Ik doe weer even een reggae avondjequote:
Reggae is vaak wel relaxend. En geen idee wat er op tv komt verder, wel bijna de bondgenoten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe weer even een reggae avondjeKijk zo wel even of er wat op tv is
ja dat is elke dag?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Reggae is vaak wel relaxend. En geen idee wat er op tv komt verder, wel bijna de bondgenoten.
Wat wil je met zo'n hoeveelheid wiet?quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Reggae is vaak wel relaxend. En geen idee wat er op tv komt verder, wel bijna de bondgenoten.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 november 2025 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n hoeveelheid wiet?
Maar een livestream ho maarquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
5 dagen in de week en binnenkort komt de zaterdag er ook bij.
Hoort er eigenlijk wel bijquote:
Shakaquote:
Als het spannend werd kregen we toch streamlocks dus eigenlijk maakt het niet meer uit dat we geen streams krijgen.quote:
En de sturing is nu al duidelijk .. dus verder doen ze weinig gedurende zo'n dagquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het spannend werd kregen we toch streamlocks dus eigenlijk maakt het niet meer uit dat we geen streams krijgen.
Dat ook. Dus maak ik me er maar niet meer te druk om, ook niet dat BB niet doorgaat want daar hetzelfde, te veel streamlocks en sturing.quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
En de sturing is nu al duidelijk .. dus verder doen ze weinig gedurende zo'n dag
Oh gaat BB niet door ? Vond het toch al nooit wat de laatste jarenquote:Op vrijdag 21 november 2025 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ook. Dus maak ik me er maar niet meer te druk om, ook niet dat BB niet doorgaat want daar hetzelfde, te veel streamlocks en sturing.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh gaat BB niet door ? Vond het toch al nooit wat de laatste jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |