https://www.ad.nl/show/pa(...)-overleden~a795b6ba/quote:Paul van Gorcum, de baron uit Bassie en Adriaan, op 91-jarige leeftijd overleden
Dat is Aad van Toor zelfquote:Op vrijdag 21 november 2025 12:54 schreef Starhopper het volgende:
Is dit ook Paul van Gorcum of is dit een andere baron?
[ afbeelding ]
Dat is Adriaantjequote:Op vrijdag 21 november 2025 12:54 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja daarom vraag ik hetquote:
En clown Bassie naast hem.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:54 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht eerder aan een bal gehakt.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:44 schreef JopieKlaassen het volgende:
Uit respect vanavond een frikandel eten.
Ik ga voor de Bamibalquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:44 schreef JopieKlaassen het volgende:
Wel de originele Drommels frikandellenquote:Op vrijdag 21 november 2025 13:44 schreef JopieKlaassen het volgende:
Hij was stiekem wel echt heel goed hierin, hè? Dat je al die melodrama er nog uit kan persen op je praktisch 90e zonder dat je stem alle kanten op schiet (of als een schorre kraai klinkt).quote:
Ik vind het nog steeds zo fucking vet dat ik deze destijds als privévoorstelling te zien kreeg. Ik was die dag mee met de maker van Stemmen van Toen, die had een cameraman nodig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |