FTFYquote:Op zaterdag 29 november 2025 10:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie dat de stembus maandagochtend 8.45 open gaat, dus ik verwacht jouw eerste lijstje om 8.46.
Noblesse oblige!quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vanwaar al deze druk op mijn schouders?
Ik ga mn best doen, aan mij zal t niet liggen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ozzy/Sabbath gaat sowieso behoorlijk in de bonus. Alleen die 2 nummers specifiek moeten dan wel gepusht worden, want die komen waarschijnlijk niet direct maandagochtend op de keuzelijst.
War Pigs negeerden ze in 2022 helaas, dus hopelijk is dat dit jaar anders.
Naast de keuzelijst was Paranoid natuurlijk ook een Top 40 hit (ik vind hem zelf ook leuker dan Iron Man denk ik)quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:03 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen, aan mij zal t niet liggen.
Sowieso nooit gesnapt waarom Paranoid (en No More tears)er wel in staat/staan en War Pigs of een Iron Man niet.
Die discussie hadden we hier al een paar dagen terug over Highway Star, het grote publiek stemt anders dan de fansquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:03 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik ga mn best doen, aan mij zal t niet liggen.
Sowieso nooit gesnapt waarom Paranoid (en No More tears)er wel in staat/staan en War Pigs of een Iron Man niet.
Stond die er al in? (Zoja welke plek vorige keer)quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:12 schreef Tussle266 het volgende:
No More Tears was te danken aan Gekdom toch?
Absoluut waar!quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:07 schreef camilero het volgende:
[..]
Die discussie hadden we hier al een paar dagen terug over Highway Star, het grote publiek stemt anders dan de fans
Daar staat natuurlijk ook wel gewoon heel veel onzin in. Maar je ontloopt wel die platgedraaide kouwe kak van SkyRadio.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:14 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Absoluut waar!
Mede daarom vind ik de snoblijst ook zo heerlijk en stiekem misschien wel leuker
Zoveel kerstnummers staan er nu ook weer niet inquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar staat natuurlijk ook wel gewoon heel veel onzin in. Maar je ontloopt wel die platgedraaide kouwe kak van SkyRadio.
Ja want ze leven nog allebeiquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Zullen we ooit weer meemaken dat het orgineel van The Sound of Silence hoger staat dan die verkrachting van Disturbed?
Er staat juist veel in wat Kink weleens draait en andere radiozenders letterlijk nooit omdat het niet hét bekende nummer van een artiest is, vind ik tof.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar staat natuurlijk ook wel gewoon heel veel onzin in. Maar je ontloopt wel die platgedraaide kouwe kak van SkyRadio.
Oh heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja want ze leven nog allebei
Al sinds 2016, 728 vorig jaar.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Stond die er al in? (Zoja welke plek vorige keer)
Het is een keer wat anders, absoluut.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:18 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Er staat juist veel in wat Kink weleens draait en andere radiozenders letterlijk nooit omdat het niet hét bekende nummer van een artiest is, vind ik tof.
Oh nicequote:Op zaterdag 29 november 2025 11:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Al sinds 2016, 728 vorig jaar.
Ik zou rekenen op ergens rond 300 dit jaar.quote:
Mijn stem krijgt die wel maar ja ik alleen zegt weinig.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou rekenen op ergens rond 300 dit jaar.
Maar ik kijk even de kenners hier aan of dat onzin is of niet?
Maar wel de liedjes van Dire Straits en Coldplayquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoveel kerstnummers staan er nu ook weer niet in
In de lijst der lijsten staat zelfs een kerstplaat van Coldplay. Het summum van oormartelingquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:43 schreef camilero het volgende:
[..]
Maar wel de liedjes van Dire Straits en Coldplay
Ik kwam er deze week achter dat Israel van Siouxsie and the Banshees ook een kerstplaat is. Die vind ik wel leuk!quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In de lijst der lijsten staat zelfs een kerstplaat van Coldplay. Het summum van oormarteling
Netanyahu is anders niet bepaald een vredesduifquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:50 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik kwam er deze week achter dat Israel van Siouxsie and the Banshees ook een kerstplaat is. Die vind ik wel leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |