Mijn volgens de woningstichting wel goed geisoleerde hoekhuis was gistermorgen ook 10.5 graden. En deze morgen 11 graden.quote:Op donderdag 25 december 2025 21:51 schreef Inbox het volgende:
Het is koud buiten. Een schamele 10,5 graden staat er op mn thermostaat
Vertoef vooral in de slaapkamer, waar het denk ik wel wat warmer is. Lekker onder een fleecedekentje heb ik het totaal niet koud.
Maar, ik baal dus wel van dit hoekhuisje dat echt gewoon zwaar beroerd geïsoleerd is.
84 euro verdienen met een hele winter in de kou zittenquote:Op vrijdag 26 december 2025 07:10 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik krijg geloof ik 8ct teruglever vergoeding voor stroom die over is van de zonnepanelen. Dat zou betekenen dat als ik extreem zuinig doe met de warmtepomp (18 graden ipv 22) het ongeveer 7 euro per maand op levert.
Onder de 15 is ook helemaal niet gezond.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:54 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind onder de 15 echt extreem. Wat doe je jezelf aan zeg.
Precies. Kans op schimmel.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Onder de 15 is ook helemaal niet gezond.
Ligt eraan. Straks lekker buiten sporten, met het zonnetje in mijn gezicht blijft het lekker warmquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef vosss het volgende:
[..]
84 euro verdienen met een hele winter in de kou zitten
Dat was het mij niet waard. Met een nul erachter ook niet.
Nice! Mag ik ook komen? Lekker 22+quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:21 schreef heywoodu het volgende:
19, maar straks naar oma en die is oud, dus zal het wel 22+ zijn
Sporten buiten met -10 lijkt mij nirt bepaald gezond.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:54 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ligt eraan. Straks lekker buiten sporten, met het zonnetje in mijn gezicht blijft het lekker warm.
En zonnebril op niet vergeten.
Juist wel. Zolang je niet teveel afkoelt.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Sporten buiten met -10 lijkt mij nirt bepaald gezond.
Foto die ik vorige maand van mijn vriendin kreeg, kort voor haar wedstrijd begon. Het was er inmiddels opgewarmd naar -17, zoals op het gebouw te zien is.quote:Op vrijdag 26 december 2025 09:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Sporten buiten met -10 lijkt mij nirt bepaald gezond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij scheelt het ¤450. 400 kuub namelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:43 schreef vosss het volgende:
[..]
84 euro verdienen met een hele winter in de kou zitten
Dat was het mij niet waard. Met een nul erachter ook niet.
Onzin zolang je luchtvochtigheid niet boven de 60% uitkomt. Heb je een luchtontvochtiger is dit prima te doen.quote:
Als je luchtvochtigheid in de winter op 60% zit, is elke koubrug of elke hoek van de kamer die toch wat minder warm is levensgevaarlijk. Dit is gewoon extreem naief. En voor wat? Zodat je lekker stoer kan verkondigen dat je niet hoeft te stoken?quote:Op vrijdag 26 december 2025 10:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Onzin zolang je luchtvochtigheid niet boven de 60% uitkomt. Heb je een luchtontvochtiger is dit prima te doen.
Ik zet gewoon een petroleumkachel uurtje aan en daalt het altijd onder de 60%.
Net heerlijk 17km gerend door de polderquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:05 schreef Isdatzo het volgende:
Sporten in de kou. Over een paar weken weer lekker ijsklimmen
.
Binnen 20.5 gr. Aadjes.
Wat is daar extreem aan. Op mijn slaapkamer is het nu naar 9,2 gezakt, wordt iedere dag beetje kouder met deze temperaturen. Maar ga boven toch niet de verwarming aanzetten, kost een godsvermogen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 08:54 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind onder de 15 echt extreem. Wat doe je jezelf aan zeg.
verwarming aan op slaapkamer is goor jakkiebahquote:Op vrijdag 26 december 2025 12:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is daar extreem aan. Op mijn slaapkamer is het nu naar 9,2 gezakt, wordt iedere dag beetje kouder met deze temperaturen. Maar ga boven toch niet de verwarming aanzetten, kost een godsvermogen.
En ik ben niet zo'n miet, onder mijn donzen dekbed is het lekker warm, alleen even vervelend als je er 's morgens uit moet maar ja daar word je hard van en is gezond volgens ene iceman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |