Toch doet Kim Wilde het best goed.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:32 schreef Tussle266 het volgende:
Staat gewoon al jaren op de keuzelijst, dus de Top 2000 is niet zo populair in Zuid-Oost Azië
Of op mp3, de vraag is welke versie van Missing er in stond, de mixversie of de niet-mixversiequote:Op zaterdag 22 november 2025 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oeff wel op papier. Niet in excel denk ik
Lijkt me de mixversie. De niet-mixversie is vrijwel nooit op de radio geweestquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of op mp3, de vraag is welke versie van Missing er in stond, de mixversie of de niet-mixversie
Nou ja, er zijn nog 1999 andere posities te vullen natuurlijkquote:Op zaterdag 22 november 2025 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit zo gerealiseerd dat die ontbrak eigenlijk. Op zich vind ik Child in Time ook wel oprecht een stuk beter.
Ik heb veel Deep Purple geluisterd, en over het algemeen wordt Highway Star toch wel gezien als een van hun meest bekende en 'beste' nummers. Dat dat in Nederland niet het geval is is geen probleem verder, maar het is verre van een onbekend nummer in de (hard) rockwereld. Dat iemand die verder geen rock luistert het niet kent, oke.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn nog 1999 andere posities te vullen natuurlijk![]()
Maar ik denk als hier ook gezegd dat het nummer gewoon niet zo bekend is bij de massa.
Dat staat gewoon op, maar goed - nogal rommelig, 'all over the place' luistergedrag.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb veel Deep Purple geluisterd, en over het algemeen wordt Highway Star toch wel gezien als een van hun meest bekende en 'beste' nummers. Dat dat in Nederland niet het geval is is geen probleem verder, maar het is verre van een onbekend nummer in de (hard) rockwereld. Dat iemand die verder geen rock luistert het niet kent, oke.
Het is wel de Top 2000 van 2007 waar we het over hebben, toen mochten alleen de slappe versies. Ik kan me herinneren dat het niet de mix was, maar bewijs heb ik nietquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:11 schreef camilero het volgende:
[..]
Lijkt me de mixversie. De niet-mixversie is vrijwel nooit op de radio geweest
Die 2 zijn ook wel fijn hoor. En ook wel populair. Maar Highway Star had er wel eens in gemogen jaquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
Toch wel vreemd ergens hoor, het is wel echt een van hun grootste hits geweest. Het feit dat dit er nooit heeft ingestaan maar Woman From Tokyo of zelfs Black Night wel, heb ik af en toe wel frappant gevonden.
Tja, het zou kunnen. Maar de mix-versie was wel de hitversie, en de meest radiovriendelijke, lijkt me.quote:Op zondag 23 november 2025 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel de Top 2000 van 2007 waar we het over hebben, toen mochten alleen de slappe versies. Ik kan me herinneren dat het niet de mix was, maar bewijs heb ik niet
Alleen al dit jaar zijn beide variaties voorbijgekomen op 2, dus je moet het echt terugluisteren voor uitsluitsel.quote:Op zondag 23 november 2025 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel de Top 2000 van 2007 waar we het over hebben, toen mochten alleen de slappe versies. Ik kan me herinneren dat het niet de mix was, maar bewijs heb ik niet
Vind ik ook hoor, alleen in mijn hoofd zijn die qua aanzien ietsje minder dan Highway Star. Maakt verder allemaal niet uit, was gewoon iets wat me opviel.quote:Op zondag 23 november 2025 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2 zijn ook wel fijn hoor. En ook wel populair. Maar Highway Star had er wel eens in gemogen ja
Bij de fans zeker, bij "het grote publiek" blijkbaar wat minder.quote:Op zondag 23 november 2025 11:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, alleen in mijn hoofd zijn die qua aanzien ietsje minder dan Highway Star. Maakt verder allemaal niet uit, was gewoon iets wat me opviel.
Toms Diner stond er nooit inquote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef camilero het volgende:
[..]
Tja, het zou kunnen. Maar de mix-versie was wel de hitversie, en de meest radiovriendelijke, lijkt me.
Ik denk dat van Tom's diner ook nooit de niet-mixversie gedraaid is.
Kun je de vraag niet aan Radio2 stellen?
Daarom ook de vraag aan de mensen die die uitzendingen hebbenquote:Op zondag 23 november 2025 09:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alleen al dit jaar zijn beide variaties voorbijgekomen op 2, dus je moet het echt terugluisteren voor uitsluitsel.
Tja, Nederland blijft een smakeloos land natuurlijk.quote:Op zondag 23 november 2025 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toms Diner stond er nooit in
Kunnen ze niet gewoon een cap van 10.000 doen? En dan alles wat minder stemmen krijgt dan de nummer 10.000 afvoeren.quote:Op zondag 23 november 2025 16:46 schreef Tussle266 het volgende:
Trouwens, onder voorbehoud want de dag is nog niet afgelopen, we komen ongeveer op 1425 liedjes uit. En dat is al na opschonen. Dat is echt idioot veel meer dan ik gedacht had toen ik hieraan begon in januari. Zeker als je je bedankt dat er op een haar na al 11.000 op de keuzelijst staan.
Een stuk minder mag ook nog wel. Het nu net niks eigenlijk. Of je hebt een beperkte keuzelijst, die mensen motiveert eigen keuzes toe te voegen. Of je hebt een lijst met zo’n beetje elk normaal nummer erop, zodat je alles kan kiezen. Maar nu zijn eigen keuzes nagenoeg kansloos, en is de lijst te lang om ter inspiratie even doorheen te scrollen.quote:Op zondag 23 november 2025 18:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een cap van 10.000 doen? En dan alles wat minder stemmen krijgt dan de nummer 10.000 afvoeren.
quote:Op zondag 23 november 2025 18:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een cap van 10.000 doen? En dan alles wat minder stemmen krijgt dan de nummer 10.000 afvoeren.
Hij kan ook veel lager. Van de 11.000 die er nu staan krijgen er zeker 5.000 minder dan 10 stemmen. Maar omgekeerd zijn er ook wat liederen die wel stemmen zouden krijgen die er niet staan.quote:Op zondag 23 november 2025 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een stuk minder mag ook nog wel. Het nu net niks eigenlijk. Of je hebt een beperkte keuzelijst, die mensen motiveert eigen keuzes toe te voegen. Of je hebt een lijst met zo’n beetje elk normaal nummer erop, zodat je alles kan kiezen. Maar nu zijn eigen keuzes nagenoeg kansloos, en is de lijst te lang om ter inspiratie even doorheen te scrollen.
Tom's Diner wordt eens per jaar wel eens gecoverd, en komt wel eens langs op een TikTokjequote:Op zondag 23 november 2025 15:50 schreef Eightyone het volgende:
Hoe ver reikt dat nummer eigenlijk voorbij Gen X en XY?
Leuke vragen ook weer.quote:Op zondag 23 november 2025 21:09 schreef Cassa95 het volgende:
Gezellig dat de quiz weer is begonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |