geregistreerd op: zondag 20 april 2014quote:Op maandag 1 december 2025 09:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ontdek deze reeks nu pas.
Dit is dus een tvp
Ik vrees die kerstnummers wel. Stonden die er al op? Net als de versie van Mariah.quote:Op maandag 1 december 2025 09:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Springsteen heeft op t eerste oog ook wel een paar nieuwe noteringen
Die waren er al.quote:Op maandag 1 december 2025 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees die kerstnummers wel. Stonden die er al op? Net als de versie van Mariah.
Die stempagina lijkt voor mensen die dyslectisch zijn inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2025 08:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
man, zelfs al heb je 95% van een titel ingevoerd, staan er nog tig andere suggesties boven
Valt me mee, dan blijkt Nederland niet zo smakeloos als ik vreesde.quote:
Told you soquote:Op maandag 1 december 2025 09:38 schreef Tussle266 het volgende:
Lekker man, Bobby Brown - Don't Be Cruel is toegevoegd. De plaat waar we al jaren op wachten.
Waarmee ik maar wil zeggen, liederen die keer op keer gedraaid worden zijn niet toegevoegd, maar de willekeurige Soul Night Plaat van halverwege het jaar toen niemand luisterde is gewoon weer meegenomen in de telling.
Die is toegevoegd ja! https://npo.nl/luister/st(...)25?query=told+you+soquote:
Niet eens haar beste Escapism. Lap zegquote:Op maandag 1 december 2025 09:17 schreef Cassa95 het volgende:
Raye heeft Ice Cream Man en Worth It als opties gekregen. Verrassend genoeg staat Lichtje Branden toch wel op de Keuzelijst (uit '21, maar topsong dit jaar en niet eerder gedraaid)
Die is nooit gedraaid en Ice Cream Man toch zeker eenmaal afgelopen augustus op de late maandagavondquote:Op maandag 1 december 2025 09:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Niet eens haar beste Escapism. Lap zeg
Dit is wel goed om te weten, dan heb ik nu zo'n 10% gevonden.quote:Op maandag 1 december 2025 10:05 schreef Cassa95 het volgende:
Eerste gooi: 10890 lijkt ongeveer 11200 te zijn geworden. Dus amper +300 qua verschil. Erg benieuwd naar de verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |