abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219318842
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ze heeft een baby die in voorlopige hechtenis zit? :?
Amtliche Obhut is een soort ondertoezichtstelling door de staat. Gewoon slechte vertaling.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
pi_219388023
Nach Schockfund auf A45: Weibliche Leiche entdeckt – Infos im Newsblog
https://www.wp.de/lokales(...)ier-im-newsblog.html

Van Bild zonder muur Jetzt Leiche ohne Kopf entdeckt

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2025 17:21:51 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 1 december 2025 @ 17:42:38 #53
485843 crew  Jippie
pi_219388225
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2025 17:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Nach Schockfund auf A45: Weibliche Leiche entdeckt – Infos im Newsblog
https://www.wp.de/lokales(...)ier-im-newsblog.html

Van Bild zonder muur Jetzt Leiche ohne Kopf entdeckt
Vertaling via Google
quote:
Nadat op de A45 bij Olpe twee afgehakte handen van vrouwen waren gevonden, ontdekte de politie afgelopen weekend een verminkt lichaam. Niet alleen de handen, maar ook het hoofd zouden verdwenen zijn.

BILD vernam dit uit onderzoeksbronnen. Nadat een vrouw op 17 november de handen vond, nam een ​​rechercheteam van de politie Hagen ( Noordrijn-Westfalen ) het onderzoek over. Op basis van opgeslagen vingerafdrukken werd al snel vastgesteld dat de handen toebehoorden aan een 32-jarige moeder uit Eritrea.
Nu is er een bijbehorend lichaam gevonden. Het is overgebracht naar de afdeling forensische geneeskunde, waar een DNA-vergelijking definitieve bevestiging zal geven. Het hoofd van de vrouw is nog niet gevonden.

De drie maanden oude baby van de Afrikaanse vrouw was de dag vóór de vondst van de handen ongedeerd in een kinderwagen aangetroffen . Het lijkt erop dat onbekenden de kinderwagen hadden achtergelaten voor het klooster Kröffelbach in Waldsolms (Hessen).

Een monnik van het klooster zag de huilende baby rond 18.30 uur. Hij was gewikkeld in een wollen deken en op twee briefjes stonden de naam en geboortedatum van het kind. De monnik belde onmiddellijk de politie en de hulpdiensten.

Rechercheurs stonden aanvankelijk voor een raadsel. "De achtergrond van het misdrijf is nog steeds volkomen onduidelijk", stelden ze aanvankelijk. Agenten konden een persoonlijk motief, zoals wraak, niet uitsluiten, noch rituele verminking. De vrouw woonde met haar kind in een asielzoekerscentrum in Bonn.

De partner van de vermoorde vrouw , eveneens Eritrees (42), was aanvankelijk spoorloos verdwenen. Hij werd aanvankelijk gezocht als mogelijke getuige. Nu zou hij in het buitenland zijn gearresteerd. Of hij de vrouw heeft vermoord, is nog onduidelijk. Politie en justitie weigerden de arrestatie aanvankelijk te bevestigen.

De politie is nog op zoek naar getuigen die een zilveren auto in de buurt van het klooster hadden gezien. Een woordvoerder zei: "Het voertuig, met kentekenplaten uit Bonn, keerde rond 18.30 uur in een klein steegje."

Ook mensen die opvallende zaken hebben gezien op de A45 tussen knooppunt Olpe-Süd en Freudenberg (tussen de parkeerterreinen Großmicke en Unterm Hipperich) worden gevraagd zich te melden.
  maandag 1 december 2025 @ 18:02:37 #54
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219388351
Vreselijk. Arme vrouw.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 2 december 2025 @ 10:34:34 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219392154
Een vrouw uit Eritrea, bizar.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219392242
quote:
2s.gif Op maandag 1 december 2025 17:42 schreef Jippie het volgende:

Nadat een vrouw op 17 november de handen vond, nam een ​​rechercheteam van de politie Hagen ( Noordrijn-Westfalen ) het onderzoek over.
Wel fijn dat de politie die vrouw niet opzadeld met dat onderzoek. :)
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 december 2025 @ 10:49:45 #57
485843 crew  Jippie
pi_219392337
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:44 schreef vosss het volgende:

[..]
Wel fijn dat de politie die vrouw niet opzadeld met dat onderzoek. :)
Dat had ik wat beter moeten vertalen :@
  dinsdag 2 december 2025 @ 11:31:04 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219393023
Luguber.
pi_219393480
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:49 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat had ik wat beter moeten vertalen :@
En dát is precies de reden dat ik de moeite niet meer neem om het te vertalen want het is nooit goed, altijd is er wel commentaar. Dus ik laat het de users in het vervolg zelf doen.

Niks persoonlijks naar Voss overigens, ik kan hem/haar goed hebben.
  dinsdag 2 december 2025 @ 13:38:16 #60
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219393918
Benieuwd of nu de verdragen in werking treden. Ik neem aan dat Duitsland, als gastland voor een vluchteling, moet garanderen dat het verblijf daar veilig is.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 2 december 2025 @ 13:39:42 #61
485843 crew  Jippie
pi_219393927
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:40 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
En dát is precies de reden dat ik de moeite niet meer neem om het te vertalen want het is nooit goed, altijd is er wel commentaar. Dus ik laat het de users in het vervolg zelf doen.

Niks persoonlijks naar Voss overigens, ik kan hem/haar goed hebben.
Ik kan mij daar niet zo druk om maken, ik lees soms over een vertaalfout heen net als anderen dat ook wel eens doen.
pi_219393946
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik kan mij daar niet zo druk om maken, ik lees soms over een vertaalfout heen net als anderen dat ook wel eens doen.
Oh, ik wel. Het is een beetje gek dat als je de moeite neemt om het voor een ander makkelijk te maken daar negatief commentaar op gaat komen.
Ik ben wel goed, maar niet gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')