quote:Zanger René Karst is op 59-jarige leeftijd overleden. Dat bevestigt zijn management aan RTL Boulevard. Karst was onder meer bekend van zijn hits 'Atje voor de sfeer' en 'Liever te dik in de kist'.
Dik, in een kist en geen feestje gemist. Ideaal.quote:
Dat zal wel meevallen hij had al jaren dezelfde bril.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dik, in een kist en geen feestje gemist. Ideaal.
Alleen voor omzet Hans anders wel jammer
Nou zeg dat wel. Het eindejaarspverzicht zal dit jaar dubbel zo lang duren.quote:
Tja, met iets meer dan 70 jaar televisie in Nederland, kun je ervan uitgaan dat iedereen die in die tijd begon, nu op zijn eind loopt. En aangezien er steeds meer BN'ers zijn bij gekomen sindsdien, zal dit elk jaar zo zijn en alleen maar erger worden. En nu met die b- c- en d-artiesten, is onderhand iedereen een BN'er.quote:
Ik vond het altijd wel een slimme zet ofzo want hij was altijd wel heel herkenbaar meteen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
Die man had een aparte brillensmaak
Omdat er steeds meer bekende mensen zijn komen er ook steeds meer van dit soort berichten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ze lijken met bosjes te gaan dit jaar..
Als je gewoon in je slaap overlijdt dan ben je toch vredig heen gegaan maar is het alsnog wel onverwachts.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:30 schreef bianconeri het volgende:
Vredig heen gegaan en toch onverwachts?
Of de familie wist wel meer, gewoon publiek niet.
Alsnog heel erg natuurlijk, veel te jong.
Lijkt me voor René niet heel vredig dat ie tegelijk met de baron bij de hemelpoort staat.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je gewoon in je slaap overlijdt dan ben je toch vredig heen gegaan maar is het alsnog wel onverwachts.
Beste manier om te gaan lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je gewoon in je slaap overlijdt dan ben je toch vredig heen gegaan maar is het alsnog wel onverwachts.
Ik geloof niet in een pijnloze doodquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Beste manier om te gaan lijkt mij.
Gewoon slapen en niet meer wakker worden. Dan heb je het niet eens in de gaten denk ik.
Als je in je slaap een hartstilstand krijgt denk ik niet dat je er veel van merktquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een pijnloze dood
Nog nooit van gehoord.quote:
Drommels.. drommels.. ik krijg die hemelpoort niet open!quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:44 schreef XDo het volgende:
[..]
Lijkt me voor René niet heel vredig dat ie tegelijk met de baron bij de hemelpoort staat.
Ik had ook nooit eerder van deze man gehoord tot de coronatijd. Hij was één van de eerste ' bekende Nederlander' die het te pakken had en in het ZH belandde. En verder weet ik niks van de beste man.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk (als je in Nederland woont)
Je kunt het na de pijn dan toch nooit meer navertellen..quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een pijnloze dood
Atje voor de sfeer kent iedereen toch wel?quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik had ook nooit eerder van deze man gehoord tot de coronatijd. Hij was één van de eerste ' bekende Nederlander' die het te pakken had en in het ZH belandde. En verder weet ik niks van de beste man.
gitzwart jaar, gruwelijkquote:
Nee dus, ik niet.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Atje voor de sfeer kent iedereen toch wel?
Het gaat zo maar dan atje voor de sfeer ipv baby give it upquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee dus, ik niet.Ik weet dat het een lied van hem is maar geen idee hoe het gaat en wil dat eigenlijk ook graag zo houden.
Hm ik dacht eigenlijk dat dat zwarte zangers warenquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het gaat zo maar dan atje voor de sfeer ipv baby give it up
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |