Ik kan zo totaal niet functioneren.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is daar extreem aan. Op mijn slaapkamer is het nu naar 9,2 gezakt, wordt iedere dag beetje kouder met deze temperaturen. Maar ga boven toch niet de verwarming aanzetten, kost een godsvermogen.
En ik ben niet zo'n miet, onder mijn donzen dekbed is het lekker warm, alleen even vervelend als je er 's morgens uit moet maar ja daar word je hard van en is gezond volgens ene iceman.
Overdrijf niet zo met koubrug levensgevaarlijk. Wat een feitelijke onjuiste informatie. Waar staat dat dit levensgevaarlijk is?quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je luchtvochtigheid in de winter op 60% zit, is elke koubrug of elke hoek van de kamer die toch wat minder warm is levensgevaarlijk. Dit is gewoon extreem naief. En voor wat? Zodat je lekker stoer kan verkondigen dat je niet hoeft te stoken?
Nou is het momenteel kurkdroog buiten en zal het niet zo'n vaart lopen, maar het is best zielig. Zeker als je echt denkt dat het 0 of 450 Euro is.
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 26 december 2025 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Binnenshuis gevoelstemperatuur is momenteel -10 hier
En strafbaarquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Onder de 15 is ook helemaal niet gezond.
Panterrrrquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toen ik net thuis kwam 15, verwarming op 16 gezet maar.
Afkoelen naar 18quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Afgekoeld naar 18
Nu nog lekker warm van de douche, maar denk dat het morgen wel klaar is met de gratis warmte van de zon.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Afkoelen naar 18
Ben al sinds ik thuis ben bezig met stoken en ben nu erg blij met 15
Waar een beetje zon niet goed voor isquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet er wel dramatisch uit
De zon mag hier meer zijn best doenquote:Op vrijdag 26 december 2025 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar een beetje zon niet goed voor is
Ik durf het niet lager in te stellen dan 10 graden, en de radiatoren op de niet stoken kamers een slag open. Bang voor bevriezing van de leidingen. Die van mijn uitbouw en slaapkamer lopen waar geen kelder of kruipruimte is. Nu is het 12 graden in de hut, en mijn electrische kacheltje doet zijn best. Is het op temperatuur, 15 of 15.5 graden, dan pas gaat de verwarming aan.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kom net thuis
8.5 graden
Kachel staat aan
Elektrisch verwarmen (behalve met warmtepomp) is tantoe duur verwarmen, heb je geen gas?quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:57 schreef Lavenderlily het volgende:
[..]
Ik durf het niet lager in te stellen dan 10 graden, en de radiatoren op de niet stoken kamers een slag open. Bang voor bevriezing van de leidingen. Die van mijn uitbouw en slaapkamer lopen waar geen kelder of kruipruimte is. Nu is het 12 graden in de hut, en mijn electrische kacheltje doet zijn best. Is het op temperatuur, 15 of 15.5 graden, dan pas gaat de verwarming aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |