Dat weet je niet, wellicht is het een enorm kut dagboekquote:
Ook niet iets van een YT video ofzo van hem eventueel die je nog weet?quote:Op zondag 23 november 2025 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ikzelf kan je niet helpen, maar er staat me iets bij van een user hier die veel met racegames bezig was, oa op de PlayStation, maar ik kan niet op de naam komen.
Heeft of had destijds ook een YouTube kanaal met een, als ik het mij goed herinner, Nederlande naam.
Ik kan er alleen niet meer op komen.
Is hier ook al heel lang niet meer geweest.
Is in ieder niemand uit de lijst users in de OP, want hoewel ik niet op de naam kan komen, herken ik het wel als ik zie
Die heb ik al heel lang op mijn lijst staan, maar die is eigenlijk zeer zelden in de aanbieding geweest, en dan niet onder de 50.quote:
Nee helaas, ik heb echt mijn brein erover zitten breken, want ik vond het zelf ook irritant dat ik er niet op kon komen.quote:Op maandag 24 november 2025 18:43 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ook niet iets van een YT video ofzo van hem eventueel die je nog weet?
Ziek baas nu nog die plat letsgooquote:Op maandag 24 november 2025 17:14 schreef Evangelion het volgende:
150/150
[ afbeelding ]
Nog 2 trophies voor plat![]()
- Thin deck to 20 or fewer cards
- Complete 20 challenges (19/20 - Jokerless Challenge nog)
Edit:
Nog 1 trophy voor plat![]()
- Complete 20 challenges (19/20 - Jokerless Challenge nog)
Gezwicht voor de strakke pakjes, dikke memmen en kinderkopjes!quote:Op maandag 24 november 2025 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
I know i know
En gisteravond ook nog Stellar Blade gekocht
Ik geef de schuld daarvan aan het ijlen door hoge koorts
Jammer van deze reputatie ja want, deze game shinet juist op combat, exploration en muziek, de muziek is zó goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezwicht voor de strakke pakjes, dikke memmen en kinderkopjes!
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 22 november 2025 04:39 schreef superniger het volgende:
Playstation plus Blacked Friday korting is live. Ookal heb je nog een lopende abonnement.
Premium: 33% korting ¤150 naar ¤102
Extra: 25% korting ¤125 naar ¤95
Geen korting voor essential.
quote:Op maandag 24 november 2025 11:37 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben opzoek naar het liefste 2, guitar hero gitaren (incl dongles) voor de PS3
PM me als je iets hebt liggen aub
Ik denk dat de kans met de hier nog aanwezige en actieve userbase erg klein is.quote:
daar probeer ik het ook, maar op MP staan alleen maar kapotte, of ze zijn al verkocht (VERWIJDER DAN JE ADVERTENTIEquote:Op donderdag 27 november 2025 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans met de hier nog aanwezige en actieve userbase erg klein is.
Denk dat je meer kans maakt op Marktplaats en eBay en zulks, of tweedehands (gaming) sites.
als je verwijderd voor het is aangekomen is er vaak gezeik. Op gereserveerd is het beste maar vergeet ik zelf ook vaakquote:Op donderdag 27 november 2025 11:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
daar probeer ik het ook, maar op MP staan alleen maar kapotte, of ze zijn al verkocht (VERWIJDER DAN JE ADVERTENTIE)
ik probeer het overal gewoon.
Geen idee of je hier iets aan hebt, is iig een betrouwbare tweedehands gaming website (GooHoo).quote:Op donderdag 27 november 2025 11:35 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
daar probeer ik het ook, maar op MP staan alleen maar kapotte, of ze zijn al verkocht (VERWIJDER DAN JE ADVERTENTIE)
ik probeer het overal gewoon.
Ja gezien, maar 150e voor een gitaar vind ik een beetje belachelijkquote:Op donderdag 27 november 2025 13:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen idee of je hier iets aan hebt, is iig een betrouwbare tweedehands gaming website (GooHoo).
https://www.ps3gameskopen(...)pen/ps3-guitar-hero/
Moet het echt PS3 zijn?quote:Op maandag 24 november 2025 11:37 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ben opzoek naar het liefste 2, guitar hero gitaren (incl dongles) voor de PS3
PM me als je iets hebt liggen aub
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |