Je hebt iig een slaap-cyclus gehad. Ervaar jij ook vaak dat als je die hebt kunnen voltooien, dat je dan wel de dag ervoor hebt kunnen afsluiten en een nieuwe dag kan starten?quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu ongeveer vijf uur geslapen in bed. Niet genoeg, maar wel een stapje beter.
Plan voor vandaag is dat ik weer normaal doe en om half elf ga lezen. Nu niet te hard gaan steigeren vanavond
Rustig wakker worden nu en naar het maandelijke haakclubje
Lekker haken!quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
Bedankt
Uiteindelijk goed geslapen. Gelezen tot ik bijna weg was en toen aan het boek denken.
Ik kan nu wel enorm gaan mokken over slecht slapen (wat ik ook doe), maar ik heb twee nachten mijn bed niet gezien. Woensdagnacht niet geslapen (niet eens boven geweest), donderdagnacht laat met alle lampen en de televisie aan op de bank maar drie uur geslapen
En nu ongeveer vijf uur geslapen in bed. Niet genoeg, maar wel een stapje beter.
Plan voor vandaag is dat ik weer normaal doe en om half elf ga lezen. Nu niet te hard gaan steigeren vanavond
Veel plezier bij het hakenquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
Bedankt
Uiteindelijk goed geslapen. Gelezen tot ik bijna weg was en toen aan het boek denken.
Ik kan nu wel enorm gaan mokken over slecht slapen (wat ik ook doe), maar ik heb twee nachten mijn bed niet gezien. Woensdagnacht niet geslapen (niet eens boven geweest), donderdagnacht laat met alle lampen en de televisie aan op de bank maar drie uur geslapen
quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Je hebt iig een slaap-cyclus gehad. Ervaar jij ook vaak dat als je die hebt kunnen voltooien, dat je dan wel de dag ervoor hebt kunnen afsluiten en een nieuwe dag kan starten?
Dat is hartstkke fijn voor je.Top!quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
De ochtend was leuk
Gezellig met de dames en veel gelachen
quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
De ochtend was leuk
Een hoop haken en ogen dus.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
De ochtend was leuk
Blije CotSquote:Op zaterdag 22 november 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
De ochtend was leuk
[..]
Ja
Mooi!quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
De ochtend was leuk
Hoe dan ook je hebt even lekker geslapen, hopelijk.lukt dat vannacht ookquote:Op zaterdag 22 november 2025 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh goden
Dacht ga een klein dutje doen
Dwars door de wekker gegaan
En lang
Hopelijk geen invloed op komende nacht
Ieder mens heeft slaap nodigquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oke... als ik verstandig ben ga ik op tijd naar bed
Als ik van half tien tot half elf lees, dan slaap ik rond elf uur en dan word ik morgen fris wakker
Alleen ik voel zoveel weerstand om te gaan slapen
Ik wil niet... zonde van mijn tijd...nachtmerries...overbodig...heb het niet nodig...
Maar mijn plannen voor morgen... misschien lukken die beter als ik slaap....echter wil ik bij het raam haken als het sneeuwt en dan heb ik geen slaap nodig
Chaos
Edit: ik lig. Ga lezen en slapen, ondanks mijn innerlijke protest
Sneeuw?quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:50 schreef greysbones het volgende:
morgen kunt genieten van wat sneeuw
Je kunt hetquote:Op zondag 23 november 2025 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel productief geweest
Een niet-al-te-lelijke tekening gemaakt en gehaakt
Toch heb ik nog een flinke weerstand tegen slaap
Maar morgen een drukke dag. In de ochtend naar de opticien en in de middag biebdienst
Zie er echt tegenop om naar het centrum te fietsen. De drukte. Alleen tja... enige moment dat ik tijd heb voor de bril
Volgende week gaat weer pittig worden iig
*houdt CotS stabiel*quote:Op zondag 23 november 2025 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jawel...
Ben gewoon wat labiel
Om tien uur die kant opdan ben ik voor elf uur thuis
Ik zit nu al te miepen over bedtijd. Snap als het onbegrijpelijk is. Alleen het is zo ongelooflijk moeilijk op het moment.
Het is meer dan een kwestie van doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |