Een debiel die er financieel warmpjes bij zit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Van mij mag die Chris wel echt opdonderen. Totaaldebiel.
Het is inderdaad nog steeds het best scorende programma op SBS. Zonder VI stort zowat de hele zender in, dus zolang het scoort zal er niks veranderen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:34 schreef Ronaldussen het volgende:
De sint-act van gister vind ik de slechtste van alle jaren. Ik kijk het programma sowieso echt een heel stuk minder en als ik het kijk, verveel ik me meestal al snel. De uitzendingen met Wierd skip ik sowieso. De tijd dat ik nog uitzendingen terugkeek als ik er een had gemist, ligt al een lange tijd achter me. Wat mij betreft gaan ze weer terug naar twee keer in de week met wat meer voetbal erin en halen ze Hans en Jantje weer terug. Maar goed, zolang er nog gemiddeld 900.000 mensen dagelijks naar dit programma kijken, zal dat wel niet gebeuren.
Kantineheld zou ik nog liever gisteren dan vandaag terugzien. ''Rene, kijk es dom. Ja, ho maar'' en die ouwe kerel die ondertiteld moest wordenquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:45 schreef kalinhos het volgende:
Eigenlijk mis ik gewoon de tijden van Hansie, Jan Boskamp, de kantineheld en soms zelfs het Graydon-mannetje.
En ik denk Van der Gijp ook.
Een beetje van beidenquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vraag me af of het overgrote deel van het huidige publiek vooral kijkt 'uit gewoonte' en niet omdat ze het programma echt zo leuk vinden.
Of ze waren allemaal moe of het is nu te veel uitgemolken maar wat kijkt dit tergend weg zeg, hem 'm niet eens afgekekenquote:
Dat laatste zeggen meer mensen hier en ik kan het me voorstellen. Maar weet iemand of de kijkcijfers op woensdag inzakken?quote:Op zaterdag 6 december 2025 17:34 schreef Ronaldussen het volgende:
De sint-act van gister vind ik de slechtste van alle jaren. Ik kijk het programma sowieso echt een heel stuk minder en als ik het kijk, verveel ik me meestal al snel. De uitzendingen met Wierd skip ik sowieso.
Merel mag van mij wel wegblijven.quote:Op maandag 8 december 2025 12:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond Dick Advocaat, Gerard Joling en Merel. Dat kan nog wel eens leuk worden. Leuker dan vrijdag.
Mooie dooddoener. Iedereen mag hier zelf weten of ie wel of niet benoemt naar welke uitzending die wel of niet kijkt. En daar kan dan weer een discussie over gevoerd worden. Daar is een forum voor (om zelf ook maar een dooddoener te gebruiken).quote:Op maandag 8 december 2025 03:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Ik snap niet dat je hier moet benoemen welke uitzending je niet kijkt of wel, het is niet verplicht he,
Maar dat betekent toch niet dat je voor élk tegengeluid open hoeft te staan? En het is niet alleen zijn mening wat me niet aanstaat, het is ook zijn manier van doen wat me tegenstaat. Met Johan ben ik het ook lang niet altijd eens en zijn onderbouwing is vaak naatje en zit vol met drogredenen, maar hoe hij het brengt, met vaak wat humor erbij en zichzelf niet zo serieusnemend, dan kan ik het wel hebben. Bij Wierd heb ik nog nooit een spoortje humor kunnen ontdekken en als je wegloopt bij de eerste de beste keer dat je tegengas krijgt, ben je voor mij ook af.quote:jan , als je alleen naar mensen moet gaan luisteren die overal de zelfde mening over hebben , dan ga je toch nergens over nadenken?
Precies. Meningen an sich zijn het probleem niet. Maar de manier waarop maakt veel verschil. Arend Jan deelt zijn mening en is dan klaar. Doe ermee wat je wilt, maak hem belachelijk, allemaal prima, als hij maar even zijn zegje heeft kunnen doen. Maar bij Wierd, met zijn overdreven felheid, kan je je niet aan de indruk onttrekken dat er een agenda achter zit.quote:Op maandag 8 december 2025 18:34 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
En het is niet alleen zijn mening wat me niet aanstaat, het is ook zijn manier van doen wat me tegenstaat. Met Johan ben ik het ook lang niet altijd eens en zijn onderbouwing is vaak naatje en zit vol met drogredenen, maar hoe hij het brengt, met vaak wat humor erbij en zichzelf niet zo serieusnemend, dan kan ik het wel hebben. Bij Wierd heb ik nog nooit een spoortje humor kunnen ontdekken en als je wegloopt bij de eerste de beste keer dat je tegengas krijgt, ben je voor mij ook af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |