Mishandeling is ook misdrijf.quote:
Je kan misschien 1 hand afzagen/afhakken met je andere hand. Maar als die hand er dan af is, hoe hak je dan de andere hand er af? Door de bijl met je tenen vast te pakken? 🤔quote:Op maandag 17 november 2025 14:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Mishandeling is ook misdrijf.
Tenzij om gaat een zelfverminking. Wat ook heel goed kan zijn.
Of iemand vond het zo en heeft op snelweg gedumpt, is ook een misdrijf want bewijsmateriaal verdoezelen..
De machine aan iets vastzetten en daarna laten vallen... bam 1 keer beide handen door hakken...quote:Op maandag 17 november 2025 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan misschien 1 hand afzagen/afhakken met je andere hand. Maar als die hand er dan af is, hoe hak je dan de andere hand er af? Door de bijl met je tenen vast te pakken? 🤔
In dit geval kan het geen zelfverminking zijn. Je zou slechts één hand van jezelf kunnen afhakken.quote:Op maandag 17 november 2025 14:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Of iemand vond het zo en heeft op snelweg gedumpt, is ook een misdrijf want bewijsmateriaal verdoezelen..
Hoeft niet, het kan ook door machine gedaan. Eerst je rechter arm, daarna links.. Eventueel beide armen tegelijk.quote:Op maandag 17 november 2025 14:47 schreef Scjvb het volgende:
[..]
In dit geval kan het geen zelfverminking zijn. Je zou slechts één hand van jezelf kunnen afhakken.
Moet niet aan denkenBrrr
Natuurlijk is dit een straf.quote:Op maandag 17 november 2025 14:47 schreef Scjvb het volgende:
[..]
In dit geval kan het geen zelfverminking zijn. Je zou slechts één hand van jezelf kunnen afhakken.
Moet niet aan denkenBrrr
Met twee afgehakte handen heb je snel medische hulp nodig, anders bloed je dood.quote:Op maandag 17 november 2025 14:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Afrekening drugswereld mss.quote:
Of weer een vrouw die niet meer verder wilde met haar man. Zou ook nog kunnen.quote:
Een vrouw als handlanger in die kringen? Dat ligt niet voor de hand. Er is vast wel een mannelijke werkloze Eritreër te vinden als manusje van alles.quote:
Beetje lastig wel, als je al een hand bij jezelf af hebt gehakt.quote:Op maandag 17 november 2025 14:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Ongeluk?quote:Op maandag 17 november 2025 14:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Een ongeluk met een machine zou inderdaad kunnen, mogelijk heeft ze twee linkerhanden als het op zaagmachines aankomt.
Of man willen verlaten, ze zal nooit meer een man kunnen aanraken nu..quote:Op maandag 17 november 2025 15:12 schreef VEM2012 het volgende:
Diefstal natuurlijk. Sharia. Zal haar leren een achterlijk geloof te omarmen.
Cirkelzaag-tafel, als je snel bent heb je de tweede hand er zelfs af voordat de pijn van de eerste echt doordringt.quote:Op maandag 17 november 2025 14:47 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Moet niet aan denkenBrrr
Christus te Paard, daar heeft u wel een punt!quote:Op maandag 17 november 2025 17:54 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Cirkelzaag-tafel, als je snel bent heb je de tweede hand er zelfs af voordat de pijn van de eerste echt doordringt.
Das idd geen handgereedschap.quote:Op maandag 17 november 2025 17:54 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Cirkelzaag-tafel, als je snel bent heb je de tweede hand er zelfs af voordat de pijn van de eerste echt doordringt.
We hebben de winnaar!quote:Op maandag 17 november 2025 17:57 schreef Mano_ het volgende:
Handen af van onze vrouwen
Ja nee, niet zo letterlijk nemen
Dat lukt in ieder geval niet met een handwasquote:Op maandag 17 november 2025 19:53 schreef TLC het volgende:
En probeer maar eens bloed uit witte kleding te krijgen, daar is geen beginnen aan![]()
Ze zullen onderhand toch wel een compleet lichaam bij elkaar hebben geraapt, op de clitoris na dan.quote:Het ministerie heeft het totale aantal gevonden lichaamsdelen nog niet bekendgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/30835/6161189
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2025 16:47:27 ]
Hopelijk niet en hopelijk zit hij niet inmiddels in ons land.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:01 schreef Boca_Raton het volgende:
En die man van haar is verdwenen. Die zal de dans ontspringen.
Dat zal je altijd zien. Zouden ze zijn DNA van de baby kunnen halen trouwens?quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hopelijk niet en hopelijk zit hij niet inmiddels in ons land.
Dat zou niet de eerste keer zijn dat wij bezig zijn met een asielzoeker die elders zwaar de fout inging.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hopelijk niet en hopelijk zit hij niet inmiddels in ons land.
Dat durf ik niet te zeggen. Ik zou denken van wel, toch?quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien. Zouden ze zijn DNA van de baby kunnen halen trouwens?
Het kon van de moeder wel.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Ik zou denken van wel, toch?
Dan kan het van de vader ook. Maarrrr... dan moet degene die ze zoeken wel de vader zijn en niet een kerel die een schijnhuwelijk is aangegaan met een zwangere vrouw om zich te kunnen settelen in Europa.quote:
Ja, je kan bij een baby testen via DNA wie zijn ouders zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien. Zouden ze zijn DNA van de baby kunnen halen trouwens?
Nou, dan hebben ze zijn DNA. Dat is goed nieuws.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, je kan bij een baby testen via DNA wie zijn ouders zijn.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Een gruwelijke ontdekking op de A45 bij Olpe: twee afgehakte vrouwenhanden en kort daarna een baby gevonden voor een klooster in Hessen. Onderzoek wijst uit dat het kind toebehoort aan de in stukken gehakte vrouw. [Bild]
Afgehakte handen van vrouwen: nieuw spoor wijst naar klooster
Vertaling;Ze heeft een baby die in voorlopige hechtenis zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.presseportal.de/blaulicht/pm/30835/6161189
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Dan moeten ze wel het dna van de vader hebben om te vergelijkenquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, je kan bij een baby testen via DNA wie zijn ouders zijn.
Amtliche Obhut is een soort ondertoezichtstelling door de staat. Gewoon slechte vertaling.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze heeft een baby die in voorlopige hechtenis zit?
Vertaling via Googlequote:Op maandag 1 december 2025 17:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Nach Schockfund auf A45: Weibliche Leiche entdeckt – Infos im Newsblog
https://www.wp.de/lokales(...)ier-im-newsblog.html
Van Bild zonder muur Jetzt Leiche ohne Kopf entdeckt
quote:Nadat op de A45 bij Olpe twee afgehakte handen van vrouwen waren gevonden, ontdekte de politie afgelopen weekend een verminkt lichaam. Niet alleen de handen, maar ook het hoofd zouden verdwenen zijn.
BILD vernam dit uit onderzoeksbronnen. Nadat een vrouw op 17 november de handen vond, nam een rechercheteam van de politie Hagen ( Noordrijn-Westfalen ) het onderzoek over. Op basis van opgeslagen vingerafdrukken werd al snel vastgesteld dat de handen toebehoorden aan een 32-jarige moeder uit Eritrea.
Nu is er een bijbehorend lichaam gevonden. Het is overgebracht naar de afdeling forensische geneeskunde, waar een DNA-vergelijking definitieve bevestiging zal geven. Het hoofd van de vrouw is nog niet gevonden.
De drie maanden oude baby van de Afrikaanse vrouw was de dag vóór de vondst van de handen ongedeerd in een kinderwagen aangetroffen . Het lijkt erop dat onbekenden de kinderwagen hadden achtergelaten voor het klooster Kröffelbach in Waldsolms (Hessen).
Een monnik van het klooster zag de huilende baby rond 18.30 uur. Hij was gewikkeld in een wollen deken en op twee briefjes stonden de naam en geboortedatum van het kind. De monnik belde onmiddellijk de politie en de hulpdiensten.
Rechercheurs stonden aanvankelijk voor een raadsel. "De achtergrond van het misdrijf is nog steeds volkomen onduidelijk", stelden ze aanvankelijk. Agenten konden een persoonlijk motief, zoals wraak, niet uitsluiten, noch rituele verminking. De vrouw woonde met haar kind in een asielzoekerscentrum in Bonn.
De partner van de vermoorde vrouw , eveneens Eritrees (42), was aanvankelijk spoorloos verdwenen. Hij werd aanvankelijk gezocht als mogelijke getuige. Nu zou hij in het buitenland zijn gearresteerd. Of hij de vrouw heeft vermoord, is nog onduidelijk. Politie en justitie weigerden de arrestatie aanvankelijk te bevestigen.
De politie is nog op zoek naar getuigen die een zilveren auto in de buurt van het klooster hadden gezien. Een woordvoerder zei: "Het voertuig, met kentekenplaten uit Bonn, keerde rond 18.30 uur in een klein steegje."
Ook mensen die opvallende zaken hebben gezien op de A45 tussen knooppunt Olpe-Süd en Freudenberg (tussen de parkeerterreinen Großmicke en Unterm Hipperich) worden gevraagd zich te melden.
Wel fijn dat de politie die vrouw niet opzadeld met dat onderzoek.quote:Op maandag 1 december 2025 17:42 schreef Jippie het volgende:
Nadat een vrouw op 17 november de handen vond, nam een rechercheteam van de politie Hagen ( Noordrijn-Westfalen ) het onderzoek over.
Dat had ik wat beter moeten vertalenquote:Op dinsdag 2 december 2025 10:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel fijn dat de politie die vrouw niet opzadeld met dat onderzoek.
En dát is precies de reden dat ik de moeite niet meer neem om het te vertalen want het is nooit goed, altijd is er wel commentaar. Dus ik laat het de users in het vervolg zelf doen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat had ik wat beter moeten vertalen
Ik kan mij daar niet zo druk om maken, ik lees soms over een vertaalfout heen net als anderen dat ook wel eens doen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En dát is precies de reden dat ik de moeite niet meer neem om het te vertalen want het is nooit goed, altijd is er wel commentaar. Dus ik laat het de users in het vervolg zelf doen.
Niks persoonlijks naar Voss overigens, ik kan hem/haar goed hebben.
Oh, ik wel. Het is een beetje gek dat als je de moeite neemt om het voor een ander makkelijk te maken daar negatief commentaar op gaat komen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kan mij daar niet zo druk om maken, ik lees soms over een vertaalfout heen net als anderen dat ook wel eens doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |