Waarom datquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een wc eend prijs
U riep mij?quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een wc eend prijs
Nog steeds niet aan een 24/7 rum infuus?quote:
Zou wel een relaxt einde zijnquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds niet aan een 24/7 rum infuus?
Hoezo einde?quote:
Continue rum toevoer klinkt alsof je op gegeven moment een rum overdosis krijgtquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo einde?
Ik denk dat je het daar lang op kan uithouden hoor
T is ook even kijken hoe je afstelt jaquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Continue rum toevoer klinkt alsof je op gegeven moment een rum overdosis krijgt
Zekerquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zo'n liedje van 'vroeger',
hoor het zelden,
maar zo mooi![]()
Bekijk deze YouTube-video
Doen we die gewoon ookquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker
The Living years is ook zo'n pareltje
Oeh nice. Eetsequote:Op vrijdag 21 november 2025 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora pangpang, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Die is idd ook mooi.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker
The Living years is ook zo'n pareltje
Die had ik lang niet gehoord.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zo'n liedje van 'vroeger',
hoor het zelden,
maar zo mooi![]()
Ziet er weer erg lekker uit.quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora pangpang, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Ik doe weer even een reggae avondjequote:
Reggae is vaak wel relaxend. En geen idee wat er op tv komt verder, wel bijna de bondgenoten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe weer even een reggae avondjeKijk zo wel even of er wat op tv is
ja dat is elke dag?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Reggae is vaak wel relaxend. En geen idee wat er op tv komt verder, wel bijna de bondgenoten.
Wat wil je met zo'n hoeveelheid wiet?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Reggae is vaak wel relaxend. En geen idee wat er op tv komt verder, wel bijna de bondgenoten.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n hoeveelheid wiet?
Maar een livestream ho maarquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
5 dagen in de week en binnenkort komt de zaterdag er ook bij.
Hoort er eigenlijk wel bijquote:
Shakaquote:
Als het spannend werd kregen we toch streamlocks dus eigenlijk maakt het niet meer uit dat we geen streams krijgen.quote:
En de sturing is nu al duidelijk .. dus verder doen ze weinig gedurende zo'n dagquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het spannend werd kregen we toch streamlocks dus eigenlijk maakt het niet meer uit dat we geen streams krijgen.
Dat ook. Dus maak ik me er maar niet meer te druk om, ook niet dat BB niet doorgaat want daar hetzelfde, te veel streamlocks en sturing.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
En de sturing is nu al duidelijk .. dus verder doen ze weinig gedurende zo'n dag
Oh gaat BB niet door ? Vond het toch al nooit wat de laatste jarenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ook. Dus maak ik me er maar niet meer te druk om, ook niet dat BB niet doorgaat want daar hetzelfde, te veel streamlocks en sturing.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh gaat BB niet door ? Vond het toch al nooit wat de laatste jaren
Dat is altijd zo kut dat er dan een weekend tussen zit, stom.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Finales waarbij de laatste uitzending op maandag is![]()
![]()
![]()
![]()
En smurfen
Kun je nagaan hoe slecht ik BB NL vond de laatste jarenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hoe kan jij dat nou niet weten. En gaat dus niet door komend jaar. Geen streams op de achtergrond komend jaar.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht ik BB NL vond de laatste jaren
Even die andere gepauzeerd.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
James Brown .....
Alles goedquote:
Hoe lang mag je deze keer blijven?quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Alles goedstuk beter weer deze keer. Wel weer begonnen met nachtdienst, dat is wel weer even wennen
Oh dat is wel minder, nachtdiensten. Sterkte.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Alles goedstuk beter weer deze keer. Wel weer begonnen met nachtdienst, dat is wel weer even wennen
Of iets anders wat leuker is.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:05 schreef chufi het volgende:
Misschien kan ie F1 tussendoor kijken ...
Een week of 7. Met de Kerst weer thuis (als het goed is)quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang mag je deze keer blijven?
Met Kerst gaan veel bedrijven toch op non-actief ....quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Een week of 7. Met de Kerst weer thuis (als het goed is)
Hier is dan zomervakantiequote:Op vrijdag 21 november 2025 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Kerst gaan veel bedrijven toch op non-actief ....
Veel beterquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Heb m'n nintendo mee naar het werk
wat voor machine zijn jullie aan het maken?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Hier is dan zomervakantie![]()
Maar machine zal toch eerst af moeten.
Als het goed is? Kan je dat soort dingen niet hard regelen?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Een week of 7. Met de Kerst weer thuis (als het goed is)
Flux capacitorquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
wat voor machine zijn jullie aan het maken?
Een gasturbine op een elektriciteitscentrale.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
wat voor machine zijn jullie aan het maken?
Nja kan wel maar in de praktijk werkt dat niet. Als ik het belangrijk genoeg vind spreek ik wel van te voren af dat ik op een bepaalde datum thuis wil zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is? Kan je dat soort dingen niet hard regelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |