Ik heb toch geen tijd om meer dan 1-2 keer in de week te kokenquote:
Als je per week 50 uren minder op FOK! post dan lukt dat echt wel.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om meer dan 1-2 keer in de week te koken
Je hoeft toch niet elke dag uitgebreid te koken. Gooi een AH basic Pizza Margherita in de oven, snij een paprika in een stukjes strooit dat erover en je hebt een prima maaltijd. Of afbakbroodjes met iets simpels ertussen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om meer dan 1-2 keer in de week te koken
AH pizza in de oven is prima op zijn tijd. Die margerita is lekker!quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke dag uitgebreid te koken. Gooi een AH basic Pizza Margherita in de oven, snij een paprika in een stukjes strooit dat erover en je hebt een prima maaltijd. Of afbakbroodjes met iets simpels ertussen.
Ja die tip heb ik van jou, 3 in een doos. Er gaat nu wekelijks een doos doorheenquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
AH pizza in de oven is prima op zijn tijd. Die margerita is lekker!
Verstandig, als alleenstaande kun je beter in batches koken, dan elke dag weer 1 portie van iets maken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
AH pizza in de oven is prima op zijn tijd. Die margerita is lekker!
Maar ik maak liever op een zaterdagmiddag even een flinke batch Vietnamese egg fried rice om dan 10 porties in te kunnen vriezen. Lekker vers en je hoeft ook niet meer te koken voor even
quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke dag uitgebreid te koken. Gooi een AH basic Pizza Margherita in de oven, snij een paprika in een stukjes strooit dat erover en je hebt een prima maaltijd. Of afbakbroodjes met iets simpels ertussen.
Ohh, meen je?? Ik ga er morgen ff naartoe. Op bol zijn sommige omgerekend 50+ cent per bakjequote:Op dinsdag 18 november 2025 21:13 schreef PlayerUnknowne het volgende:
Die bakjes kun je kopen bij de grote chinese tokoos zoals amazing oriental
heel goedkoop ook
[ afbeelding ]
I know, maar wel erg duur vergeleken met wat ik eerst betaalde. Zie gewoon bakjes staan van 18 euro per 10 stuks...quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef Wantie het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)share_pdp_androidapp
Bij bol.com, Amazon, etc kun je ze krijgen.
Ik kook voor 2, maar we houden beiden niet echt van koken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verstandig, als alleenstaande kun je beter in batches koken, dan elke dag weer 1 portie van iets maken.
100 voor ¤19,95.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ohh, meen je?? Ik ga er morgen ff naartoe. Op bol zijn sommige omgerekend 50+ cent per bakjethanks
Aziatische winkel, dus misschien hebben ze dezelfde als die Ochama had!
Op een pizza horen indd geen toppings anders dan tomatensaus en kaas... mensen die dat niet snappenquote:
die kun je gewoon afwassen hequote:Op dinsdag 18 november 2025 21:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
I know, maar wel erg duur vergeleken met wat ik eerst betaalde. Zie gewoon bakjes staan van 18 euro per 10 stuks...
quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
I know, maar wel erg duur vergeleken met wat ik eerst betaalde. Zie gewoon bakjes staan van 18 euro per 10 stuks...
Zwart plastic kan giftig zijn bij hergebruikquote:
Thanks! Ik ga eens kijken of ze bij de Amazing Oriental goedkoper zijnquote:
Dan zou ik het al helemaal niet gebruikenquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zwart plastic kan giftig zijn bij hergebruik
Waarom koop je dan geen herbruikbare bakjes?quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zwart plastic kan giftig zijn bij hergebruik
Wat een wantrouwen naar ondernemers zeg. Alsof die bakjes gaan verkopen waar al uit gegeten isquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zou ik het al helemaal niet gebruiken
Je weet maar nooit of je tweedehands bakkies krijgt.
Maarja, als het maar goedkoop is![]()
Afwasquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen herbruikbare bakjes?
Kom op, zeg. Als je zo vaak meal prept ga je toch niet steeds wegwerpplastic gebruiken?quote:
ALSquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom op, zeg. Als je zo vaak meal prept ga je toch niet steeds wegwerpplastic gebruiken?
Jawel. Doe ik al jaren zo. Max 100 bakjes in 2-3 maanden tijd. Daar vergaat de wereld niet van.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom op, zeg. Als je zo vaak meal prept ga je toch niet steeds wegwerpplastic gebruiken?
Wat een kutmentaliteit.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jawel. Doe ik al jaren zo. Max 100 bakjes in 2-3 maanden tijd. Daar vergaat de wereld niet van.
Zie hier een willekeurige fabriek hoe die “food grade” zooi van oa ochama gemaakt wordtquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:03 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort bakjes ^
En dan voor een redelijke prijs?? Ik doe veel aan "meal prep" en doe ze dan hierin om in te vriezen, maar mijn huidige voorraad is op... bij Ochama kocht ik ze voor 4,50 euro per 50 stuks, maar sinds de rebrand naar Joybuy hebben ze veel dingen waaronder deze bakjes niet meer.
Online zie ik ze alleen kneitersduur staan. Waar kopen horeca ze? Niet voor meer dan 5 euro per 50 toch?
Het gaat eerst nog in de vriezer hequote:Op dinsdag 18 november 2025 22:43 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zie hier een willekeurige fabriek hoe die “food grade” zooi van oa ochama gemaakt wordt
Bekijk deze YouTube-video
Eet smakelijk zou ik zeggen
Wat moet ik hieruit opmaken? Verder is dit geen foodgrade. Dat is Europees gereguleerd.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:43 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zie hier een willekeurige fabriek hoe die “food grade” zooi van oa ochama gemaakt wordt
Bekijk deze YouTube-video
Eet smakelijk zou ik zeggen
Tesco. Keertje Gb aandoenquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:03 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort bakjes ^
En dan voor een redelijke prijs?? Ik doe veel aan "meal prep" en doe ze dan hierin om in te vriezen, maar mijn huidige voorraad is op... bij Ochama kocht ik ze voor 4,50 euro per 50 stuks, maar sinds de rebrand naar Joybuy hebben ze veel dingen waaronder deze bakjes niet meer.
Online zie ik ze alleen kneitersduur staan. Waar kopen horeca ze? Niet voor meer dan 5 euro per 50 toch?
Ja daag. Wel serieus overwogen naar de Makro te gaan, maar de laatste keer dat ik daar was, was alles gewoon duurder dan in de supermarktquote:
Oh? De SP heeft voor de verhoging van die belastingen gestemd? Dat is nieuw voor mijquote:Op woensdag 19 november 2025 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ze zijn duur door extra belastingen op plastic verpakkingen, precies waar TS zo een fan van is.
dit dus.quote:
Dat is toch al weer teruggedraaid?quote:Op woensdag 19 november 2025 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ze zijn duur door extra belastingen op plastic verpakkingen, precies waar TS zo een fan van is.
Ze zijn helemaal niet duur, alleen niet bedoeld voor de particuliere verkoop.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat kosten ze dan bij bv de sligro?quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal niet duur, alleen niet bedoeld voor de particuliere verkoop.
En bepaalde particuliere verkopers maken daar misbruik van door ze voor een hoge prijs aan te bieden.
Dank dank. Waren 7 euro de stuk ofzo. Kan ik weer een maand vooruitquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
100 voor ¤19,95.
Verder kun je de groothandel proberen.
Zoals de Makro.
Klopt. Deze witte kan je wel 1x hergebruiken, maar misschien toch wel glazen bakjes kopen... nu is het erg makkelijk zonder afwas, maar an sich wel zondequote:Op vrijdag 21 november 2025 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of investeer in bakjes die je in de vaatwasser kan doen. Of kan afwassen. Nu moet je die dingen steeds weggooien
Je betaald eerst behoorlijk wat, maar op lange termijn ben je veel goedkoper uit
Rond de 20 centquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wat kosten ze dan bij bv de sligro?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |