abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2025 @ 08:35:22 #51
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219295240
Ontzettend ziek :(

Verder snap ik deze uitspraak niet:

quote:
Valkenburg heeft het gevoel dat het om één dader gaat. "Het lijkt op een trend, dat iemand in de buurt dit doet",
Een trend is toch juist dat het opgepikt wordt door meerdere mensen? :?
pi_219295366
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:41 schreef Cockwhale het volgende:
Valt toch zo te traceren wie in de buurt een kruisboog heeft? Om zo'n ding te kopen, moet je namelijk best wat gegevens aanleveren bij zo'n shop.
In de meeste gevallen kun je dan rustig aannemen dat deze boog illegaal aangeschaft is. Als iemand bewust op katten gaat lopen schieten, ga ik er vanuit dat hij dit niet doet met een geregistreerd wapen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219295376
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:51 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nee, ik sta er neutraal in tot de conclusie van het onderzoek er is. :9 ik ga niet bijdragen aan potentiële gevaarlijke desinformatie
Weet je hoe lachwekkend dit overkomt uit uitgerekend het toetsenbord van een bewezen leugenaar?

Echt, draag me weg. _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 09:32:08 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219295585
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Weet je hoe lachwekkend dit overkomt uit uitgerekend het toetsenbord van een bewezen leugenaar?

Echt, draag me weg. _O-
* onlogisch draagt @Hathor weg
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 19 november 2025 @ 09:58:39 #55
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_219295717
Gedragsstoornis. TBS zoiets. Laat er maar wat psychologen overheen gaan en met een dikke straf erbij. Fucking sick. Dieren zijn mijn vrienden.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_219295816
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:55 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ow Jezus, ik ga niet graag op de persoonlijke toer om mensen hun argumenten neer te halen, dus zal dit niet gebruiken als weerwoord tegen hem.
Nou ja, als je zo ziek bent dat je dat doet, zegt dat ook wel iets over je persoonlijkheid en de manier van je argumenten brengen. Je bent niet meer te vertrouwen, je bent ziek in je hoofd en heb dringend een psych nodig.

Ook als forum zelf kan je hier bedenkingen bij hebben, maar hey, het levert posts en clicks op en dat is lekker voor de ad-aids.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219295819
quote:
8s.gif Op woensdag 19 november 2025 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Boys.

Tijd voor de FOK! knokploeg.

Who's with me???

[ afbeelding ]
Kruisboog in zn oogkas.

Tand om tand, oog om oog.
1947-2016
pi_219296130
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 23:04 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Lieden die last hebben van loslopende katten zijn vaak gefrustreerde autisten die altijd wel wat te janken hebben. Als het geen kat is zoeken ze wel wat anders te zeuren en miepen. Vaak zijn juist zij de smerige asocialen.
Maar beesten afknallen om die reden is pas echt triest. Dat soort mensen mogen van mij de pest krijgen.
Ja, laten we het normaal vinden dat we de stront van elkaars huisdieren gewoon over de schutting smijten. Ik heb niet gekozen voor zo’n knkbeest. Maar dan wel in mijn terrasstoel schijt van Miauw van de buurvrouw moeten opruimen omdat mevrouw geen zin heeft dat stinkbeest steeds binnen te hebben.

Kattenliefhebbers zijn mensen die het normaal en ik denk ook lekker vinden dat zo’n beest zijn gat tegen de bank aanschuurt. Walgelijk. Hou je kutbeest binnen ja en val anderen er niet mee lastig. Of accepteer het dat er in de boze buitenwereld mensen rondlopen die er met pijl en boog op knallen.
U MAD?
  woensdag 19 november 2025 @ 11:22:52 #59
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_219296150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Willen ze mee betalen aan een sensor, maar ik wil dat gepiep en vogelwerende zooi niet. Wij willen dat ze hun huisdieren op de kattenbak leren schijten. Dat kan ook bij een volwassen kat, kost ze drie maanden intensieve training.
_O- Nee natuurlijk kan dat niet, je kunt een kat leren de kattenbak te gebruiken maar als ze de kans krijgen kakken ze gewoon waar ze willen.

Die eigenaren zijn welwillend en denken getuige je eigen post met je mee, maar iets zegt me dat je bewust een onmogelijke optie als de enige acceptabele neerzet zodat je daarna voor jezelf kunt goedpraten dat je iemands huisdier ontvoert met waarschijnlijk een langzame dood tot gevolg.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_219296180
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja, laten we het normaal vinden dat we de stront van elkaars huisdieren gewoon over de schutting smijten. Ik heb niet gekozen voor zo’n knkbeest. Maar dan wel in mijn terrasstoel schijt van Miauw van de buurvrouw moeten opruimen omdat mevrouw geen zin heeft dat stinkbeest steeds binnen te hebben.

Kattenliefhebbers zijn mensen die het normaal en ik denk ook lekker vinden dat zo’n beest zijn gat tegen de bank aanschuurt. Walgelijk. Hou je kutbeest binnen ja en val anderen er niet mee lastig. Of accepteer het dat er in de boze buitenwereld mensen rondlopen die er met pijl en boog op knallen.
Wie zegt dat het normaal is om schijt bij elkaar over de schutting te gooien. :') Ach ach.
pi_219296188
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:23 schreef Aberkullie het volgende:
Mij ook. Waarom houden die baasjes hun kad niet veilig binnen.
Waarom blijven vrouwen niet voor altijd thuis want niet veilig op straat.
Corporate translator
pi_219296216
quote:
7s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:28 schreef HSG het volgende:

[..]
Waarom blijven vrouwen niet voor altijd thuis want niet veilig op straat.
Trolletje.
Dont feed it.

Zelden een reactie van meer dan 1 regel. Croft maar.
1947-2016
pi_219296286
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:26 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Wie zegt dat het normaal is om schijt bij elkaar over de schutting te gooien. :') Ach ach.
Jij snapt precies wat ik bedoel.
U MAD?
pi_219296519
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
_O- Nee natuurlijk kan dat niet, je kunt een kat leren de kattenbak te gebruiken maar als ze de kans krijgen kakken ze gewoon waar ze willen.

Die eigenaren zijn welwillend en denken getuige je eigen post met je mee, maar iets zegt me dat je bewust een onmogelijke optie als de enige acceptabele neerzet zodat je daarna voor jezelf kunt goedpraten dat je iemands huisdier ontvoert met waarschijnlijk een langzame dood tot gevolg.
Ze zijn welwillend _O-
Hou toch op met die fabeltjes, katten kunnen gewoon binnen blijven en op een bak schijten, desnoods in je afgezette tuin. Val er een ander niet mee lastig.

Het zijn hun katten maar de katwerende dure rommel (hun oplossingen) moeten in mijn tuin.

En ik doe die beesten niks aan, want ze kopen gewoon weer een nieuwe. En dat durft zich dan dierenvriend te noemen. :r
  woensdag 19 november 2025 @ 12:16:53 #65
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_219296528
Wow dit is echt erg. Maar hebben de baasjes dan helemaal niks gezien toen ze de kat uitlieten?
pi_219296540
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:26 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Wij hebben de kattenschijt uit ellende afgelopen zomer maar in hun kliko gedaan. Dat scheelde trouwens veel in de overlast, van stank en vliegen.

Waren ze ook weer boos over.

Misschien dat de kattenliefhebbers hier daarvoor ook een oplossing voor hebben? Waar laat je de stront van de buurtkat?
  woensdag 19 november 2025 @ 12:25:22 #67
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_219296577
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze zijn welwillend _O-
Hou toch op met die fabeltjes, katten kunnen gewoon binnen blijven en op een bak schijten, desnoods in je afgezette tuin. Val er een ander niet mee lastig.

Het zijn hun katten maar de katwerende dure rommel (hun oplossingen) moeten in mijn tuin.

En ik doe die beesten niks aan, want ze kopen gewoon weer een nieuwe. En dat durft zich dan dierenvriend te noemen. :r
Je bedoelt dus niet dat ze een kattenbak moeten leren gebruiken, je bedoelt dat ze de rest van hun leven binnen moeten blijven. Dat is wat anders hè.

Je doet die beesten niks aan, want ze kopen weer een nieuwe? Wat is dat voor logica 8)7 Voor zo'n dier is het niet leuk om de hongerdood te sterven in een koud bos. Bizar dat je dat goed praat voor jezelf.

En ja jij hebt er als enige last van, dus dan denk je ook maar lekker mee. Ik parkeer mijn auto ook niet onder een boom want anders zit hij in de ochtend onder de duivenstront. Heb ik geen dierenmishandeling voor nodig.

Overigens is ergens last van hebben ook een keuze. Ik woon in een drukke woonwijk met veel dicht opeenstaande huizen, als ik me moest gaan ergeren aan alle katten, houtkachels, barbecues en feestjes hier had ik er een dagtaak aan. Maar sommige mensen kiezen er voor om zich overal maar kwaad om te maken en dat vervolgens andermans probleem te maken. Die mensen zijn verschrikkelijke buren. Gelukkig heb ik zulke buren niet, maar jouw buren denk ik wel.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_219296781
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wij hebben de kattenschijt uit ellende afgelopen zomer maar in hun kliko gedaan. Dat scheelde trouwens veel in de overlast, van stank en vliegen.

Waren ze ook weer boos over.

Misschien dat de kattenliefhebbers hier daarvoor ook een oplossing voor hebben? Waar laat je de stront van de buurtkat?
Er lopen veel katten hier, en die laten weleens wat achter. Ik zit er niet mee. Maar goed, we wonen ook niet hutjemutje op elkaar hier.
pi_219296820
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Je bedoelt dus niet dat ze een kattenbak moeten leren gebruiken, je bedoelt dat ze de rest van hun leven binnen moeten blijven. Dat is wat anders hè.

Je doet die beesten niks aan, want ze kopen weer een nieuwe? Wat is dat voor logica 8)7 Voor zo'n dier is het niet leuk om de hongerdood te sterven in een koud bos. Bizar dat je dat goed praat voor jezelf.

En ja jij hebt er als enige last van, dus dan denk je ook maar lekker mee. Ik parkeer mijn auto ook niet onder een boom want anders zit hij in de ochtend onder de duivenstront. Heb ik geen dierenmishandeling voor nodig.

Overigens is ergens last van hebben ook een keuze. Ik woon in een drukke woonwijk met veel dicht opeenstaande huizen, als ik me moest gaan ergeren aan alle katten, houtkachels, barbecues en feestjes hier had ik er een dagtaak aan. Maar sommige mensen kiezen er voor om zich overal maar kwaad om te maken en dat vervolgens andermans probleem te maken. Die mensen zijn verschrikkelijke buren. Gelukkig heb ik zulke buren niet, maar jouw buren denk ik wel.
Ik heb goed contact met de buren, de meesten ervaren trouwens ook overlast van de katten van dat gezin.
Schept wel een band, zij worden namelijk ook niet serieus genomen door die katteneigenaren. Zelfs met hun hebben we goed contact, we moeten het alleen niet over hun huisdieren hebben.

En deze discussie tussen ons komt in heel Nederland tussen buren voor, al jarenlang. Maar het is die laconieke houding, die zorgt dat de boel soms escaleert.

Waarom kunnen hondeneigenaren het wel? Hun huisdier uitlaten en hun uitwerpselen opruimen? Zie je het voor je dat de labrador van hiernaast elke dag komt schijten in mijn tuin? En dat ik daar vervolgens niks van mag vinden maar wel de stront moet opruimen en twee weken in mijn kliko moet bewaren?
En ik heb het over vijf buurtkatten.
pi_219296825
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:48 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Er lopen veel katten hier, en die laten weleens wat achter. Ik zit er niet mee. Maar goed, we wonen ook niet hutjemutje op elkaar hier.
Fijn voor je.
pi_219296849
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 08:35 schreef Qarrad het volgende:
Ontzettend ziek :(

Verder snap ik deze uitspraak niet:
[..]
Een trend is toch juist dat het opgepikt wordt door meerdere mensen? :?
Ja dat trok ook mijn aandacht. 1 persoon. Dat kan dus nooit een trend zijn. Er wordt zo slecht geschreven tegenwoordig.
pi_219296860
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik heb goed contact met de buren, de meesten ervaren trouwens ook overlast van de katten van dat gezin.
Schept wel een band, zij worden namelijk ook niet serieus genomen door die katteneigenaren. Zelfs met hun hebben we goed contact, we moeten het alleen niet over hun huisdieren hebben.

En deze discussie tussen ons komt in heel Nederland tussen buren voor, al jarenlang. Maar het is die laconieke houding, die zorgt dat de boel soms escaleert.

Waarom kunnen hondeneigenaren het wel? Hun huisdier uitlaten en hun uitwerpselen opruimen? Zie je het voor je dat de labrador van hiernaast elke dag komt schijten in mijn tuin? En dat ik daar vervolgens niks van mag vinden maar wel de stront moet opruimen en twee weken in mijn kliko moet bewaren?
En ik heb het over vijf buurtkatten.
Je hebt gelijk dat het hun probleem is maar dan alsnog, als je hem vangt maak hem dan pijnloos en snel af in plaats van 15KM verder op zetten zodat ze langzaam sterven. Dat is gewoon zielig voor de kat en heb je ook de baasjes (volgens jouw woorden) niet mee want die kopen wel weer een nieuwe.
  woensdag 19 november 2025 @ 13:10:39 #73
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219296885
Walgelijk :( van knappe kitsies blijf je af. Deze persoon mag wat mij betreft uit een helikopter worden getyfd.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219296936
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Trolletje.
Dont feed it.

Zelden een reactie van meer dan 1 regel. Croft maar.
Hoezo? O.a. jij veroorzaakt dat.
Corporate translator
  woensdag 19 november 2025 @ 13:19:24 #75
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219296942
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja dat trok ook mijn aandacht. 1 persoon. Dat kan dus nooit een trend zijn. Er wordt zo slecht geschreven tegenwoordig.
En het wordt er ook niet uitgefilterd door senioren blijkbaar. Tergend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')