Dat is altijd zo kut dat er dan een weekend tussen zit, stom.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Finales waarbij de laatste uitzending op maandag is![]()
![]()
![]()
![]()
En smurfen
Kun je nagaan hoe slecht ik BB NL vond de laatste jarenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hoe kan jij dat nou niet weten. En gaat dus niet door komend jaar. Geen streams op de achtergrond komend jaar.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht ik BB NL vond de laatste jaren
Even die andere gepauzeerd.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
James Brown .....
Bekijk deze YouTube-video
Alles goedquote:
Hoe lang mag je deze keer blijven?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Alles goedstuk beter weer deze keer. Wel weer begonnen met nachtdienst, dat is wel weer even wennen
Oh dat is wel minder, nachtdiensten. Sterkte.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Alles goedstuk beter weer deze keer. Wel weer begonnen met nachtdienst, dat is wel weer even wennen
Of iets anders wat leuker is.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:05 schreef chufi het volgende:
Misschien kan ie F1 tussendoor kijken ...
Een week of 7. Met de Kerst weer thuis (als het goed is)quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang mag je deze keer blijven?
Met Kerst gaan veel bedrijven toch op non-actief ....quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Een week of 7. Met de Kerst weer thuis (als het goed is)
Hier is dan zomervakantiequote:Op vrijdag 21 november 2025 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Kerst gaan veel bedrijven toch op non-actief ....
Veel beterquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Heb m'n nintendo mee naar het werk
wat voor machine zijn jullie aan het maken?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Hier is dan zomervakantie![]()
Maar machine zal toch eerst af moeten.
Als het goed is? Kan je dat soort dingen niet hard regelen?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Een week of 7. Met de Kerst weer thuis (als het goed is)
Flux capacitorquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
wat voor machine zijn jullie aan het maken?
Een gasturbine op een elektriciteitscentrale.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
wat voor machine zijn jullie aan het maken?
Nja kan wel maar in de praktijk werkt dat niet. Als ik het belangrijk genoeg vind spreek ik wel van te voren af dat ik op een bepaalde datum thuis wil zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is? Kan je dat soort dingen niet hard regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |