatie vindt dat prima.
Hij wrijft mij ook nogal wat aan.
wss in de hoop om abo's verkocht te krijgen om hem te blockenquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die gast scheldt en schreeuw er lustig op los. Maar de moderatie vindt dat prima.
Hij wrijft mij ook nogal wat aan.
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:07 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
wss in de hoop om abo's verkocht te krijgen om hem te blocken
Ik heb maar drie mensen in mijn blocklijst, maar hij zit erbij inderdaad!quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:07 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
Ik heb een keer van een aardige mod een proefperiode gekregen, dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:07 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
Dat station ligt al 500 stations achter ons.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
Het gevaar is dat als je dat maar vaak genoeg herhaalt dat mensen dat ook gaan denken.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik vind het onnodig, en heel er vilein.
Het is nogal wat waar hij mij van beticht. Het gevaar is dat als je dat maar vaak genoeg herhaalt dat mensen dat ook gaan denken.
Chapeau, ze zijn vast trots.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb maar drie mensen in mijn blocklijst, maar hij zit erbij inderdaad!
Vergeet ons gekke kikkerlandje niet, we hebben dan wel geen eigen satelieten.. Maar er is een reden waarom ons landje vrij weinig terroristische aanslagen kent.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarop loopt de US vooruit, maar ook Frankrijk en de UK hebben prima satellieten en verdere mogelijkheden. Het is niet zo dat wat de VS inbrengt niks voorstelt natuurlijk. Maar tov Rusland heeft de rest van de NAVO ook heus wel wat in de pap te brokkelen!
Een Trump die in 24 uur de oorlog zou beëindigen, kennelik wel.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat Rusland zo in is voor deze deal is alleen maar aanleiding om Oekraïne nog veel harder te steunen. Een Poetin die op het punt stond in 3 dagen een land in te nemen zou deze deal nooit overwegen.
U-boten of een goed functionerende MIVD?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Vergeet ons gekke kikkerlandje niet, we hebben dan wel geen eigen satelieten.. Maar er is een reden waarom ons landje vrij weinig terroristische aanslagen kent.
Nothing is true and everything is possiblequote:Op vrijdag 21 november 2025 21:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat station ligt al 500 stations achter ons.
Dat laatste, mss ook eens inzetten op de MocroMaffia..quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
U-boten of een goed functionerende MIVD?
ik heb ook soms getwijfeld aan jouw oprechtheid omwille van wat anderen van jou vonden maar inhoudelijk gezien ben ik het grotendeels met jou eensquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik vind het onnodig, en heel er vilein.
Het is nogal wat waar hij mij van beticht. Het gevaar is dat als je dat maar vaak genoeg herhaalt dat mensen dat ook gaan denken.
Maar wat nodig is zijn vooral gevechtsinlichtingen. Daar heb je weer andere middelen en diensten voorquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:15 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat laatste, mss ook eens inzetten op de MocroMaffia..
Over 1000 jaar worden deze posts nog eens doorgenomen en dan zal blijken wat een groot visionair ik was.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:16 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
ik heb ook soms getwijfeld aan jouw oprechtheid omwille van wat anderen over jou vonden maar inhoudelijk gezien ben ik het grotendeels met jou eens
Stik niet in je eigen sperma.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over 1000 jaar worden deze posts nog eens doorgenomen en dan zal blijken wat een groot visionair ik was.
Even zonder dollen: Ik (maar ook AchJa) waren een van de eersten die opmerkten dat het Russische leger niet bestaat uit een stel dronkenlappen die niks anders te eten krijgen als droog brood, en dat de bepantsering van hun tanks vergelijkbaar is als van een Golf 4. En vele andere karikturen die vooral in dit topic ter berde werden gebracht. Dat heeft mij waarlijk 100 of 200 notes opgeleverd plus tig bans.
i was a head of my time
Ik las het op substack.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:20 schreef Spablauw214 het volgende:
Ewald Engelen vindt het plan van Trump een goed idee.
Dan weet je dus dat het kut is
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over 1000 jaar worden deze posts nog eens doorgenomen en dan zal blijken wat een groot visionair ik was.
Even zonder dollen: Ik (maar ook AchJa) waren een van de eersten die opmerkten dat het Russische leger niet bestaat uit een stel dronkenlappen die niks anders te eten krijgen als droog brood, en dat de bepantsering van hun tanks vergelijkbaar is als van een Golf 4. En vele andere karikturen die vooral in dit topic ter berde werden gebracht. Dat heeft mij waarlijk 100 of 200 notes opgeleverd plus tig bans.
i was a head of my time
Zoals toen je bij de vorige vredespoging van Trump er van overtuigd was dat het nu wel eens echt heel snel over kon zijn?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
i was a head of my time
Dat moet je niet doen, ik wist het altijd al maar nadat de pvv niet gewonnen had waren de reacties echt om te smullen/janken.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet een gegeven, als ik de posts op sociale media lees.
Je zou je eigen zus nog verraden aan de Duitsers, omdat sterke leider...0 geschiedenis besefquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
i was a head of my time
ja chapeau, ik vond het te villein hier om te discussiëren, ik wist dat ik gelijk had, de tijd ging het hen wel leren en hier zijn we danquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
i was a head of my time
Ik weet niet of het wensen van een land onder invloed te zijn van een massamoordenaar 'te vilein' is?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:33 schreef CruzerXtreme het volgende:
[..]
ja chapeau, ik vond het te villein hier om te discussiëren, ik wist dat ik gelijk had, de tijd ging het hen wel leren en hier zijn we dan
Zou de VS maar serieus nemen. Iets tegen de zin van de VS doen heeft al veel meer landen de kop gekost, als je tenminste zelf niets kunt inbtengen tegen de hegomonie van de VS.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Amerikanen zijn dus serieus. Oekraine moet echt gaan kiezen.
Wat zou jij adviseren aan Zelensky?
Ik zou een aantal punten accepteren en een aantal punten verwerpen. Het minimale wat Oekraine er uit moet halen is een serieuze veiligheidsgarantie, aka navo-lidmaatschap. Dat is ononderhandelbaar.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
Zou de VS maar serieus nemen. Iets tegen de zin van de VS doen heeft al veel meer landen de kop gekost, als je tenminste zelf niets kunt inbtengen tegen de hegomonie van de VS.
1 woord (afkorting) EfPquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:40 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ik zou toch wat zenuwachtig worden als ik in de Baltics zou wonen.
Dat zijn ze alquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:40 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ik zou toch wat zenuwachtig worden als ik in de Baltics zou wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |