Ik heb toch geen tijd om meer dan 1-2 keer in de week te kokenquote:
Als je per week 50 uren minder op FOK! post dan lukt dat echt wel.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om meer dan 1-2 keer in de week te koken
Je hoeft toch niet elke dag uitgebreid te koken. Gooi een AH basic Pizza Margherita in de oven, snij een paprika in een stukjes strooit dat erover en je hebt een prima maaltijd. Of afbakbroodjes met iets simpels ertussen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb toch geen tijd om meer dan 1-2 keer in de week te koken
AH pizza in de oven is prima op zijn tijd. Die margerita is lekker!quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke dag uitgebreid te koken. Gooi een AH basic Pizza Margherita in de oven, snij een paprika in een stukjes strooit dat erover en je hebt een prima maaltijd. Of afbakbroodjes met iets simpels ertussen.
Ja die tip heb ik van jou, 3 in een doos. Er gaat nu wekelijks een doos doorheenquote:Op dinsdag 18 november 2025 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
AH pizza in de oven is prima op zijn tijd. Die margerita is lekker!
Verstandig, als alleenstaande kun je beter in batches koken, dan elke dag weer 1 portie van iets maken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
AH pizza in de oven is prima op zijn tijd. Die margerita is lekker!
Maar ik maak liever op een zaterdagmiddag even een flinke batch Vietnamese egg fried rice om dan 10 porties in te kunnen vriezen. Lekker vers en je hoeft ook niet meer te koken voor even
quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke dag uitgebreid te koken. Gooi een AH basic Pizza Margherita in de oven, snij een paprika in een stukjes strooit dat erover en je hebt een prima maaltijd. Of afbakbroodjes met iets simpels ertussen.
Ohh, meen je?? Ik ga er morgen ff naartoe. Op bol zijn sommige omgerekend 50+ cent per bakjequote:Op dinsdag 18 november 2025 21:13 schreef PlayerUnknowne het volgende:
Die bakjes kun je kopen bij de grote chinese tokoos zoals amazing oriental
heel goedkoop ook
[ afbeelding ]
I know, maar wel erg duur vergeleken met wat ik eerst betaalde. Zie gewoon bakjes staan van 18 euro per 10 stuks...quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef Wantie het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)share_pdp_androidapp
Bij bol.com, Amazon, etc kun je ze krijgen.
Ik kook voor 2, maar we houden beiden niet echt van koken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verstandig, als alleenstaande kun je beter in batches koken, dan elke dag weer 1 portie van iets maken.
100 voor ¤19,95.quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ohh, meen je?? Ik ga er morgen ff naartoe. Op bol zijn sommige omgerekend 50+ cent per bakjethanks
Aziatische winkel, dus misschien hebben ze dezelfde als die Ochama had!
Op een pizza horen indd geen toppings anders dan tomatensaus en kaas... mensen die dat niet snappenquote:
die kun je gewoon afwassen hequote:Op dinsdag 18 november 2025 21:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
I know, maar wel erg duur vergeleken met wat ik eerst betaalde. Zie gewoon bakjes staan van 18 euro per 10 stuks...
quote:Op dinsdag 18 november 2025 21:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
I know, maar wel erg duur vergeleken met wat ik eerst betaalde. Zie gewoon bakjes staan van 18 euro per 10 stuks...
Zwart plastic kan giftig zijn bij hergebruikquote:
Thanks! Ik ga eens kijken of ze bij de Amazing Oriental goedkoper zijnquote:
Dan zou ik het al helemaal niet gebruikenquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zwart plastic kan giftig zijn bij hergebruik
Waarom koop je dan geen herbruikbare bakjes?quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zwart plastic kan giftig zijn bij hergebruik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |