Trek in een stokbroodje kruidenboterquote:Op woensdag 19 november 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
God als ik m'n haar een dag niet was, kan ik er een stokbroodje mee smeren.
en dit ook inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2025 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik thuis ben stook ik dus ook in principe niet meer dan één graad bij. Dus 's ochtends is het in de huiskamer bijvoorbeeld 16 graden, dan gaat de thermostaat naar 17. Als het echt (lang) gaat vriezen wijk ik daar wel van af.
helaasquote:Op woensdag 19 november 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
Oh nu wil ze wel naar buiten vluchten. 👀
Dat wordt niet keihard meebleren met de top 2000 met oudjaarsdag.quote:
dat komt doordat je het dagelijks wastquote:Op woensdag 19 november 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
God als ik m'n haar een dag niet was, kan ik er een stokbroodje mee smeren.
gewoon doen, pech voor haarquote:Op woensdag 19 november 2025 21:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat wordt niet keihard meebleren met de top 2000 met oudjaarsdag.
Hier staat die permanent op 18quote:Op woensdag 19 november 2025 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dit ook inderdaad
in de nacht staat de cv op 15, dan is 16 tot aan het middaguur sowieso niet hoger dan de thermostaat gaat.
als de zon er niet bij komt gaat hij ergens rond 1 uur ofzo op 16.5 of 17 en is het heerlijk in huis.
Hoger dan 17 komt hij in de maanden okt nov feb mrt sowieso niet
Nee, heb smerig sluik dun haar.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat komt doordat je het dagelijks wast
dan zou ik niet onder de 300kuub uit komen in een jaarquote:
Op oudjaarsdag komen wel echte bangers voorbij om mee te zingen.quote:
Moet dat dan.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik niet onder de 300kuub uit komen in een jaar
mijn haar was ook heel vettig als ik het een dag niet wastequote:Op woensdag 19 november 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb smerig sluik dun haar.
zei ik dat dan?quote:
Ik ook niet, maar ik kan het zo opzoeken in de P1 meter appquote:Op woensdag 19 november 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
Ik ben er niet constant mee bezig eerlijk gezegd.
er werd aan mij gevraagd hoe ik het onder de 300 kon houdenquote:Op woensdag 19 november 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja zo klinkt het wel een beetje.
Ik heb het tijdens corona gedaan. Ging voor geen meter. Langzaam opbouwen, om de dag wassen, dagje erbij. Was echt niet fijn en het stonk, en 's ochtends stond het recht overeind en m'n kussen stonk ook.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn haar was ook heel vettig als ik het een dag niet waste
eens met de huisarts over gehad en die gaf aan om eens in een vakantie of iets te beginnen met om de dag het haar te wassen.
nu doe ik wel gewoon een washandje enzo om mn lijf maar om de 3 dagen haren wassen gaat prima.
das bagger dan inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens corona gedaan. Ging voor geen meter. Langzaam opbouwen, om de dag wassen, dagje erbij. Was echt niet fijn en het stonk, en 's ochtends stond het recht overeind en m'n kussen stonk ook.
Volgens m'n kapper heb je gewoon mensen bij die dat trucje niet werkt. Nu in de winter sla ik soms een dagje over maar echt niet langer.
Precies. Ik heb bijvoorbeeld ook echt een vette neus. "JA DIE MOET JE NIET ELKE DAG WASSEN DAN!1!!". Hielp geen reet dus.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens corona gedaan. Ging voor geen meter. Langzaam opbouwen, om de dag wassen, dagje erbij. Was echt niet fijn en het stonk, en 's ochtends stond het recht overeind en m'n kussen stonk ook.
Volgens m'n kapper heb je gewoon mensen bij die dat trucje niet werkt. Nu in de winter sla ik soms een dagje over maar echt niet langer.
drugsdealersgebruikersquote:De gemeente Rotterdam start een offensief tegen mensen die overlast veroorzaken in de openbare ruimte, zoals bedelaars en drugsdealers- en gebruikers.
Ik weet het ook alleen zo uit mijn hoofd omdat ik van de week de eindafrekening van afgelopen jaar kreegquote:Op woensdag 19 november 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
ik zou niet weten hoeveel kuub gas ik verbruik.. ik kan hooguit zien hoeveel warmwater ik verbruik maar ben te lui om op de meter te kijken
het streepje op de juiste plek zetten werkt idd beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |