Ik had gewoon m'n mond moeten houden.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij jou zet ik expres geen knuffel omdat je zei er niet van te houden
Jij hebt niets gedaan waardoor je dat zou verdienen, het is je overkomen. Je was gvd een kind ja.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Plus een ex die de nee negeerde en zei dat ik zijn "vriendin" was. Slechte relatie was dat
Ik weet niet wat ik misdaan heb om dit te verdienen ?
Soms heb ik het idee dat pech niet meer kan zijn
Al is dat het waarschijnlijk wel
Jeuj, da's het hele arrangementjequote:
Niet schelden op jezelfquote:Op donderdag 20 november 2025 20:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik had gewoon m'n mond moeten houden.![]()
Domme koe dat ik er ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Niks mis met een gezond portie zelfkritiekquote:Op donderdag 20 november 2025 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet schelden op jezelf
Pak je rust. Zometeen lekker douchen en slapen. Dat is nu jouw prio. De rest komt later en dat begrijpt iedereenquote:Op donderdag 20 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mensen
Reageer morgen even inhoudelijk
Moet even nadenken
Warm worden en slapen.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mensen
Moet even nadenken
quote:
Je hebt groot gelijk. Hopelijk heb je een goede nacht!quote:Op donderdag 20 november 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mensen
Moet even nadenken
quote:Op donderdag 20 november 2025 20:22 schreef Masberum het volgende:
Jouw spoiler hier ook maar even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn vraag erover:Ik heb de eerste spoiler even leeg gehaald. Zo houdt CotS de regie over wat ze wilt delen (en eventueel weer wil verwijderen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag aan een ieder om haar verzoek hierin te respecteren
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
Heb je boeken in de buurt waar je een goed gevoel van krijgt? Dat helpt mij meestalquote:
Dank je welquote:Op donderdag 20 november 2025 22:27 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb de eerste spoiler even leeg gehaald. Zo houdt CotS de regie over wat ze wilt delen (en eventueel weer wil verwijderen).
Ik lees de serie over Thule van Thea Beckman. (Kinderen van moeder aarde is deel een). Een wereld waar ik graag over fantaseerquote:Op donderdag 20 november 2025 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je boeken in de buurt waar je een goed gevoel van krijgt? Dat helpt mij meestal
Ik wens je een hele fijne nachtrustquote:Op donderdag 20 november 2025 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik lees de serie over Thule van Thea Beckman. (Kinderen van moeder aarde is deel een). Een wereld waar ik graag over fantaseer
Ik drink mijn thee op en dan maar proberen te slapen
Bij post 76 staat de spoiler nog gewoon toch?quote:Op donderdag 20 november 2025 22:27 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb de eerste spoiler even leeg gehaald. Zo houdt CotS de regie over wat ze wilt delen (en eventueel weer wil verwijderen).
Ja daaag Lenny77. Wat ik daar zei was normaal en de spoiler daar was niet weg dus wat moet ik dan weten? Nu lijk ik weer een bad-guy door jouw reactie terwijl daar helemaal geen sprake van is.quote:Op donderdag 20 november 2025 21:28 schreef Masberum het volgende:
-maak het dan ook niet extra moeilijk -
--> Feedbackquote:Op donderdag 20 november 2025 22:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bij post 76 staat de spoiler nog gewoon toch?
[..]
Ja daaag Lenny77. Wat ik daar zei was normaal en de spoiler daar was niet weg dus wat moet ik dan weten? Nu lijk ik weer een bad-guy door jouw reactie terwijl daar helemaal geen sprake van is.
Maar die kan CotS zelf weghalen als ze dat later zou willen.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Bij post 76 staat de spoiler nog gewoon toch?
Oke dat heb ik niet gelezen, excuses dan. Ow ja zie het nu, dat stuk niet gelezen nee.quote:Op donderdag 20 november 2025 22:35 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Maar die kan CotS zelf weghalen als ze dat later zou willen.
Ze vraagt ook duidelijk om haar spoiler niet te quoten of leeg te maken.
quote:Op donderdag 20 november 2025 22:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dat heb ik niet gelezen, excuses dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |