Ja inderdaad, lang niet gezienquote:Op woensdag 19 november 2025 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is onze andere stadsgenoot @:damart ?
quote:Op donderdag 20 november 2025 05:48 schreef Koen66 het volgende:
Zet wat taart neer in KSC en stapt de auto in
quote:Op donderdag 20 november 2025 02:09 schreef bitterbal het volgende:
OKe die vader is dus niet gaan zwemmen met zijn zoon blijkbaar. De zoon is in de zee gevallen , van de pier of ergens van uit een restaurant. niet helemaal duidelijk en de vader is echt er achter na gesprongen
en nu lees ik dat het kind wel is gered maar de vader niet
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 november 2025 05:48 schreef Koen66 het volgende:
Zet wat taart neer in KSC en stapt de auto in
er zat wel een dun laagje sneeuw op mn voorruit vastgevrorenquote:Op donderdag 20 november 2025 07:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom lijkt het alsof er hier natte sneeuw valt?
Omdat er kans was op natte sneeuw vandaagquote:Op donderdag 20 november 2025 07:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom lijkt het alsof er hier natte sneeuw valt?
Dan ben je welkom bij Nattekatquote:
Ik blijf gewoon thuis als je het niet erg vindt.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan ben je welkom bij Nattekat
Die keuze is geheel aan jouquote:Op donderdag 20 november 2025 07:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon thuis als je het niet erg vindt.
Het is toch maar koud bij @Nattekat in huisquote:Op donderdag 20 november 2025 07:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon thuis als je het niet erg vindt.
Kloptquote:Op donderdag 20 november 2025 07:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is toch maar koud bij @:nattekat in huis
Heb straks online college dus dat lijkt me praktischquote:Op donderdag 20 november 2025 07:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die keuze is geheel aan jou
tevens: Goedemorgen Poes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |