Met gas bedoel je gas dat water tot stoom maakt en dat door de turbine jaagt?quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Een gasturbine op een elektriciteitscentrale.
[..]
Nja kan wel maar in de praktijk werkt dat niet. Als ik het belangrijk genoeg vind spreek ik wel van te voren af dat ik op een bepaalde datum thuis wil zijn.
Toch ff gegoogled .... das dus voor een hoger rendement van de centrale en milieu verantwoordelijkerquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:25 schreef engine het volgende:
Alleen effe de stekker aansluiten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zat ik nou ook te denken, jullie met je vragen maar Engine is even aan het mario karten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
GoA < Zit op antwoord te verheugen
Engine < Zit op de Nintendo
Nee dat is dan een stoomturbine. Vaak zie je wel dat de hitte van een gasturbine gebruikt wordt voor de ketel van een stoomturbine.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met gas bedoel je gas dat water tot stoom maakt en dat door de turbine jaagt?
Of gasgestookte 'jets' ?
< Is wel benieuwd wat ze anno 2025 installeren zo her en der.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
GoA < Zit op antwoord te verheugen
Engine < Zit op de Nintendo
quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch ff gegoogled .... das dus voor een hoger rendement van de centrale en milieu verantwoordelijker
Dus een diesel gestookte straaljager motor? Simpel gezegd.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is dan een stoomturbine. Vaak zie je wel dat de hitte van een gasturbine gebruikt wordt voor de ketel van een stoomturbine.
Overigens loopt deze gasturbine op diesel
Of een keer een livestream, kan hij ons het live uitleggen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus een diesel gestookte straaljager motor? Simpel gezegd.
Heb je niet een Youtubje over die dingen?
Die druglords in de Afrikaanse jungle's hebben het meestal niet zo op livestreams op hun laboratorium powersupplyquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of een keer een livestream, kan hij ons het live uitleggen.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die druglords in de Afrikaanse jungle's hebben het meestal niet zo op livestreams op een labaratorium powersupply
Ja simpel gezegd klopt datquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus een diesel gestookte straaljager motor? Simpel gezegd.
Heb je niet een Youtubje over die dingen?
Veel vliegtuigen hebben in de staart een straal-generator, om het maar even zo te noemen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:12 schreef engine het volgende:
Deze vat het wel prima samen in een minuut
Bekijk deze YouTube-video
Alweer?quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
Forgive me,
i have died,
for i have been stupid
Pas de 9e keer vandaag geloof ikquote:
Even wezen knutselen in de schuur of gewoon genoten van iets leuks?quote:
Howdie! En nog gefeliciteerd !quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even wezen knutselen in de schuur of gewoon genoten van iets leuks?
Thanks mate!quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Howdie! En nog gefeliciteerd !
Rare jongen is hetquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo, is dit 112?
Uh, ja?
Nou hoi, ik heb per ongeluk uranium gemaakt
https://www.hln.be/zweveg(...)n-roer-zet~a40058ad/
Uranixquote:
Ik snap ook dat ze wel een beetje op onderzoek uitgingen maar ze namen dat ook wel een tikkie te serieusquote:
Zou ook best raar zijn als ze nu ineens na 60 jaar die Beatles als een pulp groepje gingen wegzettenquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
..Je hebt van die avonden... ben terecht gekomen bij een filmpje over hoe artiesten over de Beatles denken...
Interessant wel, ik houd van muziek... maar ben zo vals als een kraai en kan niet dansen, maar de geschiedenis en qualiteit.. kan ik wel waarderen![]()
Door een singeltje gevonden bij oma op zolder als kind (i'm a walrus) ...quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou ook best raar zijn als ze nu ineens na 60 jaar die Beatles als een pulp groepje gingen wegzetten
De goochelaar met zijn eeuwig mislukte trucs.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:47 schreef pullup het volgende:
Ik zat dan weer wat oude Tommy Coopers te bekijken![]()
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De goochelaar met zijn eeuwig mislukte trucs.
Ik kwam onderstaande weer tegen,quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
..Je hebt van die avonden...
Echt wel, hij was wel een briljant persoon.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:58 schreef pullup het volgende:
[..]
JaDeze is leuker nog
Moet echt al lachen als ik die kop zie
Dat valt eigenlijk wel mee. Tijdens het opstarten wat meer.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veel vliegtuigen hebben in de staart een straal-generator, om het maar even zo te noemen.
Maar voor land wist ik niet beter dat het vooral water tot stoom en dan turbine was, zoals het is met kolen, nucleair, of.. was . is met gas.
Interresant
Maken die dingen net zo'n tering herrie als die F35's die vandaag weer eens boven onze gemeente te moesten oefenen?
Ah, dus een stuk of drie vier in mijn kruipruimte is geen probleemquote:Op zaterdag 22 november 2025 00:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel mee. Tijdens het opstarten wat meer.
Geen probleem als het met de ruimte ook past.quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, dus een stuk of drie vier in mijn kruipruimte is geen probleem
< Is de beroerdste niet en gunt de buren ook wat.quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:39 schreef engine het volgende:
[..]
...
Wel benieuwd wat je van plan bent met 600mw
Als je wil dat je kruipruimte opstijgt niet neequote:Op zaterdag 22 november 2025 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, dus een stuk of drie vier in mijn kruipruimte is geen probleem
Dat is maar een detail.quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je wil dat je kruipruimte opstijgt niet nee
De famous fezquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, hij was wel een briljant persoon.
quote:
Lekker warmquote:
Wat een schatjequote:
Wat een aparte vleugel. Mooi weerquote:
Lekker warm schapenvachtjequote:Op zaterdag 22 november 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
Zie veel foto's en filmpjes als ik zoek op kat op schaap![]()
https://dai.ly/x81238f
[ afbeelding ]
Ja vond het wel een aparte foto maar katten doen dit blijkbaar vaker.quote:
Geen idee, ik heb niets met katten dus zoek het ook niet opquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja vond het wel een aparte foto maar katten doen dit blijkbaar vaker.
Jammer dat veel van dergelijke filmpjes tegenwoordig AI generated zijnquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
Zie veel foto's en filmpjes als ik zoek op kat op schaap![]()
https://dai.ly/x81238f
[ afbeelding ]
Deze niet hoorquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jammer dat veel van dergelijke filmpjes tegenwoordig AI generated zijn
quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze niet hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |