er werd aan mij gevraagd hoe ik het onder de 300 kon houdenquote:Op woensdag 19 november 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja zo klinkt het wel een beetje.
Ik heb het tijdens corona gedaan. Ging voor geen meter. Langzaam opbouwen, om de dag wassen, dagje erbij. Was echt niet fijn en het stonk, en 's ochtends stond het recht overeind en m'n kussen stonk ook.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn haar was ook heel vettig als ik het een dag niet waste
eens met de huisarts over gehad en die gaf aan om eens in een vakantie of iets te beginnen met om de dag het haar te wassen.
nu doe ik wel gewoon een washandje enzo om mn lijf maar om de 3 dagen haren wassen gaat prima.
das bagger dan inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens corona gedaan. Ging voor geen meter. Langzaam opbouwen, om de dag wassen, dagje erbij. Was echt niet fijn en het stonk, en 's ochtends stond het recht overeind en m'n kussen stonk ook.
Volgens m'n kapper heb je gewoon mensen bij die dat trucje niet werkt. Nu in de winter sla ik soms een dagje over maar echt niet langer.
Precies. Ik heb bijvoorbeeld ook echt een vette neus. "JA DIE MOET JE NIET ELKE DAG WASSEN DAN!1!!". Hielp geen reet dus.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens corona gedaan. Ging voor geen meter. Langzaam opbouwen, om de dag wassen, dagje erbij. Was echt niet fijn en het stonk, en 's ochtends stond het recht overeind en m'n kussen stonk ook.
Volgens m'n kapper heb je gewoon mensen bij die dat trucje niet werkt. Nu in de winter sla ik soms een dagje over maar echt niet langer.
drugsdealersgebruikersquote:De gemeente Rotterdam start een offensief tegen mensen die overlast veroorzaken in de openbare ruimte, zoals bedelaars en drugsdealers- en gebruikers.
Ik weet het ook alleen zo uit mijn hoofd omdat ik van de week de eindafrekening van afgelopen jaar kreegquote:Op woensdag 19 november 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
ik zou niet weten hoeveel kuub gas ik verbruik.. ik kan hooguit zien hoeveel warmwater ik verbruik maar ben te lui om op de meter te kijken
het streepje op de juiste plek zetten werkt idd beterquote:
Ik kreeg het overzicht van oktober en had dit jaar twee keer zoveel gebruikt als vorig jaar, en dan was ik nog vier dagen weg dit jaar ookquote:Op woensdag 19 november 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen zo uit mijn hoofd omdat ik van de week de eindafrekening van afgelopen jaar kreeg
die volgt voor mij op zn vroegst ergens in meiquote:Op woensdag 19 november 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen zo uit mijn hoofd omdat ik van de week de eindafrekening van afgelopen jaar kreeg
Ik kreeg 300 euro terugquote:Op woensdag 19 november 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg het overzicht van oktober en had dit jaar twee keer zoveel gebruikt als vorig jaar, en dan was ik nog vier dagen weg dit jaar ookMaar heb nu gewoon de verwarming aan, fuck it. Krijg er later misschien spijt van
Ik ook van afgelopen jaar, waarom denk je dat ik lastminute naar Londen gingquote:
Nouja, mensen die drugsdealers gebruiken kunnen idd ook overlast veroorzakenquote:
je moet sowieso er niet onder gaan lijden met de verwarming uit te laten enzo.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg het overzicht van oktober en had dit jaar twee keer zoveel gebruikt als vorig jaar, en dan was ik nog vier dagen weg dit jaar ookMaar heb nu gewoon de verwarming aan, fuck it. Krijg er later misschien spijt van
4 dagen? Ik dacht altijd dat jij heul veul city trips naar Londen en zo maakte.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit jaar oktoberquote:Op woensdag 19 november 2025 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
4 dagen? Ik dacht altijd dat jij heul veul city trips naar Londen en zo maakte.
Moet ik nu ook naar Londen?quote:Op woensdag 19 november 2025 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook van afgelopen jaar, waarom denk je dat ik lastminute naar Londen ging
Maar dat was van september tot september ofzo.
Lolquote:Op woensdag 19 november 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik zou in maart gaan als ik jou was want paaseitjes.
Ja, is verplichtquote:
Mint chocolade paaseitjes?quote:Op woensdag 19 november 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Ik. Wil. Dit.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben al biscoff-paaseitjes liggen geloof ik.
Maar ik vind zulke steden helemaal niet leukquote:Op woensdag 19 november 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Waar staat dat geschreven, want ik heb dat nergens gelezenquote:
https://www.pret.co.uk/en(...)e?category=undefinedquote:Op woensdag 19 november 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik vind zulke steden helemaal niet leuk
quote:
Heb volgens mij nog nooit warme mint chocolade opquote:Op woensdag 19 november 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.pret.co.uk/en(...)e?category=undefined
De pret zit overal wel.
Nou, ga je gang.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog nooit warme mint chocolade op
Kan ook gewoon een blokje chocolade in de muntthee gooien?quote:
die zijn inderdaad zo ontzettend eetbaarquote:Op woensdag 19 november 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Hier had ik er drie van op vorige maand
https://www.pret.co.uk/en(...)d%20savoury%20snacks
Thee en chocolaquote:Op woensdag 19 november 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een blokje chocolade in de muntthee gooien?
Kan ze ook zelf maken maar dat doe ik dan weer nooit.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zijn inderdaad zo ontzettend eetbaar
terwijl het zo ontzettend makkelijk is eigenlijk om te doenquote:Op woensdag 19 november 2025 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ze ook zelf maken maar dat doe ik dan weer nooit.
In de UK flikkeren ze er ook 8 liter melk en een kilo suiker bijquote:
warme chocomel met verse munt is iig niet te drinkenquote:Op woensdag 19 november 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog nooit warme mint chocolade op
Neequote:Op woensdag 19 november 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een blokje chocolade in de muntthee gooien?
Dat vermoedde ik al, chocolade met munt is het lekkerste in vaste vormquote:Op woensdag 19 november 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
warme chocomel met verse munt is iig niet te drinken
Dan moet je die in je warme chocolademelk gooien.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, chocolade met munt is het lekkerste in vaste vorm
Heb jij uni gedaan joh?quote:Op woensdag 19 november 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger op de uni hadden we van die automaten met koffie, thee en warme chocolademelk, maar die laatste leek meer op een mix van die drie. Intens smerig.
Jaquote:Op woensdag 19 november 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, chocolade met munt is het lekkerste in vaste vorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Taal, dus telt eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ze donders goed te verbergen.
Zal jou eens in de warme chocolademelk gooienquote:Op woensdag 19 november 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je die in je warme chocolademelk gooien.
Oké.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal jou eens in de warme chocolademelk gooien
Ik vond after eight als kind al fantastischquote:Op woensdag 19 november 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Ja, chocolade met mint is relatief populair bij ouderen. Uit onderzoek blijkt dat ouderen (met name 65-plussers) significant positiever reageren op de smaakcombinatie van chocolade en mint dan jongeren.
Smaakperceptie: Naarmate mensen ouder worden, kan hun reuk- en smaakvermogen afnemen. Sterkere, uitgesproken smaken zoals mint kunnen daardoor beter waargenomen en gewaardeerd worden.
Generatiekloof in smaak: Jongere vlottere generaties hebben vaak een heel andere smaakbeleving bij mintchocolade en geven vaker aan de combinatie absoluut niet lekker te vinden.
Tegenwoordig wel weer, zelfs in Zimbabwe scoren de kinderen hoger met taal.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taal, dus telt eigenlijk ook niet.
Taal is wel echt een bedachte wetenschap.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taal, dus telt eigenlijk ook niet.
Je noemt het in elk geval een wetenschap.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Taal is wel echt een bedachte wetenschap.
Alsof het heel belangrijk is om de dt regel precies goed te schrijven omdat wat monniken met teveel tijd dat 500 jaar geleden zo bedacht hebben: omdat het moet.
Taal is alles,quote:Op woensdag 19 november 2025 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Taal is wel echt een bedachte wetenschap.
Alsof het heel belangrijk is om de dt regel precies goed te schrijven omdat wat monniken met teveel tijd dat 500 jaar geleden zo bedacht hebben: omdat het moet.
Je kunt er denk ik wel flink in studeren ja.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je noemt het in elk geval een wetenschap.
De Oxford komma. Kommaquote:Op woensdag 19 november 2025 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taal is alles,
Ik hou van mijn ouders, Coldplay en Nirvana.
Ik hou van mijn ouders, Coldplay, en Nirvana.
Ja inderdaad, lang niet gezienquote:Op woensdag 19 november 2025 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is onze andere stadsgenoot @:damart ?
quote:Op donderdag 20 november 2025 05:48 schreef Koen66 het volgende:
Zet wat taart neer in KSC en stapt de auto in
quote:Op donderdag 20 november 2025 02:09 schreef bitterbal het volgende:
OKe die vader is dus niet gaan zwemmen met zijn zoon blijkbaar. De zoon is in de zee gevallen , van de pier of ergens van uit een restaurant. niet helemaal duidelijk en de vader is echt er achter na gesprongen
en nu lees ik dat het kind wel is gered maar de vader niet
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 november 2025 05:48 schreef Koen66 het volgende:
Zet wat taart neer in KSC en stapt de auto in
er zat wel een dun laagje sneeuw op mn voorruit vastgevrorenquote:Op donderdag 20 november 2025 07:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom lijkt het alsof er hier natte sneeuw valt?
Omdat er kans was op natte sneeuw vandaagquote:Op donderdag 20 november 2025 07:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom lijkt het alsof er hier natte sneeuw valt?
Ik blijf gewoon thuis als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan ben je welkom bij Nattekat
Die keuze is geheel aan jouquote:Op donderdag 20 november 2025 07:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon thuis als je het niet erg vindt.
Het is toch maar koud bij @Nattekat in huisquote:Op donderdag 20 november 2025 07:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon thuis als je het niet erg vindt.
Kloptquote:Op donderdag 20 november 2025 07:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is toch maar koud bij @:nattekat in huis
Heb straks online college dus dat lijkt me praktischquote:Op donderdag 20 november 2025 07:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die keuze is geheel aan jou
tevens: Goedemorgen Poes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |