Ik maak de start en @Cassa95 kopt hem straks in.quote:Op maandag 1 december 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht van jullie alle nieuwe deelnemers.
Lap, Dreamer.quote:Op maandag 1 december 2025 08:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iron Man (Albumversie) present, Dreamer en Crazy Train ook
Er lijkt geen zak te zijn veranderd op het eerste oog hahaquote:Op maandag 1 december 2025 08:58 schreef Tussle266 het volgende:
Geen nieuwe ABBA, Geen nieuwe AC/DC, 1 nieuwe Facda, 1 nieuwe Aerosmith (ook nog eens direct albumversie). Ik ben wel gunstig gestemd eigenlijk.
Jawel, maar doordat we die lijst hadden vertekent het een beetje. Maar we komen gewoon op +500 uit straks.quote:Op maandag 1 december 2025 08:58 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Er lijkt geen zak te zijn veranderd op het eerste oog haha
Ik zie niet dat 8 Mile ooit gedraaid is (of bekend is). Geen hitnotering en op Spotify zijn #123 meest gestreamde. Houdini ook wel erbij trouwens.quote:Op maandag 1 december 2025 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Froukje heeft er eentje bij met Kwijt.
Eminem met 8 Mile (of stond die er al op?)
Taylor Swift met die met Post Malone.
ABBA volgens mij niets.
Dat zijn de giganten.
Dat wordt nog leuk inderdaad. Alle theorieën overboord. Houdini was trouwens topsong vorig jaar.quote:Op maandag 1 december 2025 09:11 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Ik zie niet dat 8 Mile ooit gedraaid is (of bekend is). Geen hitnotering en op Spotify zijn #123 meest gestreamde. Houdini ook wel erbij trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |