abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 6 december 2025 @ 15:34:11 #201
35723 crew  GGMM
pi_219425542
Ik zag op Twitter wat stukjes voorbij komen, oh wat is dit slecht zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 6 december 2025 @ 15:51:33 #202
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219426604
De sint-act van gister vind ik de slechtste van alle jaren. Ik kijk het programma sowieso echt een heel stuk minder en als ik het kijk, verveel ik me meestal al snel. De uitzendingen met Wierd skip ik sowieso. De tijd dat ik nog uitzendingen terugkeek als ik er een had gemist, ligt al een lange tijd achter me. Wat mij betreft gaan ze weer terug naar twee keer in de week met wat meer voetbal erin en halen ze Hans en Jantje weer terug. Maar goed, zolang er nog gemiddeld 900.000 mensen dagelijks naar dit programma kijken, zal dat wel niet gebeuren.
pi_219426641
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:45 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Van mij mag die Chris wel echt opdonderen. Totaaldebiel.
Een debiel die er financieel warmpjes bij zit.
En in tegenstelling tot de heren aan de tafel, werkt hij ook daadwerkelijk voor zijn geld.

Het is een beetje de clown van de show, iets wat hij zelf ook wel dondersgoed weet
pi_219426706
quote:
De Sint had een drukke dag gisteren.

Bekijk deze YouTube-video
pi_219426818
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:34 schreef Ronaldussen het volgende:
De sint-act van gister vind ik de slechtste van alle jaren. Ik kijk het programma sowieso echt een heel stuk minder en als ik het kijk, verveel ik me meestal al snel. De uitzendingen met Wierd skip ik sowieso. De tijd dat ik nog uitzendingen terugkeek als ik er een had gemist, ligt al een lange tijd achter me. Wat mij betreft gaan ze weer terug naar twee keer in de week met wat meer voetbal erin en halen ze Hans en Jantje weer terug. Maar goed, zolang er nog gemiddeld 900.000 mensen dagelijks naar dit programma kijken, zal dat wel niet gebeuren.
Het is inderdaad nog steeds het best scorende programma op SBS. Zonder VI stort zowat de hele zender in, dus zolang het scoort zal er niks veranderen.
pi_219427069
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef kalinhos het volgende:
Eigenlijk mis ik gewoon de tijden van Hansie, Jan Boskamp, de kantineheld en soms zelfs het Graydon-mannetje.

En ik denk Van der Gijp ook.
Kantineheld zou ik nog liever gisteren dan vandaag terugzien. ''Rene, kijk es dom. Ja, ho maar'' en die ouwe kerel die ondertiteld moest worden _O-
pi_219427226
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vraag me af of het overgrote deel van het huidige publiek vooral kijkt 'uit gewoonte' en niet omdat ze het programma echt zo leuk vinden.
Een beetje van beiden

Wat mij vooral stoort zijn al die seksuele zinspelingen daar aan tafel
En al helemaal omdat ze uit hun nek lullen waardoor het nog irritanter is

Iemand als Derksen die al twintig jaar niet heeft geneukt maar telkens over beffen begint

Sluit niet eens uit dat Gijp daadwerkelijk denkt dat ''homofielen'' vaseline gebruiken

Dan toch nog liever Genee die zodra dat liedje start zich begint te gedragen als een lid van de Jostiband
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:09:38 #209
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219428372
Gewoontekijker hier. Omdat ik bang ben iets te missen. Schaam me bijna voor mezelf. Wat is dit een kut programma geworden sinds Derksen denkt dat zijn politieke mening belangrijk is. :r |:(

Ik beloof bij dezen plechtig dat ik de uitzendingen met Duk voortaan ook ga slippen. Ook al neem ik het altijd op en skip ik de reclames, elke euro die SBS aan die klootzak verdiend is er één teveel. Die man heeft zelfs kinderen.. Arm grut
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_219430721
Ik kijk juist de maandag niet. Gaat alleen over voetbal met een uiterst saaie meneer aan tafel. Sport moet je doen en zo weinig mogelijk over lullen.

[ Bericht 100% gewijzigd door Battlecruiser op 07-12-2025 09:34:55 ]
pi_219432439
quote:
Of ze waren allemaal moe of het is nu te veel uitgemolken maar wat kijkt dit tergend weg zeg, hem 'm niet eens afgekeken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_219432481
Het is gewoon allemaal een hele voorspelbare carrousel geworden. De redactie is allang blij dat ze de zekerheid hebben dat er structureel mensen aan die tafel willen zitten. En dat het dan steeds dezelfde figuren zijn is dan maar even bijzaak. Zolang de kijkcijfers goed zijn ga je ook niet veel willen veranderen. Vergeet ook niet dat de heren elkaar buiten de uitzendingen om totaal niet spreken. Totale tegenpolen zelfs. Zet ze in een cameravrije setting neer en je hoort enkel krekels op de achtergrond.

Zo dol als ie is op al die aandacht heeft Derksen het gevoel dat ie die hele show moet dragen en stuurt daardoor dagelijks vijfendertig onderwerpen door. En wenst dan ook meteen onder geen beding te worden tegengesproken. De nationale clown genaamd Gijp zit er eigenlijk enkel vanwege het Meiland-effect, dwz: een overdreven geacteerde act die aanstekelijk werkt als een malle. Je ziet dat Genee de een moet afremmen en bij de ander moet forceren. Heet al moeite om überhaupt onderwerpen in te brengen bij de redactie, inclusief voetbalwedstrijden. En dat terwijl kranten overvol staan met allerlei input.

En toch werkt het en schakelen miljoenen mensen in. Het is wachten op de terugkeer van Albert en Lale. Of iemand als Brusselmans eraan toevoegen. Driessen af en toe afwisselen met Kraay. En types zoals Olcay die een beetje schuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kakadylo op 07-12-2025 13:16:56 ]
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  zondag 7 december 2025 @ 17:51:10 #213
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219436673

[ Bericht 100% gewijzigd door Nizno op 07-12-2025 18:28:55 (kappen nou) ]
pi_219439176
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:34 schreef Ronaldussen het volgende:
De sint-act van gister vind ik de slechtste van alle jaren. Ik kijk het programma sowieso echt een heel stuk minder en als ik het kijk, verveel ik me meestal al snel. De uitzendingen met Wierd skip ik sowieso.
Dat laatste zeggen meer mensen hier en ik kan het me voorstellen. Maar weet iemand of de kijkcijfers op woensdag inzakken?
pi_219439190
Ik snap niet dat je hier moet benoemen welke uitzending je niet kijkt of wel, het is niet verplicht he,
Ik kijk wel , en ook naar Wierd ,en naar Arend
jan , als je alleen naar mensen moet gaan luisteren die overal de zelfde mening over hebben , dan ga je toch nergens over nadenken?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219441651
Vanavond Dick Advocaat, Gerard Joling en Merel. Dat kan nog wel eens leuk worden. Leuker dan vrijdag ;).
  maandag 8 december 2025 @ 13:30:17 #217
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219441969
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond Dick Advocaat, Gerard Joling en Merel. Dat kan nog wel eens leuk worden. Leuker dan vrijdag ;).
Merel mag van mij wel wegblijven.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219444098
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 03:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik snap niet dat je hier moet benoemen welke uitzending je niet kijkt of wel, het is niet verplicht he,
Mooie dooddoener. Iedereen mag hier zelf weten of ie wel of niet benoemt naar welke uitzending die wel of niet kijkt. En daar kan dan weer een discussie over gevoerd worden. Daar is een forum voor (om zelf ook maar een dooddoener te gebruiken).

quote:
jan , als je alleen naar mensen moet gaan luisteren die overal de zelfde mening over hebben , dan ga je toch nergens over nadenken?
Maar dat betekent toch niet dat je voor élk tegengeluid open hoeft te staan? En het is niet alleen zijn mening wat me niet aanstaat, het is ook zijn manier van doen wat me tegenstaat. Met Johan ben ik het ook lang niet altijd eens en zijn onderbouwing is vaak naatje en zit vol met drogredenen, maar hoe hij het brengt, met vaak wat humor erbij en zichzelf niet zo serieusnemend, dan kan ik het wel hebben. Bij Wierd heb ik nog nooit een spoortje humor kunnen ontdekken en als je wegloopt bij de eerste de beste keer dat je tegengas krijgt, ben je voor mij ook af.
pi_219444603
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 18:34 schreef Ronaldussen het volgende:

[..]

En het is niet alleen zijn mening wat me niet aanstaat, het is ook zijn manier van doen wat me tegenstaat. Met Johan ben ik het ook lang niet altijd eens en zijn onderbouwing is vaak naatje en zit vol met drogredenen, maar hoe hij het brengt, met vaak wat humor erbij en zichzelf niet zo serieusnemend, dan kan ik het wel hebben. Bij Wierd heb ik nog nooit een spoortje humor kunnen ontdekken en als je wegloopt bij de eerste de beste keer dat je tegengas krijgt, ben je voor mij ook af.
Precies. Meningen an sich zijn het probleem niet. Maar de manier waarop maakt veel verschil. Arend Jan deelt zijn mening en is dan klaar. Doe ermee wat je wilt, maak hem belachelijk, allemaal prima, als hij maar even zijn zegje heeft kunnen doen. Maar bij Wierd, met zijn overdreven felheid, kan je je niet aan de indruk onttrekken dat er een agenda achter zit.

Het is eigenlijk zonde dat het programma zich daarvoor laat gebruiken. Wierd is in alles zo ongeveer het tegenovergestelde van wat 20 jaar VI is. En zat hij er nu een keer per drie of vier weken, dan moet dat gewoon kunnen. Maar als vaste gast op de woensdag, als vervanger van nota bene Gijp/Verlinde, is het wel van een koude kermis thuiskomen.
pi_219445145
twitter

_O-
pi_219445485
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219445521
DickGod
  maandag 8 december 2025 @ 21:53:07 #223
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_219445606
Gerard :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219445609
Wat ordinair :D
pi_219445615
Gerard _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')