er werd aan mij gevraagd hoe ik het onder de 300 kon houdenquote:Op woensdag 19 november 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja zo klinkt het wel een beetje.
Ik heb het tijdens corona gedaan. Ging voor geen meter. Langzaam opbouwen, om de dag wassen, dagje erbij. Was echt niet fijn en het stonk, en 's ochtends stond het recht overeind en m'n kussen stonk ook.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn haar was ook heel vettig als ik het een dag niet waste
eens met de huisarts over gehad en die gaf aan om eens in een vakantie of iets te beginnen met om de dag het haar te wassen.
nu doe ik wel gewoon een washandje enzo om mn lijf maar om de 3 dagen haren wassen gaat prima.
das bagger dan inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens corona gedaan. Ging voor geen meter. Langzaam opbouwen, om de dag wassen, dagje erbij. Was echt niet fijn en het stonk, en 's ochtends stond het recht overeind en m'n kussen stonk ook.
Volgens m'n kapper heb je gewoon mensen bij die dat trucje niet werkt. Nu in de winter sla ik soms een dagje over maar echt niet langer.
Precies. Ik heb bijvoorbeeld ook echt een vette neus. "JA DIE MOET JE NIET ELKE DAG WASSEN DAN!1!!". Hielp geen reet dus.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens corona gedaan. Ging voor geen meter. Langzaam opbouwen, om de dag wassen, dagje erbij. Was echt niet fijn en het stonk, en 's ochtends stond het recht overeind en m'n kussen stonk ook.
Volgens m'n kapper heb je gewoon mensen bij die dat trucje niet werkt. Nu in de winter sla ik soms een dagje over maar echt niet langer.
drugsdealersgebruikersquote:De gemeente Rotterdam start een offensief tegen mensen die overlast veroorzaken in de openbare ruimte, zoals bedelaars en drugsdealers- en gebruikers.
Ik weet het ook alleen zo uit mijn hoofd omdat ik van de week de eindafrekening van afgelopen jaar kreegquote:Op woensdag 19 november 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
ik zou niet weten hoeveel kuub gas ik verbruik.. ik kan hooguit zien hoeveel warmwater ik verbruik maar ben te lui om op de meter te kijken
het streepje op de juiste plek zetten werkt idd beterquote:
Ik kreeg het overzicht van oktober en had dit jaar twee keer zoveel gebruikt als vorig jaar, en dan was ik nog vier dagen weg dit jaar ookquote:Op woensdag 19 november 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen zo uit mijn hoofd omdat ik van de week de eindafrekening van afgelopen jaar kreeg
die volgt voor mij op zn vroegst ergens in meiquote:Op woensdag 19 november 2025 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen zo uit mijn hoofd omdat ik van de week de eindafrekening van afgelopen jaar kreeg
Ik kreeg 300 euro terugquote:Op woensdag 19 november 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg het overzicht van oktober en had dit jaar twee keer zoveel gebruikt als vorig jaar, en dan was ik nog vier dagen weg dit jaar ookMaar heb nu gewoon de verwarming aan, fuck it. Krijg er later misschien spijt van
Ik ook van afgelopen jaar, waarom denk je dat ik lastminute naar Londen gingquote:
Nouja, mensen die drugsdealers gebruiken kunnen idd ook overlast veroorzakenquote:
je moet sowieso er niet onder gaan lijden met de verwarming uit te laten enzo.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg het overzicht van oktober en had dit jaar twee keer zoveel gebruikt als vorig jaar, en dan was ik nog vier dagen weg dit jaar ookMaar heb nu gewoon de verwarming aan, fuck it. Krijg er later misschien spijt van
4 dagen? Ik dacht altijd dat jij heul veul city trips naar Londen en zo maakte.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit jaar oktoberquote:Op woensdag 19 november 2025 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
4 dagen? Ik dacht altijd dat jij heul veul city trips naar Londen en zo maakte.
Moet ik nu ook naar Londen?quote:Op woensdag 19 november 2025 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook van afgelopen jaar, waarom denk je dat ik lastminute naar Londen ging
Maar dat was van september tot september ofzo.
Lolquote:Op woensdag 19 november 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik zou in maart gaan als ik jou was want paaseitjes.
Ja, is verplichtquote:
Mint chocolade paaseitjes?quote:Op woensdag 19 november 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik zou in maart gaan als ik jou was want paaseitjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |